בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
בלי חדר כושר: בנים, רק ככה תשיגו קוביות בבטן 

בלי חדר כושר: בנים, רק ככה תשיגו קוביות בבטן

 
בריאות וכושר |
 

כמעט בכל גינה יש מתח, וזה בתכל'ס כל מה שאתם צריכים כדי להתחזק. איך עושים וכמה? צפו בסרטון שייתן לכם השראה להתאמן מעכשיו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

תכל'ס, כבר מיצינו את מכוני הכושר. זה עולה לנו הרבה כסף, אנחנו צריכים להיות תלויים בשעות פתיחה, לעיתים עמוס וצריך לחכות לכל מכשיר ולמה שלא נתאמן בחוץ אם היום בכל פארק או גינה יש מתח? זה כל מה שאתם צריכים כדי לסדר לעצמכם קוביות בבטן.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

הבודיבילדרית ארנסטין שפרד חושפת את סודות הבריאות שלה בגיל 80
8 דברים שאתם צריכים לעשות כדי לחטב את המותניים

 

בואו נתחיל בעובדה שלא משנה כמה חזקים תהיו, קוביות בבטן זה עניין של אחוזי שומן נמוכים, ובשביל שנצליח להבחין בהם אתם צריכים לאכול פחות ולשרוף יותר בשורה התחתונה. הנה כמה דברים שיעזרו לכם להשיג בטן חטובה ושרירית: 1. תאכלו יותר חלבונים ותמעיטו בפחמימות ושומנים. 2. תעשו יותר פעילות אירובית. 3. תשכחו מכפיפות הבטן ותעברו לתרגילי קור ומתח. 4. אל תוותרו על אימונים.

 

צפו בוידאו ותבצעו את התרגילים בסגנון טבטה: הצטיידו בסטופר ובצעו כל תרגיל למשך 20 שניות בקצב מהיר, כאשר בין הסטים נחים כ-10 שניות. רשימת התרגילים: 1. פוש אפ + כפיפת ברך למרפק לסירוגין. 2. מתח וקירוב כפות רגליים לכיוון הראש (כפיפות בטן מתקדמות), 3. יד קדמית על המתח (כפיפת מרפקים), 4. פוש אפים מבסיס רחב ביותר ועד צר, 5. מתח וסקווט.  כמה פעמים בשבוע? בין 3 ל-5 פעמים. התחילו כל אימון עם 25 דקות ריצה או הליכה מהירה והמשיכו ל-5 התרגילים שבוידאו. חזרו על התרגילים בין 3 ל-4 סטים.

 

יש לכם שאלה לשרון? פנו אליה דרך האינסטגרם

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by