בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
מקזזים: איך אפשר לשרוף בקלות את הקלוריות המיותרות שאכלתם בסופ"ש? 

מקזזים: איך אפשר לשרוף בקלות את הקלוריות המיותרות שאכלתם בסופ"ש?

 
בריאות |
 

כולנו מרשים לעצמינו לאכול קצת יותר בסופי שבוע, אבל מה עושים עם זה ביום ראשון כדי להרגיש יותר טוב? ספורט! כמה לעשות ואיזה כדאי?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
איך שורפים את כל הקלוריות שאכלנו?
 איך שורפים את כל הקלוריות שאכלנו?   צילום: אינסטגרם 
 
 

גם אתם שומרים על אורח חיים בריא, אבל מרשים לעצמכם לטעום מהכל בארוחת שישי הגדולה או לרדת על חצי עוגה בשבת? ובכן, אתם לא לבד. בסופשי שבוע, רובינו פחות עסוקים בעבודה, ויותר מבלים באירועים משפחתיים וחברתיים, שכמעט תמיד כוללים אוכל, ולא תמיד הכי בריא שיש. אז מה עושים עם ההרגשה הנפוחה ביום ראשון ואיך נמנע את ההשמנה?

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

להתחמם ולרזות: ג'ינג'ר וקינמון - 8 דרכים להתחמם ביום הכי קר בעונה ולשמור על הגזרה

מונע שפעת, כאב ראש ואקנה: 10 דברים שחייבים לדעת על תפוח אדמה

 

איך נמנעים מההשמנה?

ראשית, אם בכל סוף שבוע תרשו לעצמכם לאכול כל מה שבא לכם בלי לקזז ולעשות ספורט, ככל הנראה שהמשקל יעדכן על עלייה. על מנת שתוכלו ליהנות מכל הטוב שבסופש, נסו להגביל את עצמכם בכמויות, לשתות הרבה מים, לאכול הרבה ארוחות קטנות ולעשות הרבה ספורט בכל השבוע ולא רק ביום שאחרי ארוחה גדולה. שלבו עבודה אירובית עם עבודה אנאירובית שתעזור לכם לבנות שריר. ככל שתהיה לכם יותר מסת שריר בגוף, תוכלו לשרוף קלוריות במנוחה.

 

אילו פעילויו  גופניות יעזרו לנו להיפטר מהארוחה?

ראשית, תלוי כמה אכלתם, מה משקל גופכם ומהי עצימות האימון בו תבחרו. הנה כמה דרכים לשרוף ארוחות כבדות של סופי שבוע, אבל חשוב לזכור - אל תתאמנו רק בשביל לשרוף. אמנו את גופכם להיות בכושר בכל ימות השנה וכך לא תצטרכו תרופות פלא, הגוף ישרוף שומן באופן מתמיד.

 

1. חצי שעת ריצה - חצי שעה של ריצה על ההליכון בשיפוע 1.5 ובקצב של 10 קמ"ש יסלקו כ-400 קלוריות מגופכם.

 

2. הליכה - הליכה בפארק בקצב מהיר במשך שעה וחצי יעזרו לעם לשרוף את ארוחת שישי בערב.

 

3. עמידה ממושכת - אם אתם עומדים שעות מרובות (5 שעות), תוכלו לשרוף כ-300 קלוריות, אבל זה לא נחשב כפעילות גופנית, לידיעתכם.

 

 

 
הליכה של שעה וחצי תעזור לכם לשרוף את ארוחת שישי
 הליכה של שעה וחצי תעזור לכם לשרוף את ארוחת שישי   צילום: אינסטגרם 
 

4. אימון משקולות - עבודה אינטנסיבית בחדר הכושר במשך למעלה משעה תחזק אתכם ותבנה שריר במקום שומן.

 

5. אימון HIIT - אימון אינטרוולים עצים של שעה המשלב כוח ואירובי יעזור לכם לשרוף.

 

6. הליכה מהירה בשיפוע - דרך יעילה מאוד לשרוף את הקלוריות של הארוחה הגדולה היא ללכת בשיפוע 15 על הליכון בקצב מהיר כ-30 דקות.

 

7. שחייה של שעה - אך ייתכן שתגרום לכם לאכול יותר.

 

8. שיעור ספינינג - ככל שתדוושו מהר יותר, ותהיו נדיבים עם העומס, תשרפו יותר

 

9. שינה - האופצייה לעצלנים היא שינה טובה, בשינה מפנקת של 8 שעות גם כן תשרפו כמה מאות קלוריות.

 

 
ריצה
 ריצה   צילום: אינסטגרם 
 
 

10. זומבה - חובבות זומבה או אירובי? אם השיעור מהיר, תוכלו להיפטר מכ-300 קלוריות. במידה והשיעור מתון, תוסיפו עוד עשרים דקות הליכה.

 

11. שטיפת רצפה - אבל לא חפוזה שמסתיימת ברבע שעה, עבדו קשה במשך שעה וחצי כולל נקיונות אבק, הזזת רהיטים כבדים, ותנועות מהירות. מקווים שהבית שלכם גדול מספיק, אם לא - הציעו עזרה לשכנים.

 

12. טיול עם הכלב - הליכה איטית במשך שעה וארבעים תיפטר הארוחות הסופ"ש.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by