בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
לא רק בשביל הטעם: 10 דברים שאתם חייבים לדעת על צנוברים  

לא רק בשביל הטעם: 10 דברים שאתם חייבים לדעת על צנוברים

 
בריאות |
 

הצנוברים אמנם עשירים בקלוריות ושומן, אך הם גם מדכאים את התיאבון ולכן טובים לדיאטה, הם בריאים ללב, לאנשים העוסקים לספורט ולהעלאת התשוקה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
צנוברים
 צנוברים   צילום: פוטוליה 
 
 

הצנוברים מגיעים אלינו מעץ האורן, הם עשירים בחלבון, בשומן בריא, בנוגדי חימצון ובמינרלים חיוניים. בנוסף, טעמם של הצנוברים עשוי לשפר את טעמם של מאכלים שונים ולהפוך כל מאכל פשוט לחגיגה. שימו לב שהצנוברים נוטים להתקלקל בקלות ולכן עליכם לשמור אותם בכלי אטום במקרר, שם הם יחזיקו מעמד עד שנה שלמה. הנה כל הסיבות להכניס אותם לסלט שלכם ולאכול מהם יותר.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

לא רק גנים: שיר אלמליח חושפת את סודות הכושר והגזרה שלה
לרציניים בלבד: האימון שיראה לכם את הדרך לקוביות בבטן

1. מורידים את הרעב

הצנוברים עשירים בקלוריות, מכילים 673 קלוריות ל-100 גרם צנוברים, ובכל זאת - חופן צנוברים ביום יוכל לעזור לכם לדכא את התיאבון ובכך לשמור על המשקל. הצנוברים מכילים חומצה פינולנית אשר מגרה הורמון במוח שמאותת למוח שהקיבה מלאה ואין לנו צורך להמשיך לזלול.

 

2. לבריאות הלב

בזכות אותן חומצות שומן חד בלתי רוויות הנמצאות בצנוברים, הם מומלצים לשמירה על הלב, כלי הדם, למניעת כולסטרול ולהפחתת הטריגליצרידים בדם.

 

3. נגד הזדקנות

מי שרוצה להישאר צעיר לנצח, להיראות נהדר, להפחית את הקמטוטים ולהרגיש בריא, כדאי שינשנש בקביעות צנוברים המלאים בנוגדי חמצון שדואגים לשמור על הנעורים שלנו. אנטיאוקסידנטים אלו מפחיתים את הדלקתיות הגוף ובכך גם עשויים למנוע סרטן.

 

 
צנוברים לבריאות הלב ומניעת הזדקנות
 צנוברים לבריאות הלב ומניעת הזדקנות   צילום: פוטוליה 
 

4. לספורטאים ולצמחונים

בזכות כמות החלבון הגבוהה שבצנוברים, הם מהווים תחליף טוב לצמחונים וגם לאנשים העוסקים בספורט וזקוקים לאקסטרה חלבון. בנוסף, הצנוברים יתרמו לאנרגיה ולעירנות, וגם להחלמה מהירה של השרירים לאחר פעילות מאומצת.

 

5. מעוררים מינית

עוד מימי קדם נחשב הצנובר כמאכל המעורר את התשוקה. מרגישים שחסרה לכם תשוקה בחיים? הכניסו את הצנובר לתפריט שלכם.

 

6. לחיזוק מערכת החיסון

הצנוברים עשירים גם בויטמין C, הנחוץ לשמירה על הבריאות. אכילת צנוברים תסייע לחיזוק מערכת החיסון ולמניעת נגיפים לחדור את הגוף.

 

 
 

7. לראייה תקינה

בנוסף לכל הנפלאות שבצנוברים, תוכלו למצוא בהם גם בטא קרוטן המסייע לראייה תקינה, לבריאות העיניים, ולמניעת מחלות עיניים שונות.

 

8. לשמירה על העור מהשמש
מעבר לכך שהצנובר משמש כאנטיאייג'ינג, יש בו ויטמין E שגורם לעור שלנו להיראות מעולה, זוהר וקורן, ואף מגן על העור מקרני השמש המזיקות.

 

9. לחיזוק העצמות
הצנוברים מכילים ויטמין D וסידן, שעוזרים לחיזוק ובניית העצם בצורה טובה יותר.

 

10. לעיכול תקין
הצנוברים מכילים כמות מועטת של פחמימות, וכמות גבוהה של שומנים וסיבים תזונתיים, ולכן יעיל לעיכול תקין, ולמניעת עצירות. בכל מקרה - אל תגזימו בצריכתם. אנשים מסוימים מרגישים בטעם מתכתי לאחר אכילת הצנוברים, טעם שעובר לאחר יום-יומיים.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by