בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות  
קונים רק דיאט? זה עולה לכם בכרס 

קונים רק דיאט? זה עולה לכם בכרס

 
בריאות  |
 

מסתבר שהמאכלים הדיאטטים שאתם קונים בסופר מרקט יהרסו לכם את הדרך לבטן שטוחה. מאילו מאכלים להימנע ולמה דל שומן בעצם משמין?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בדיאטה? עזבו את מוצרי הדיאט
 בדיאטה? עזבו את מוצרי הדיאט   צילום: אימג' בנק / Getty Images 
 
 

המחקרים כבר מזמן הוכיחו כי המאכלים הדיאטטים אינם בריאים, ועם זאת, זה לא בדיוק מה שמנסים למכור לכם בצורה די טובה דרך הפירסומות. אנשים חושבים שהקלוריות הן אלו שקובעות אם תהיו שמנים או רזים אבל מסתבר שככל שאתם חוסכים מעצמיכם יותר קלוריות, כך הגוף ידרוש יותר מזון ממקורות אחרים.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

לוהט: בגד-הים הכי טרנדי של הקיץ

סרטון הכושר שיעשה לכם חשק להתאמן: הטריק לגוף חטוב בחופש הגדול

 

כדי לפצות על הטעם שנשאר מחוץ לתמונה כאשר מנסים להפוך מאכל לדיאטטי, היצרנים מוסיפים למוצרים כמויות גבוהות של סוכר או תחליפיו. למרות זאת, אנשים מעדיפים לרכוש מעדן 0% שומן על מנת לחסוך בקלוריות, אבל עכשיו המחקרים הוכיחו, שאותם תחליפים הם אלו שגורמים לכם להשמין.

 

 
מעדיפים תחליף דיאטטי? אתם תשמינו!
 מעדיפים תחליף דיאטטי? אתם תשמינו!   צילום: shutterstock 
 

במחקר בכתב העת האמריקאי לתזונה רפואית, חוקרים גילו כי אנשים שאכלו מוצרי חלב מלאים, גבינות עתירות שומן וחלב שמן, לא עלו במשקל, אבל כאשר המשתתפים העלו את צריכתם של מוצרי חלב דלי שומן, הם נטו לאכול יותר פחמימות פשוטות כמו לחם ואורז. מאכלים דלי שומן אלו יכולים לגרום לרמות הסוכר בדם שלך לעלות, מה שעשוי לעודד אותך לרצות לאכול עוד ועוד, עורכי המחקר מסבירים.

 

 
מוותרים על השומן? תאכלו יותר לחם
 מוותרים על השומן? תאכלו יותר לחם   צילום: Getty Images / אימאג'בנק 
 
 

למה מזון דל שומן גורם לך להשתוקק לפחמימות?

ברגע שמוציאים את השומן, אתם לא תגיעו לתחושת שובע וכל הזמן תרגישו בחסך, כאלו שאתם אוכלים קלוריות ריקות, הגוף יחפש את תחושת השובע האמיתי. תירוץ מספיק טוב לצאת למסעדה ולאכול משהו שמן וטעים לא? רק אל תגזימו עם השומנים!

 

מאילו מוצרים להימנע:

 

- חלב דל שומן

- יוגורטים 0%

- לחם דל קלוריות

- מיונז דל שומן

- ממרחים דלי קלוריות

 

מה לקנות במקום?

אם אתם בוחרים במעדנים, תבחרו יוגורט מחלב עיזים מלא, נסו חלב שקדים, במקום כמה פרוסות לחם דל ביום, עברו לפרוסה אחת או שתיים של לחם שיפון מלא ואל תחסכו מעצמכם מאכלים בריאים ומלאים. הורידו את כל מה שדל מהתפריט, ונסו לאכול מאכלים שאינם מעובדים.

 

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by