בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
עכשיו זה רשמי: שחקן חדש בתחום תחליפי החלב. האם הצרכנים יסכימו לוותר על המותגים המוכרים? 

עכשיו זה רשמי: שחקן חדש בתחום תחליפי החלב. האם הצרכנים יסכימו לוותר על המותגים המוכרים?

 
בריאות |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

כל הורה טרי יודע שההוצאה על תחליפי מזון לתינוקות היא אלפי שקלים בשנה, וכי על המדף יש שני שחקנים גדולים שבמשך שנים שולטים בשוק. נגה ניר נאמן עם חדשה מעניינת, בה משרד הבריאות אישר השבוע רשמית לרשת שופרסל להיכנס לתחום, ועכשיו זה רשמי: יש שחקן חדש בשוק בשם "פריגו" עומד בכל התקנים המחמירים וכי ניתן לשווקו בביטחה.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

הרשת ששמה לעצמה למטרה להעמיק את פעילות המותג הפרטי שלה, שהוא בד"כ זול עד שלושים אחוזים מהמוצר המוביל בכל קטגוריה, תתמחר את מזון התינוקות בהתאם לאסטרטגיה הזאת, כלומר- קופסא של 700 גרם תעלה בין 35 ל-40 שקלים. אבל האם הצרכנים יסיכמו לוותר על המותג המוכר, ומה זה יעשה למתחרות הותיקות?

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by