בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
בלי לצאת מהבית: אימון לחיטוב הישבן והיריכיים בקלות 

בלי לצאת מהבית: אימון לחיטוב הישבן והיריכיים בקלות

 
בריאות וכושר |
 

לא תמיד מתחשק לנו ללכת למכון כושר, לצאת להליכה, ריצה או ספינינג. בימים כאלו אפשר להישאר בבית ולשרוף קלוריות ליד הספה עם מוזיקה מרימה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אני מאמינה שכמו שאנחנו אוכלים בכל יום, שותים ומצחצחים שיניים, ככה הגוף שלנו זקוק לתזוזה, תנועה וספורט. אז לא בכל יום נרוץ, ולא כל יום נרים משקולות, אבל בכל יום עלינו לעשות איזו שהיא פעילות גופנית בין אם היא עצימה או פשוטה כדי לגרום לגוף לתפקד בצורה יותר תקינה, לשפר את המטבוליזם בגוף, לשפר את היציבה, לחזק את השרירים וגם להיראות יותר טוב.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

הכירו את GOFLO: הלהיט הכי רותח בעולם כושר
קשה בפילאטיס קל בים: 7 תרגילים שיחטבו את הבטן

 

אם גם לכם יש ימים שבהם אין לכם כוח להיגרר למכון הכושר, אתם יכולים להישאר בפיג'מה, להוציא את מזרן הכושר שמעלה אבק אצלכם ולהתאמן בלי שאף אחד מסתכל איך אתם נראים כשאתם לא במיטבכם. כן, לכולנו יש ימים כאלו וגם בהם מומלץ להתאמן. צפו בוידאו וככה תעשו מכל תרגיל דקה. חזרו על כל התרגילים 3 פעמים וצפו לישבן מושלם בתוך חודש.

 

 
 
 

1. שילוב של מכרע צידי ולאנג'ים - דקה שלמה לסירוגין ימין ושמאל.

 

2. שכיבה על הגב - הרימו והורידו את הישבן במשך דקה עד שתיים, מרימים רגל אחת ומרימים חצי דקה ישבן לכל רגל.

 

3. עמידת שש על המרפקים - בועטים רגל כפופה ב-90 ומורידים. דקה שלמה. מיד לאחר מכן מיישרים את הרגל ומבצעים עוד דקה. אחריה ללא מנוחה מקרבים את הרגל אל החזה כשהיא ישרה, מחצי דקה ועד דקה לפי הכוח שנשאר.

 

4. הרחקת ירך כאשר נשענים על היד (אספו את הבטן והישארו זקופים) - הרימו והורידו את הרגל במשך דקה.

 

לשאלות לשרון מוזמנים לפנות אליה דרך האינסגרם

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by