בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
10 דרכים להציל את עצמכם: חצי מליון מתים בשנה מישיבה ממושכת 

10 דרכים להציל את עצמכם: חצי מליון מתים בשנה מישיבה ממושכת

 
בריאות |
 

מחקר חדש קובע: הישיבה הורגת. אנחנו יושבים בממוצע מעל 12 שעות וזה יוצר בעיות רבות החל מיציבה, מטבוליזם ועד מחלות קשות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לשבת זה אולי הרבה יותר נוח מלעמוד, אבל המחקרים האחרונים מצביעים שהישיבה מסוכנת ועלולה להרוג אתכם. רובינו יושבים בממוצע כ-12 שעות ביום ומסתבר שיש לכך לא מעט השלכות החל מכאבים שונים, בעיות שלד בעיות במטבוליזם, השמנה, יתר לחץ דם ומחלות קשות עד מוות. כחצי מליון איש מתים בשנה מיושבנות, המחלה הקשה של העידן שלנו. מה אפשר לעשות כדי למנוע את התופעה המטרידה? הנה 10 דברים קטנים וחשובים שאתם יכולים לעשות כדי לשמור על הבריאות ועל החיים שלכם.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

מנכה לגורו כושר: לאחר תאונת הצניחה נאמר לה שלא תוכל ללכת שוב, אך היא הדהימה את הרופאים

הבתים של המפורסמים מקרוב: השכונה החדשה של אנג'לינה ג'ולי

 

1. קומו

אתם נמצאים באמצע יום עבודה לחוץ? אתם לא לבד. שימו לעצמכם תזכורת בנייד לצאת לסיבוב של דקה וחצי בכל חצי שעה.

 

2. מדרגות

כל שעה צאו לטיפוס במדרגות. טוב אז לפחות 3 פעמים ביום. ותרו על המעלית.

 

3. מתיחות

מדי פעם תמתחו את השרירים. תסגרו את הדלת במשרד ותמתחו את עמוד השדרה. זה לא בריא לו להישאר בתנוחה אחת כל כך הרבה שעות.

 

4. הליכה

התחילו את היום או סיימו אותו בהליכה של 30 דקות ומעלה. מדובר בפעילות בריאה לגוף ולנפש.

 

 
רוצו. שרון ינובסקי קפלן
 רוצו. שרון ינובסקי קפלן 
 

5. תרוצו

לרצה יצא שם רע ולא בצדק. צאו לרוץ לפחות פעמיים בשבוע 20 דקות ומעלה. אם אתם לא מצליחים לרוץ ברצף, שלבו את הריצה בהליכה שלכם. אחרי כל כמה דקות הליכה הכניסו דקה עד שתיים של ריצה. רק ככה משתפרים.

 

6. יוגה

בין פעם לפעמיים בשבוע הכניסו ללוז שלכם פעילות שמותחת את השרירים ועוזרת לכם להירגע. זה ישפיע על הבריאות שלכם כמעט באופן מיידי.

 

7. מתחילים את היום עם תנועה

רגע לפני שאתם אוכלים ארוחת בוקר, או אחרי כוס קפה, החליטו שאתם עושים פעילות גופנית כלשהי. להתחיל את היום היושבני לאחר פעילות גופנית - זה הרבה יותר בריא לכם.

 

8. תגררו חברים לזוז

משעמם לכם לבד? קחו איתכם חבר לפרוייקט הליכה, תירשמו למירוץ קצר, שימו לכם מטרה ואתגר ועשו את זה ביחד. תמצאו מישהו בעבודה שזקוק לקום מהכיסא מדי פעם. תצאו חברים טובים.

 

9. מד צעדים

כדאי להצטייד במד צעדים שיתן לכם אינדיקציה לכמות הצעדים שהלכתם ביום. אגב, אם אתם מאלו שצמודים לנייד - אז יש אחד כזה גם שם. תשתמשו בו.

 

10. בגדים נוחים

אם תלכו בנעלי עקב שאינן נוחות לעבודה, סביר להניח שלא תקומו יותר מדי מהכיסא. לעומת זאת, אם תגיעו בבגדים נוחים ונעליים שטוחות, תוכלו לזוז הרבה יותר.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by