בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
רוצים לרזות? אכלו מול המראה - המחקר שישנה את דפוסי האכילה שלכם 

רוצים לרזות? אכלו מול המראה - המחקר שישנה את דפוסי האכילה שלכם

 
בריאות |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
לאכול מול המראה
 לאכול מול המראה   צילום: דיילי 
 
 

בואו נודה בזה, לזלול פלאפל עם טחינה נוזלת על הפרצוף, המבורגר ענק ושמנוני או לאפה עם שווארמה בעמבה זה לא הכי סקסי. נראה הרבה יותר טוב לנשנש ירקות, לחתוך חביתה בסכין ומזלג או ללגום מרק. רוצים לרדת במשקל? תתיישבו מול המראה.

 

נשמע לכם מוזר? חוקרים גילו כי האכילה מול המראה מובילה לירידה במשקל. אנשים מוצאים שמאכלים שאינם בריאים כמו ג'אנק פחות טעימים כשהם אוכלים אותם מול המראה.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

הטריק למראה טבעי ומהפנט: איך למלא את הגבות ברגע?

מהם 15 הקרמים הכי טובים שיצאו השנה?

 

מתברר כי המפתח לירידה במשקל יכולה להיות ממש מול הפרצוף שלכם - רק תשיגו מראה טובה. לאכילה מול המראה יש השפעה ברורה על המשקל שלך. מדענים גילו כי אנשים שאכלו מאכלים שאינם בריאים כמו עוגות שוקולד ומזון מהיר תוך כדי התבוננות בהשתקפות שלהם, היו פחות בסיכון להשמין. במקום המאכלים המשמינים, ייתכן שתרצו לעבור לעבור למזון בריא שנראה הרבה יותר אסטטי לאכילה. בנוסף, אנשים נעשים מודעים לעצמם כשהם מתבוננים במראה תוך כדי אכילה.

 

 
פלאפל
 פלאפל   צילום: אינסטגרם 
 

החוקר הראשי , ד"ר אתא ג'אמי מאוניברסיטה במרכז פלורידה אמר: "מבט במראה אומר לאנשים הרבה יותר מאשר על המראה החיצוני שלהם. זה מאפשר להם לראות את עצמם באופן אובייקטיבי ועוזר להם לשפוט את עצמם ואת התנהגותם".

 

החוקרים ניהלו מבחן טעם בו השתתפו כ-185 סטודנטים. הסטודנטים התבקשו לבחור בין עוגת שוקולד וסלט פירות.
לאחר מכן הם העריכו את טעמו בחדר עם מראה או חדר ללא מראות. אלו שאכלו עוגת שוקולד דיווחו שזה "פחות טעים" בחדר עם מראה, בהשוואה לאלו שאכלו את העוגה בחדר המראה. לנוכחות של המראה לא הייתה השפעה על הטעם של סלט הפירות.

 

נוכחות המראה גורמת אי נוחות ומורידה את הטעם הנתפס של מזון לא בריא, כך טוענים החוקרים לאחר ניתוח מעמיק של התנהגות הסטודנטים. המחקר מצביע על כך שכדאי להתחיל למקם מראות במסעדות, בתי קפה ואפילו בבית שלכם. בדרך זו, סועדים יוכלו לראות את עצמם אוכלים, ולשנות את התנהגותם בבחירת המזון.

המחקר פורסם בכתב העת של האגודה לחקר לצרכן.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by