בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
לא רק מסעדות: 7 דרכים בריאות לבילוי רומנטי בולנטיין דיי שלא הורסות את הדיאטה 

לא רק מסעדות: 7 דרכים בריאות לבילוי רומנטי בולנטיין דיי שלא הורסות את הדיאטה

 
בריאות |
 

הכינו פונדו גבינות ותטבלו עם ירקות, צאו לפיקניק רומנטי וצלחתו את ארוחת הבוקר: אפשר לחגוג ולנטיין דיי בצורה בריאה והכי רומנטית שיש

 
 
 
 
 
 
 
 
 
7 דרכים לבילוי רומנטי ובריא
 7 דרכים לבילוי רומנטי ובריא   צילום: אימג' בנק / Getty Images 
 
 

עוד "ולנטיינס דיי" לפנינו, וחלק מאיתנו כבר מתחילים לתכנן את הדייט הרומנטי המתקרב. האם כדאי לכם ללכת למסעדה כדי לחגוג את האהבה שלכם? לא בטוח. חג האהבה אינו נכלל בקטגוריה של "החגים הבריאים" ומביא עימו סיבות והזדמנויות לפיתויים קולינריים לרבות ארוחות פאר, אכילת קינוחים, קופסאות של שוקולדים עתירי קלוריות, סוכריות וממתקים, פינוקי אלכוהול וקוקטיילים.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

איך תוכלו לשפר את הריצה שלכם?

מחקר: נמצא האגוז שיגרום לכם לרזות ולהוריד את הכולסטרול


כל אלו אולי יגרמו לכם ליהנות לרגע, אבל אין שום דבר באמת רומנטי בללכת לישון עם כאב בטן ותחושת נפיחות בבוקר של אחרי. הנה  7 דרכים לבילוי רומנטי טעים, מספק ובלי קלוריות מיותרות.


1. ארוחת בוקר רומנטית

התחילו את ארוחת חג האהבה שלכם עם ארוחת בוקר מפנקת במיוחד פרי ידכם עם מנות לבחירה, ממש כמו במסעדה העדיפה עליכם רק שהפעם אתם אלו שמתעטפים בסינר ושולטים במרכיבי הארוחה. ארוחת הבוקר יכולה לכלול אומלט עם תוספות לבחירה (פטריות, בצל, כרישה, עשבי תיבול), תערובת של מטבלי גבינות איכותיות, כובעי פטריות ממולאות בסלמון מעושן או טונה קצוצה, כרישה במילוי דלעת, ירקות חתוכים במתבל שמן זית איכותי או רוטב פסטו בהכנה ביתית ורק אם נשאר מקום תאכלו להתפנק בצנימי לחם מקמח מלא עם ממרח אבוקדו, זיתים או עגבניות כבושות, כל אלו בהכנה ביתית. דאגו לצלחת את המנות באופן ראוותני, כזה אשר יעורר את החושים וישביע את עיניכם.

 

 
השקיעו בארולת בוקר וצלחתו ראוותני
 השקיעו בארולת בוקר וצלחתו ראוותני   צילום: יחצ 
 

2. אימון כושר זוגי

צאו לאימון משותף יחד בין אם זה רכיבה על אופניים במסלול האהוב עליכם או במסלול טבע מרוחק. אתם יכולים לצאת לשיעור גולף או טניס משותף, דרך מצוינת להזיע וללמוד משהו יחד (פלוס, זה תירוץ נהדר להתקרב זה לזה בזמן הלמידה), או צאו ומצאו עצמיכם משתרעים על מזרון יוגה בשיעור משותף ולמדו אחד את יכולותיו הפיזיות של השני.

 

 
צאו לאימון ביחד
 צאו לאימון ביחד   צילום: אלי שרם 
 
 

3. פיקניק בריאות

במקום ארוחת צהרים במסעדה, בחרו לשבור הרגלים וערכו פקניק רומנטי - זה יכול להיות בטבע או אף על ספסל בפארק הסמוך - ארזו כריכי בריאות, סלטים מעניינים ומנקרי עיניים, פירות, בקבוק יין וכמובן שוקולד מריר איכותי (כי לא יהיה חג אהבה בלי זה!)

