בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
המדריך לשינה: 8 סימנים שאתם לא ישנים מספיק. וגם: 8 טיפים לשינה איכותית 

המדריך לשינה: 8 סימנים שאתם לא ישנים מספיק. וגם: 8 טיפים לשינה איכותית

 
בריאות |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לא ישנים טוב?
 לא ישנים טוב?   צילום: GettyImages/אימג'בנק 
 
 

שינה טובה ואיכותית חיונית לבריאותינו, שמירה על המערכת החיסונית וחשובה לתפקוד תקין. בנוסף, בשינה אנחנו נותנים מנוחה לשרירי השלד ואף למוח. אנחנו זקוקים לשינה של 8 שעות לפחות, ישנם אנשים שמרגישים צורך בפחות מזה. איך תדעו שאתם לא ישנים טוב בלילה? הנה 8 סימנים שיעידו כי השינה שלכם אינה תקינה:


רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

מחקר: שיווק בעזרת דוגמניות במידות גדולות מסכן את בריאות הציבור

אלכסה דול מסעירה את הרשת עם רזון קיצוני: "פירסומת לאנורקסיה"


1. אתם גונבים עוד עשר דקות עם שעון מעורר - שוב ושוב, עד שעוברת שעה. ובקיצור, אתם לא מצליחים להתעורר בבוקר.


2. תופסים תנומות באמצע היום - אם אתם מוצאים את עצמכם מנקרים באמצע ישיבה, משהו לא תקין בשינה שלכם.


3. יותר מדי קפה - אם הגברתם את כמות הקפה שלכם, ככל הנראה שזה בגלל העייפות.

 

4. חולים הרבה - מחסור בשינה מחליש את הגוף.


5. הזיכרון על הפנים - לא זוכרים איפה שמתם את המפתחות לפני דקה? סימן!

 

6. בלבול - חוסר ריכוז ובלבול מעידים על שינה לקויה

 

7. עצבנות - אין לכם סבלנות, אתם מתרגזים בקלות ונוטים לריב - נורה אדומה


8. אוכלים יותר - כשעייפים אוכלים יותר וגם משמינים בקלות. שינה טובה תמנע רעב מוגבר.

 

 
קשה לך לקום בבוקר?
 קשה לך לקום בבוקר?   צילום: fotolia 
 

אם השינה שלכם לא מוצלחת במיוחד, אתם חשים עייפים, מבולבלים, עצבניים ורעבים, ככל הנראה שאתם זקוקים להשקיע יותר בשינה שלכם. הנה 8 טיפים יעילים שיוכלו לסייע לכם להתעורר כמו חדשים, להיות חדים ומדויקים:

 

1. הימנעו משנ"צ - שינה באמצע היום עלולה להפריע לכם לישון באופן רציף בלילה. אם אתם יודעים שאתם לא תירדמו בלילה אחרי שינה חטופה באמצע היום, הימנעו מההרגל.


2. אל תתאמנו בלילה - כמה שעות לפני השינה הרגיעו את גופכם. מומלץ להתאמן בשעות הבוקר עד אחה"צ.

 

3. הימנעו מקפאין - קפה, שוקולד, משקאות מוגזים המכילים קפאין מחוץ לתחום לפני השינה, הם עלולים לגרום לכם להתעורר באמצע הלילה ולהקשות על ההירדמות.

 

4. ערכו רשימה - אם אתם מרגישים טרודים ולכן לא נרדמים, קחו לכם מחברת ותרשמו מה אתם צריכים לעשות. כשהכל יהיה ברור ולכל דבר יהיה את הזמן שלו, תוכלו להירדם בראש שקט.


5. תה קמומיל - ירגיע אתכם לפני השינה


6. אל תלכו לישון בבטן מלאה - ארוחה כבדה לפני השינה עלולה להכביד עליכם.

 

7. השקיעו בחדר השינה - דאגו שחדר השינה שלכם יהיה נקי ומסודר, המצעים יהיו חלקים ונקיים והשקיעו במזרן איכותי.

 

8. נסו ללכת לישון מוקדם - ובאותה השעה בכל יום, כך גם תתרגלו להתעורר באותה השעה. הוציאו את גורמי ההפרעה המחדר כמו שעונים מתקתקים ופלאפונים.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by