בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
אשכולית ופלפל חריף: 10 מזונות שיעזרו לכם לשרוף שומן 

אשכולית ופלפל חריף: 10 מזונות שיעזרו לכם לשרוף שומן

 
בריאות |
 

תראו, אין מאכל קסם שישמיד את השומן לגמרי, אבל אם תאכלו מ-10 המאכלים האלו מדי יום, תגבירו את שריפת הקלוריות היומית שלכם ותשפרו את המטבוליזם בגופכם

 
 
 
 
 
 
 
 
 
הכניסו דג סלמון לפריט
 הכניסו דג סלמון לפריט   צילום: רחלי קרוט 
 

סלרי

 

הסלרי, שאתם מכירים גם בשם כרפס, מכיל חומצה פולית, בטא קרוטן, ויטמין K, ויטמין C, וסידן. הוא מונע את הזדקנות המוח, הידלדלות העצם וסרטן. מכיוון שסלרי קשה לעיכול על ידי האדם, הגוף שורף יותר קלוריות בניסיון לעכל את הירק, מאשר הוא צורך מהירק עצמו. מאידך, שערכו הקלורי 6 קלוריות בלבד.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

5 הרגלי בוקר גרועים שגורמים לכם להשמין ו-5 הרגלי בוקר טובים שיעזרו לכם לרזות
אימון קצר וקורע: 4 תרגילים שעובדים על כל השרירים


 
סלרי
 סלרי   צילום: fotolia 
 

אשכולית

באשכולית אדומה ויטמין C, A, סיבים תזונתיים ואשלגן. המחקרים האחרונים הוכיחו כי תוספת של אשכולית לתפריט תזונה השומר על משקל יציב, יכול להוות אמצעי לירידה במשקל. מעבר לזה שהיא תעזור לכם לרדת במשקל, היא תפחית מקרי שפעת, תוריד את החומציות בשתן ותשמור עליכם מההזדקנות.

 

 
אישה אוכלת אשכולית
 אישה אוכלת אשכולית   צילום: Getty Images/ אימג'בנק 
 
 

דגנים מלאים

הדגנים הוכחו מזמן כמסייעים לירידה במשקל, יש בהם חלבון, ויטמינים, מינרלים, אנטיאוקסידנטים, פיטוכימיקלים וסיבים הנמצאים בנבט ובקליפה. הם מחזקים את מערכת העיכול, משביעים לאורך זמן ומאזנים את רמות הסוכר בדם.

 

 
דגנים
 דגנים   צילום: fotolia 
 

תה ירוק

התה הירוק הוא נוגד חמצון אשר מנקה את הגוף ממולקולות שונות של רדיקלים חופשיים. הוא יתרום לחילוף חומרים מהיר יותר, ישפר את המטבוליזם ומסייע לשרוף שומן, היות ומצויים בו רכיבים טרמוגנים. מחקרים חדשים מגלים כי התה הירוק עשוי לעזור לדיאטה. תוצאות המחקר הצביעו כי גברים שקיבלו שילוב של קפאין עם מיצוי התה הירוק 3 פעמים ביום יחד עם הארוחות. שרפו יותר קלוריות לעומת אלו שקיבלו רק קפאין או פלצבו.

 

 
תה ירוק
 תה ירוק   צילום: shutterstock 
 

אומגה 3

אומגה 3 היא קבוצת חומצות שומן הכרחיות לתפקוד תקין של הגוף. כאשר אינו מסוגל לייצר אותן בכמות מספקת, יש לקבלן באופן סדיר מהמזון או בתוסף תזונה. האומגה שומרת על תפקוד תקין של המח וסיוע במניעת תהליכי התנוונות שלו, שמירה על מערכת הלב והדם ומניעת היווצרות דלקות ופלאק בכלי הדם, איזון רמות השומנים בדם, הורדת רמת הטריגליצרידים בגוף, למניעת סרטן ויעילה לדיאטה.

 

 
צלחת סלמון
 צלחת סלמון   צילום: אימג' בנק / Getty Images 
 

קפה

משקאות חמים (ובמיוחד קפה), תורמים לדיאטה וגורמים לתחושת שובע. קפאין גורם לעלייה בקצב המטבוליזם של הגוף, שורף יותר קלוריות ולעלייה קלה בקצב הלב. הקפה גם שומר על עירנות, עייפות גם היא גורם להשמנה. מומלץ לשתות כוס קפה לפני אימון כושר שימקסם אותו ותוכלו לשרוף יותר קלוריות.

 

 
קפה
 קפה   צילום: fortolia 
 

אבוקדו

כדי לרזות, אנחנו חייבים לאכול שומן גם בדיאטה, כל עוד הוא צמחי ובריא. אבוקדו מכיל שומנים בלתי רווים וחד-בלתי רוויים המעלים את הכולסטרול הטוב - HDL. האבוקדו עשיר בסיבים תזונתיים והמחקרים האחרונים מצאו שאבוקדו יתרום לתחושת שובע לאורך זמן ובכך להרזייה, שלבו את האבוקדו בתפריט היומי.

 

10 דברים שחייבים לדעת על אבוקדו

 

 
אבוקדו
 אבוקדו   צילום: fortolia 
 

מאכלים חריפים

אכילת מאכלים חריפים תזרז את קצב חילוף החומרים ובכך תתרום להרזייה. אתם יכולים להוסיף לתפריט שלכם סחוג, חזרת, פלפלים חריפים או צ'ילי, רק שיהיה חריף.

 

רוצים לרזות מהר? תאכלו פלפלים חריפים

 

 
סחוג ירוק
 סחוג ירוק   צילום: שירן כרמלי 
 

זרעי צ'יה

הם עשירים באומגה 3, יעילים מאוד לספורטאים, מקור מצויין לאנרגיה, מכילים אומגה 3, 6, ו-9, עשירים בחלבונים ובסיבים תזונתיים התורמים לתחושת שובע. יש הטוענים שהם יעילים לדיאטה אולם טרם הגיע המחקר שהוכיח זאת. מה שכן, הם יגרמו לכם לחוש פחות רעבים ויספקו לגוף שלכם שפע של ויטמינים ומינרלים נחוצים.

 

 
זרעי צ'יה
 זרעי צ'יה   צילום: פוטוליה (אילוסטרציה) 
 

אגוזי ברזיל

נכון, אגוזי ברזיל הם עשירים בקלוריות, אבל הם גם תומכים בירידה במשקל. אוכלים מהם לא יותר מ-2 אגוזים ביום, מרוויחים ויטמינים רבים וסלניום, שהוא מינרל עוצמתי במניעת סרטן ומחלות לב. הסלניום מחזק את מערכת החיסון ומאזן את בלוטת התריס.

 
אגוזי ברזיל
 אגוזי ברזיל   צילום: פוטוליה 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by