 

 
לכו על פיקניק במקום מסעדה
 לכו על פיקניק במקום מסעדה   צילום: אימבג`בנק / GettyImages 
 

4. למדו להכין סושי יחד

הכנת סושי מזמן הפך לטרנד מחייב בכל בית ואם מכינים סושי יחדיו, זוהי הזדמנות מצויינת לחקור את יצירתיות של בן/בת הזוג שלך. הכנת סושי בבית מאפשרת לנו לשלוט במרכיבי המנה ולמזער שימוש במוצרים מעובדים ומסוכרים. בחרו אורז חום במקום לבן, ותרו על מי סוכר/סוכר ענבים (אפשר להדביק את האורז לאצה גם ללא נוזל מסוכר), גוונו עם שלל ירקות (מלפפון/צנוניות/נבטים/עשבי תיבול) ומלאו את תכולת הרול בדגים איכותיים לבחירתכם. תוכלו לגוון גם בבחירת עטיפת הרול ולהשתמש באצת נורי, דפי אורז או אף קעריות חסה או פרוסות מלפפון מגולגלות (סוגרים אותם בעזרת קיסם).

 

 
הכינו סושי ביחד
 הכינו סושי ביחד   צילום: יחצ קיוטו 
 

5. תתפנקו עם בקבוק יין

החליפו את הקוקטיילים עתידי הסוכר ביין איכותי (אדום או לבן), מרגריטה קפואה בטעם תות על בסיס אלכוהול ופירות הדר (זכיתם בויטמין C על הדרך), מוחיטו לימון (על בסיס מי קוקוס) או תתנסו בסוג אלכוהול שמעולם לא ניסיתם והזמינו מנת כוס כפולה עם 2 קשים - אל תתביישו לבקש את מנת האלכוהול ללא תוספת סוכר.

 

 
שתו יחד כוס יין איכותי
 שתו יחד כוס יין איכותי   צילום: fortolia 
 

6. נסו פונדו

זה לא סוד שרובינו מעריצים גדולי של שוקולד אך אם זאת "פונדו שוקולד" מזמין אותנו לחווית סוכרים אינסופית של טבילת פירות ושיפודי מרשמלו. היו יצירתיים ובחרו דווקא בפונדו גבינות המורכב מגבינות איכותיות ומטבלי שיפודי ירקות. הוסיפו את "שיקוי האהבה" לצד הפונדו ותתפנקו בכוס יין אדום משובח ואיכותי.

 

 
פונדו גבינות
 פונדו גבינות   צילום: רם פרייס סיטון 
 

7. ארוחת ערב עם נושא

חג האהבה מסתמן ומסמן את הצבע האדום - בחרו להכין ארוחת ערב בנושא "האדום" - מעבר לזה שמאכלים אדומים ייראו בוהקים ומגרים, חומרי גלם בגווני האדום-ארגמן-בורדו עמוסים בחומרים מזינים כמו ליקופן, ויטמין A, ויטמין C ונוגדי חמצון. רעיון לארוחת ערב "אדומה" הכוללת מנה ראשונה: סלט עגבניות ועלים עם טוויסט מתקתק של פירות יער, מרק עגבניות וסלק על בסיס קרם קוקוס ופפריקה אדומה/חריפה, מנה עיקרית: מנת דגים/חריימה ברוטב עגבניות טריות על מצע פירה בטטה ודלעת וקינוח, פירות האהבה: תותים ודובדבנים בהזלפת סילאן או מולסה (דבש טבעי ומופחת בסוכר). אל תשכחו להוסיף את "שיקוי האהבה" - יין אדום איכותי.

 

 
זוג בארוחה
 זוג בארוחה   צילום: shutterstock 
 

אביבית אבירם היא מאמנת תזונה ומנטורית לאורח חיים בריא ומפתחת שיטה להרזייה וצמצום היקפים בדגש על "הנעה תוך כדי הנאה". לשאלות מוזמנים לפנות אליה כאן או בעמוד העיסקי שלה

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by