בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
חייבים משהו מתוק אחרי האוכל? 8 רעיונות טעימים ובריאים, שלא יהרסו לכם את הדיאטה 

חייבים משהו מתוק אחרי האוכל? 8 רעיונות טעימים ובריאים, שלא יהרסו לכם את הדיאטה

 
בריאות |
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
חייבים קינוח? הנה 7 רעיונות בריאים
 חייבים קינוח? הנה 7 רעיונות בריאים   צילום: אינסטגרם 
 
 

גם אתם מאלו שחייבים תמיד משהו מתוק לאחר ארוחה כבדה? תזונה בריאה מסמנת איזון, ולכן אין להתעלם מנקודות התשוקה שלנו, גם אם מדובר במתוקים.

 

אכילת מתוק גורמת לעליית סרוטונין במוח וגורמת לנו להרגיש טוב יותר, יתרה מזאת עדיף לאכול מנת קינוח מדודה ובריאה מאשר להתנזר לגמרי ממתוקים וזאת כדי לשמר את תחושת הסיפוק וההנאה בבחירת התזונה שלנו.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

בחירת קינוחים המורכבים מתחליפי סוכר טבעיים מתפרקים לאט יותר בשל ההרכב שלהם אשר מכיל ויטמינים ומינרלים (בניגוד לסוכר לבן שמכיל קלוריות ריקות בלבד ומתפרק מהר מאוד, דבר אשר גורם לצריכת סוכר מוגברת). עם זאת יש להקפיד על כמויות נכונות בהתאם למטרות והיעדים בתהליך ירידה במשקל. הנה 8 דרכים ליהנות ממתוקים טעימים ועדיין להקפיד על אורח חיים בריא ומאוזן.

 

1. פונדו בריא

המיסו שוקולד מריר איכותי, שפדו ראשי תותים וחצאי בננות וטבלו בשוקולד. הכניסו לקירור עד להתקשות הציפוי. והוסיפו קינמון מעל. ניתן להחליף את השוקולד המריר בחמאת בוטנים.

 

 
במקום לטבול מאפים תטבלו פירות
 במקום לטבול מאפים תטבלו פירות   צילום: יחצ 
 

2. המתיקו את הקפה בדרך יצירתית

דרך מושלמת כדי לקבל בעיטה של קפאין עם מנה של שוקולד יחדיו. הכינו את כוס הקפה שלכם והמיסו קוביית שוקולד מריר, קורט קינמון ואף טיפות תמצית וניל.

 

 
קפה עם שוקולד? יאמי
 קפה עם שוקולד? יאמי   צילום: Getty Images / אימאג'בנק 
 
 

3. הסופלה הבריא

נסו להכין גרסת סופלה ביתית בדקה וחצי עם 3 מרכיבים: כף חלבון, ביצה, קינמון - ערבבו הכל יחד והכניסו למיקרו לדקה וחצי.

 

 
תשכחו מסופלה שוקולד, יש סופלה בגרסה בריאה
 תשכחו מסופלה שוקולד, יש סופלה בגרסה בריאה   צילום: יח"צ 
 

4. סורבה

הדרך המושלמת למלא את התשוקה למתוק בלי להגזים עם סוכר. סורבה תות שדה, פירות יער, אפרסקים או אגסים, ערבבו יחד עם יוגורט כבשים, חלב קוקוס והכניסו למקפיא, אם תחלקו את הכמות בתבנית קוביות קרח, תבטיחו מנה מדודה ומשביעה.

 

 
סורבה מרענן טעיים
 סורבה מרענן טעיים   צילום: Subbotina Anna - Fotolia.com 
 

5. תפוח אפוי מקורמל

פינוק אמיתי וקל מאוד להכנה, הכניסו תפוחים לתנור והוסיפו מעל קינמון. גרסה משופרת - רוקנו חלק מתוכן התפוח ומלאו בשבבי שקדים, אגוזים, פירות יער ומעט סילאן והכניסו לתנור, הוסיפו קורט קינמון מעל ובתיאבון.

 

 
תפוח עץ אפוי
 תפוח עץ אפוי   צילום: מתוך התכנית 
 

6. במקום ריבה - תבחרו בחמאת בוטנים

העדיפו חמאת בוטנים על פני הריבה. חמאת בוטנים עשירה בויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים וכמות קטנטנה ממנה תבטיח תחושת שובע לאורך זמן ואף תסייע בתגבור פעילות מעיים.

 

 
חמאת בוטנים במקום ריבה
 חמאת בוטנים במקום ריבה   צילום: shutterstock 
 

7.  פרי ברולה

נסו מנגו או אננס ברולה - חתכו פרוסות פרי, הוסיפו קינמון וחמאת בוטנים והכניסו לתנור, פזרו קינמון מעל ושבבי קוקוס טבעי.

 

 
תשכחו מקרם ברולה - פרי ברולה זה מעולה!
 תשכחו מקרם ברולה - פרי ברולה זה מעולה!   צילום: אימג' בנק / Getty Images 
 

8. עזבו את הפרה - עברו למריר

החליפו בשוקולד מריר איכותי העשיר בנוגדי חמצון ומסייע לווסת את רמות הורמון הסטרס, קורטיזול ומונע תנודות חדות ברמות הסוכר. שוקולד מריר איכותי הינו דחוס ביותר וקשה מאוד לאכול "יותר מדי ממנו".

 

אביבית אבירם היא מאמנת תזונה ומנטורית לאורח חיים בריא ומפתחת שיטה להרזייה וצמצום היקפים בדגש על "הנעה תוך כדי הנאה". לשאלות מוזמנים לפנות אליה כאן או בעמוד העיסקי שלה

 

 
עברו למריר
 עברו למריר   צילום: fortolia 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by