בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
הצינור שיראה לכם מה זה: הכירו את האקססורי המחטב שצריך להיות בכל אימון כושר 

הצינור שיראה לכם מה זה: הכירו את האקססורי המחטב שצריך להיות בכל אימון כושר

 
בריאות וכושר |
 

VIPR אמנם יהפוך כל אימון שלכם לבלתי נסבל, אבל היי, זה ממש מחטב. כמה קלוריות תשרפו ואיפה תוכלו להתאמן איתו?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הלהיט התורן לחיטוב: VIPR
 הלהיט התורן לחיטוב: VIPR   צילום: מאי לואני 
 
 

אימונים פונקציונליים הם האימונים הכי רותחים ומדוברים בשנים האחרונות, ולכן ה-TRX וחבריו תפסו אותנו כל כך חזק. אז אם אתם לא מאמני כושר, כדאי שתבינו מהם. בעבר, היינו הולכים להתאמן בחדר כושר ומטיילים בין מכשירים מובנים. במקרה הטוב היינו מרימים משקולות ודוחפים אותם למעלה. אימונים פונקציונליים יכולים להתרחש בכל מקום, עם או בלי אביזרים שונים. אלו הם הוא אימונים המשרתים מטרה מסויימת שעוזרת לנו לשפר את כל מרכיבי הכושר הגופני, ועובדים על תנועות מחיי היום יום בעוצמות משתנות.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

לא מצליחים לרזות? נסו ניקוי רעלים: 8 דברים שינקו לכם את הרעלים מהגוף

לפני פעילות גופנית ולמניעת מחלות: למה כדאי לכם לאכול קטניות השנה?

 

האימונים הפונקציונליים מתייחסים אל הגוף כיחידה אחת ולא מבודדים שרירים. הם עצימים, מהירים וחזקים ומשלבים כמה שיותר תנועות, טווחי תנועה ומקצבים. באימונים פונקציונליים אנחנו משפרים את הכוח המתפרץ, סיבולת שריר, כוח, קאורדינציה, גמישות בכך שאנחנו כל הזמן מאתגרים את הגוף כולו.

 

אז מהו ה-VIPR?

הוייפר שייך לקבוצת האימונים הפונקציונליים, בכך שהוא אביזר המשלים לסוג אימון שעובד על כל הגוף ואפשר בעצם לעשות איתו המון תרגילים שונים ומגוונים שמשפרים את כל מרכיבי הכושר הגופני. מדובר בצינור בעל צורות אחיזה מגוונות, הוא עשוי מחומר דמוי פלסטיק גמיש והוא שוקל בין 4 קילוגרמים למתחילים ל-20 קילוגרמים למתקדמים.

 

 
הצינור שיראה לכם מה זה
 הצינור שיראה לכם מה זה   צילום: מאי לואני 
 

מאיפה הוא בא?

פירושו של VIPER הוא vatality performance recondioning, והוא מגיע מעולם ההוקי, הייתם מאמינים? הוא קיים בארץ החל משנת 2009, אך בשנים האחרונות הפך להיות ממש אביזר בלתי נפרד באימוני כושר פונקציונליים ובאימוני סטודיו ברחבי הארץ.

 

מה עושים: אימון ה-VIPR מורכב משלשה סיבובים של עבודה בזמנים משתנים. בכל סיבוב 6 תרגילים שונים בדרגות קושי עולה. משך התרגילים החל מ- 40 שניות עבודה, דרך 30 שניות עבודה ועד 20 שניות עבודה. ככל שעצימות התרגיל עולה משך הזמן מתקצר, מה שמביא להעלאת הדופק לרמות של 80%-90%. האימון הוא מאוד מאתגר ועצים אך מתאים את עצמו למתאמן. כל אחד יכול לבחור את המשקל שמתאים לו ולהפוך את האימון לקל יותר.

 

 
יש גם תרגילים אקסטרימיים ביותר
 יש גם תרגילים אקסטרימיים ביותר   צילום: מאי לואני 
 
 

למי זה מתאים: לחובבי האימונים הצבאיים, קרוספיט, וז'אנר האימונים הפונקציונליים, למי שלא מפחד לעבוד קשה בשביל התוצאות הרצויות.


למי לא: למי שפילאטיס מספק אותו, והספה קורצת לו יותר. אם אתם לא אוהבים לעבוד קשה - זה לא בשבילכם.


כמה עולה: 399 שקלים למנוי מלא בגו אקטיב, הכולל 8 כניסות בחודש לאימון אישי בקבוצה קטנה, או 55 שקלים לאימון בודד.

 

 
ומזיעים לא מעט
 ומזיעים לא מעט   צילום: מאי לואני 
 

כמה קלוריות שורפים: בין 600-800 קלוריות לאימון בן 45 דקות.

 

איפה תוכלו למצוא את אימוני ה-VIPR: במכוני כושר שונים לאימונים פונקציונליים, או בכל סניפי רשת גו אקטיב, במסגרת אימונים אישיים או בקבוצות קטנות.

 

 
אבל בסך הכל הוא בסדר
 אבל בסך הכל הוא בסדר   צילום: מאי לואני 
 

בשורה התחתונה: מי שאוהב להזיע, לסבול, לעבוד קשה, לאתגר את עצמו, להרוג את עצמו אבל להישאר מזה בחיים ולצאת במצב רוח מרומם - שווה לכם לנסות אותו. יש לו את זה.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by