בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
למה השרירים נתפסים לנו באמצע הלילה, האם רק גנים משפיעים על הקוביות בבטן, ואיך שומרים על המשקל בסופ"ש 

למה השרירים נתפסים לנו באמצע הלילה, האם רק גנים משפיעים על הקוביות בבטן, ואיך שומרים על המשקל בסופ"ש

 
בריאות |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

מכירים את זה שבאמצע הלילה אתם קופצים מהמיטה מכאבים עזים בשריר התאומים (השוק), ומרגישים חסרי אונים להתעוררות המבהילה הזו? למה זה קורה ואיך אפשר לפתור את זה, וגם: טיפים לשמירה על המשקל בסופ"ש, בו הרבה מאיתנו עולים כקילו בממוצא, ואחת ולתמיד - האם קוביות בבטן זה עניין של גנים? זה מה ששאלתם אותי השבוע.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

איך שומרים על המשקל בסופ"ש?

ידעתם שרבים מאיתנו מעלים כחצי קילוגרם עד 2 קילו בסופ"ש אחד? מה שעלול לגרום לעודף משקל רב בשנה אם לא מאזנים ומקצצים. הסיבות העיקרית לעלייה הן אכילה בלילה, ארוחה כבדה בערב שישי ולאורך השבת, חוסר תנועה והרבה אירועים. הנה מספר דברים שאתם יכולים לעשות כדי לאזן את העלייה ולא לצבור עודף משקל שאינו בריא.


1. הרבו בתנועה - נצלו את הסופ"ש לכמה שיותר פעילות גופנית. טיילו, חפשו אטרקציות מעניינות כמו שחייה, טיולי אופניים או אפילו הליכה ליד הים, רק אל תיתקעו על הספה שלכם או של המארחים שלכם. ככל שתהיו יותר בתנועה, תהיו פחות בסיכון להשמנה.

 

2. קצצו - זה בסדר ליהנות בארוחה אחת גדולה מהרגיל בסופ"ש, אבל נסו לקצץ ביום שלמחרת. זה לא אומר שעליכם לצום, רק לאכול מאכלים בעלי ערך קלורי נמוך יותר. הרבו בסלטים ובחלבונים והמעיטו בפחמימות ריקות, מטוגנים ומאכלים עתירים במלח.

 

3. שתו מים - לפני הארוחה, קחו לכם עשר דקות לשתיית מים איטית, מחקר חדש מצא ששתיית ליטר מים כחצי שעה לפני הארוחה עשוי לעזור לכם לשמור על המשקל לאורך זמן.

 

4. הימנעו מארוחות בלילה - יש חשיבות לשעות בהם אתם אוכלים. כשאתם אוכלים בלילה, ואתם כבר לא פעילים, הגוף אוגר את המזון והופך אותו לשומן.

 

5. תרשמו - דרך טובה לשמור על המשקל היא לנהל יומן אכילה מסודר שיעזור לכם להיות מודעים למה שאתם אוכלים. אם אתם מוצאים שאתם מאבדים שליטה ואוכלים יותר מדי, תכתבו מה אתם אוכלים.

 

 
איך שומרים על המשקל בסופ"ש?
 איך שומרים על המשקל בסופ"ש?   צילום: אינסטגרם 
 
 

למה השרירים נתפסים באמצע הלילה?

עיוות שריר באמצע הלילה עשוי להיות לא נעים, וקורה הרבה במהלך ההריון אינה ברורה, אך מחקרים מצאו שיש קשר בין התזונה שלנו לבין השרירים הנתפסים, ובעיקר למחסור במינרל מגנזיום, הגורם לפעילות תקינה של השרירים. ככל שהגיל עולה, כך שכיחות התופעה גדלה, ומה שאתם יכולים לעשות הוא לנשום עמוק, לעמוד בזהירות על הרגל ולצרוך באופן קבוע יותר מאכלים המכילים מגנזיום כמו בננות ואגוזים. בנוסף, מומלץ לבצע בדיקות דם תקופתיות ובמידת הצורך ובהמלצת הרופא, לקחת תוספי תזונה.

 

 
בננה = אשלגן
 בננה = אשלגן   צילום: fotolia 
 

למה אני לא מצליח להשיג קוביות בבטן?

מתאמנים רבים מתחבטים בשאלה הזו בזמן שהם מתאמנים שעות מרובות ולא מצליחים להגיע לתוצאה שהיא בטן שטוחה וחטובה. יש 2 גורמים עיקריים בדרך לשם: האחת, היא תזונה והשנייה פעילות אירובית. לכל אחד גנים שונים שעשויים להשפיע על הדרך לשם אבל כל אחד יכול להגיע לתוצאה הרוצייה בעבודה מאומצת בעזרת הורדת אחוזי השומן בצורה מבוקרת והעלאת מסת השריר בעזרת אנשי מקצוע מתאימים.

 

יש לכם שאלה לשרון? מוזמנים לכתוב לה כאן

 

@sharon_yanovski

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by