בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות  
רגע לפני שהביקיני מגיע: 10 טריקים לרדת במשקל מהר ובלי טיפת מאמץ 

רגע לפני שהביקיני מגיע: 10 טריקים לרדת במשקל מהר ובלי טיפת מאמץ

 
בריאות  |
 

מה כדאי לכם לשתות בבוקר כדי לזרז את חילוף החומרים, איזה שמן יעזור לכם לשרוף שומן ואיזה חומץ ינקה את הכבד וירזה?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הכיני את גופך לביקיני
 הכיני את גופך לביקיני   צילום: דיילי מייל 
 
 

גם אתם נזכרתם בדיאטה רגע לפני שהקיץ מגיע? בדיוק בשביל זה אביבית אבירם חושפת בפניכם את כל הטריקים שלה לירידה מזורזת במשקל מבלי שתרגישו שעשיתם משהו שונה בשגרת היומיום שלכם, לעומת זאת אתם עשויים להבחין הבדל בהיקף המותניים שלכם וייתכן ותצטרכו לחדש את מלאי המכנסיים שלכם.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

מפחיתים באימונים ומעמיסים בפחמימות: כל מה שאתם צריכים לדעת לפני מרתון תל-אביב

הכירו את גורו הכושר שעושה קריירה מסימני המתיחה שלה

 

1. מים חמימים עם לימון עם הקימה
התחילו את יומכם עם שתיית מים חמימים עם פרוסות מלימון טרי, אשר יעשו עמכם פלאים. הכוס התמימה והכ"כ מזינה מדי בוקר תסייע באיזון רמת ה PH בדם, תתניע את מערכת העיכול ותשמש כדיטוקס וניקוי רעלים טבעי ובכך תגביר את המצב המטאבולי ולא פחות חשוב תסייע במתן תחושת אנרגיה נעימה ועור פנים קורן וצחור.

 

2. החליפו את הקפה בחליטות תה

נסו להחליף את הקפה בחליטות תה טבעיות עם או בלי תיון. שימו לב שחלק מהתיונים מכילים קפאין ולכן תמיד אפשר להכין חליטת תה טבעי עם מקלות קינמון, עלי מרווה, עלי נענע או שורש גינגר טרי. עודף קפאין בגוף מונע ספיגה מושלמת על ערכי המזון ובפרט ספיגת ברזל לכן ההמלצה היא לשתות עד 3 ספלי קפה מדי יום.

 

 
החליפו את הקפה בחליטות תה
 החליפו את הקפה בחליטות תה   צילום: fotolia 
 

3. שמן הקסם

הכניסו את שמן הקוקוס למטבח שלכם. בין אם אתם מטגנים, צולים או אופים, בין אם זה תבשיל בשר, ירקות או מאפה מתוק - תוכלו להשתמש בשמן קוקוס, אשר מסווג כמזון על ומורכב משילוב ייחודי של חומצות שומן - חומצות השומן הרווי (אומגה 3) וחומצות האמינו אשר מאפשרות הוצאת אנרגיה ושריפת שומן (ביחס לשימוש בשמנים אחרים). שמן קוקוס ידוע כמסייע בתחושת שובע לאחר ובין ארוחות, מחזק את מערכת החיסון של הגוף, מקטין את רמת הכולסטרול, ומאזן את רמות הסוכר בדם.

 

4. נקו את הגוף בעזרת מים
תחשבו על חלל הבית שלכם, האם ניסיתם לשטוף את הבית עם כוס מים בלבד, במקום כמה דליים של מים? גוף האדם זקוק לנוזלים על מנת לתגבר תהליך ניקוי וניקוז רעלים ולכן לא מספיק לשתות כמה כוסות מים ביום, אלא לשתות לפחות ליטר-ליטר וחצי מים מדי יום. שתו כוס מים לפני שאתם אוכלים כל ארוחה עיקרית, תאכלו ותלעסו לאט ובהנאה ובסיום הארוחה שתו כוס מים נוספת (נסו להימנע משתייה בזמן לעיסה).


לאחר שהמזון שלנו מתעכל בקיבה ומתפרק לחלקים מיניאטורים, הוא צריך להגיע לתאים ומי שמוביל אותו הוא המים. כמות מספקת של מים הכרחית על מנת לאפשר את ספיגת המזון בתאים וייצור האנרגיה כתוצאה מזה.
לא אוהבים את טעם של המים? נסו להוסיף מרכיבים טבעיים כמו פרוסות פירות, מלפפונים, עלי נענע גינג'ר טרי.

 

 
שתו מים והוסיפו טעמים לפי טעמכם האישי
 שתו מים והוסיפו טעמים לפי טעמכם האישי   צילום: fortolia 
 
 

5. תחליפים ראויים במסעדה, הביאו קינוח מהבית
אם קרה ויצאתם לאכול במסעדה, יש כמה אפשרויות בריאות לבחירה מבלי ליפול לפורענות קולינרית. רוב המסעדות ורשתות המזון המהיר מציעות אפשרויות בריאות בתפריט שלכם, הכל עניין של מודעות וקבלת החלטה מושכלת. בקשו חזה עוף במקום שניצל, ירקות מאודים במקום ציפס, סלט ירוק או ירקות במקום סלטים על בסיס רטבים ושמנים צמחיים, במקום מנות מטוגנות בקשו מנות מאודות או בגריל, במקום קינוח הסתפקו בפירות יער ושוקולד מריר.

 

6. סלקו משקאות שגורמים לתחושת רעב
וותרו על קלוריות ריקות כמו דיאט או זירו קולה, לימונדה, מיץ, יין או אייס קפה, שיסייע לכם ירידה במשקל - מדובר בקלוריות ריקות שלא משביעות. שמרו את הקלוריות הללו לארוחות או נשנושים בריאים. אם אתם צמאים, שתו מים בטעמים, סודה עם פרוסות לימון או חליטות תה. כשאתם רעבים לנשנוש, תאכלו אוכל נקי ואמיתי בעל ערך תזונתי. שימו לב כי ככל שאתם צורכים יותר ממשקאות אלו, הגוף מאותת ודורש ליותר - משקאות אלו מכילים כמות לא מבוטלת של סוכר או ממתיקים מלאכותיים, אשר מגרים את הקיבה וגורמים לרעב.


7. טריק החומץ עשושה את ההבדל
לפני כל ארוחה עיקרית שלכם, שתו כוס מים עם חצי כף חומץ תפוחים (פעמיים ביום). חומץ תפוחים עשיר במינרלים חיוניים רבים, כגון: אשלגן, סידן, מגנזיום, זרחן, ברזל ועוד. בנוסף הוא מכיל ויטמינים כמו A,E, C וידוע כמאזן את רמות ה PH בדם - (חשוב לשמור על איזון רמת ה PH בדם כדי לשמור על סביבה בסיסית לחילוף חומרים, כאשר סביבת הגוף חומצית מדי, חילוף החומרים מואט ומתרחשת הצטברות של חומרי פסולת ותאי שומן, אשר בסופו של דבר גורמים להשמנה מהירה).


שתיית חומץ תפוחים על בסיס יומי יסייע בניקוי הכבד ופירוק שומנים ובכך בהעלאת קצב חילוף חומרים וירידה במשקל (חומץ תפוחים ידוע כמעט את קצב עליית הסוכר ולכן מומלץ גם לסובלים מסכרת). צריכת חומץ תפוחים מסייע בהורדת הכולסטרול בדם ובכך רמת הערנות שלנו תעלה והעייפות תפחת פלאים.

 

8. העדיפו איכות על כמות
נסו להתרגל לא לאכול ארוחות גדולות, אלא ארוחות משביעות ומנקרות עיניים. אין משמעות לכמות האוכל כמו לאיכות האוכל. קצצו בכמות המנה בארוחות עיקריות ותכניסו ארוחות ביניים במהלך היום. אין סיבה להגיע מורעבים לארוחה הבאה. אתם לא אוכלים מעל 3,4 שעות ברצף, המוח נכנס ל"מצב חירום" ומשתמש בכל מאגרי האנרגיה בגוף כשומן. רוצים להפוך את הגוף שלכם למכונה לשריפת שומנים בזמן אמת? קצצו בכמויות המזון בארוחות עיקריות ודאגו לאכול מדי 3 שעות.

 

 
שמן הקסם - שמן קוקוס
 שמן הקסם - שמן קוקוס   צילום: Getty Images / אימאג'בנק 
 

9. החטיפים הבריאים שיטפלו בגזרה
אל תבזבזו קלוריות מיותרות על ג'אנק פוד, חטיפי צ'יפס, ממתקי שוקולד וגלידות, שמעבר לבזבוז הקלוריותותחושת הנפיחות, אלו ימנעו מהגוף שלכם לקבל את הערכים התזונתיים והמזינים שנדרש כדי לשמור על איזון הורמונאלי ורמות סוכר נמוכות. חטיפים מסוג זה, שהינם בעלי ערך גליקמי גבוה יובילו לעליית רמת אינסולין, עליית רמת הסוכר ויגרמו לרעב מוגבר.


בחרו חטיפים בריאים כגון מקלות גזר, מלפפון או קולורבי, שקדים או אגוזים, פירות הדר, דייסת קוואקר עם פירות יער או אף כריך טונה מלחם שיפון. בחירת חטיף בריא בעל ערך גליקמי נמוך, עשיר בסיבים תזונתיים יאפשר תחושת שובע לאורך זמן וימנע ממכם בולמוסי אכילה בחשיבה כי אתם רעבים.


10. הכינו אוכל מראש
אנשים הנמצאים בתהליך ירידה במשקל צריכים לוודא שהאוכל הבריא תמיד זמין עבורם בבית, כך שבכל פעם שתרגישו רעב תוכלו לאכול בלי להגביר את תחושת הרעב. היו ערוכים מראש - כפי שאתם יודעים לחדש את מלאי החוסרים לשאר מחלקות הבית, אין סיבה שתישארו עם מקרר ריק ממצרכים וחומרי גלם בריאים במטבח.


העדיפו תמיד לקנות טרי על פני קפוא, העדיפו בישול באידוי והקפצת ירקות בחום גבוה למשך זמן קצר על פני צלייה למשך זמן ארוך (שימוש בווק יעשה את העבודה) ותאפשרו צריכה וספיגה של מקסימום ערכים תזונתיים (חומרי גלם נוטים לאבד יותר מ 50% מכמות הויטמינים והמינרלים בעת בישול ארוך)וכמובן העדיפו בתבלינים ועשבי תיבול טריים.

 

אביבית אבירם היא מאמנת תזונה ומנטורית לאורח חיים בריא ומפתחת שיטה להרזייה וצמצום היקפים בדגש על "הנעה תוך כדי הנאה". לשאלות מוזמנים לפנות אליה כאן או בעמוד העיסקי שלה

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by