בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
לבריאות והאצת הירידה במשקל: 7 שילובי מזון שביחד הם הרבה יותר בריאים לכם 

לבריאות והאצת הירידה במשקל: 7 שילובי מזון שביחד הם הרבה יותר בריאים לכם

 
בריאות |
 

יוגורט עם תותים, כורכום עם פלפל וסלט עם ביצה - אם תשלבו את המאכלים הבאים יחד, הגוף שלכם יספוג את המזון הרבה יותר טוב

 
 
 
 
 
 
 
 
 
המאכלים שכדאי לכם לאכול ביחד
 המאכלים שכדאי לכם לאכול ביחד   צילום: אינסטגרם 
 
 

אנחנו יכולים לאכול בריא מהבוקר ועד הערב, אבל אם תשלבו את המאכלים הבאים עם הזיווג המתאים, תשיגו הרבה יותר עבור הגוף שלכם. התאמת המאכלים הנכונים יחד, תעזור לגוף שלכם לספוג הרבה יותר טוב את המזון, ולהפיק הרבה יור מהמאכלים השונים. אז מהם 7 השילובים המושלמים עבור גופכם?


רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל
כמו אחרי קוסמטיקאית ב-10 דקות: המסכה שכבשה את העולם
גורו הכושר מגלה למה אנחנו לא צריכות להתאמן כל יום

 

1. סלט עם ביצה
אם אתם אוהבים לאכול את הסלט שלכם עם ביצה, או את הביצה שלכם עם סלט בצד, תדעו שאתם עושים את הדבר הנכון. מדענים גילו שבשילוב זה הגוף סופג הרבה יותר טוב ליקופן ובטא קרוטן, שני נוגדי חמצון מעולים שעשויים להקטין את הסיכוי לסרטן ולמנוע מחלות לב. בנוסף, החלבון שבביצה יתרום לתחושת שובע לאורך זמן, דבר שיעיל בתהליך ירידה במשקל.

 

 
סלט ניסואז
 סלט ניסואז   צילום: קרן ביטון כהן 
 

2. ירקות קלויים ושמן זית
אל תשכחו להוסיף גם שמן זית לסלט או אבוקדו. השומן שאתם מוסיפים לירקות קלויים או טריים, עשוי גם הוא לשפר את ספיגת הבטא קרוטן, שיעיל לעיניים ולחיזוק מערכת החיסון.

 

 
אנטיפסטי עם שמן זית
 אנטיפסטי עם שמן זית 
 
 

3. כורכום ופלפל שחור
כורכום הוא מלך התבלינים. יש בו את כל מה שנחוץ בשביל הבריאות הגופנית והנפשית שלנו. הוא נוגד דלקת, משפר מצבי רוח, מפחית כאבים, מנקה רעלים ועוד. בשביל לשפר את הספיגה שלו אל תשכחו להוסיף פלפל שחור שמעצים את היתרונות שבו וגורם לגוף שלנו לספוג אותו יותר טוב. מעכשיו הכניסו אותם יחד לבישולים השונים.

 

 
כורכום ופלפל
 כורכום ופלפל   צילום: Fotolia.com 
 

4. סטייק עם ברוקולי
בשר אדום מספק לגוף כמות גבוהה של ברזל, אבל זה לא שווה הרבה כמו השילוב שלו עם ויטמין C, שעוזר לספיגה מירבית של הברזל בגוף שלנו. הוסיפו ברוקולי לסטייק, תקבלו סיבים תזונתיים שיתרמו לתחושת שובע, לעיכול תקין ולספיגה מקסימלית של הברזל.

 

 
סטייק עם ברוקולי
 סטייק עם ברוקולי 
 

5. שום, בצל ודגנים
שימו לב, מדובר בשלישיה שתספק לכם ויטמין C, ברזל ואבץ. מחקרים גילו ששילוב של שום ובצל עם דגנים מלאים הם שילוב מוצלח שיספק לכם את הויטמינים והמינרלים האלו בצורה הרבה יותר טובה. אתם יכולים גם לאכול כריך שבתוכו שום ובצל או שבפסטה המלאה שלכם יהיה רוטב עם שום ובצל וזה יעשה את אותה העבודה.

 

 
בצל ושום
 בצל ושום   צילום: מאגר תמונות Fotolia 
 

6. יוגורט ותותים
תגידו היי לארוחת בוקר הכי טובה וטעימה שאתם יכולים לסדר לעצמיכם בחורף: שלבו תותים בהם יש ויטמין C, ויוגורט שמכיל שומן העוזר לספוג את הויטמין וגם סידן. בנוסף, תרוויחו פרוביוטיקה, שתחזק את מערכת החיסון ותשפר את פעילות המעיים.

 

 
יוגורט עם תותים
 יוגורט עם תותים   צילום: shutterstock 
 

7. אבוקדו ועגבניה

שילוב של אבוקדו ועגבניה, יעזור לכם לספוג בצורה יותר טובה קרטנואידים, שהם בעלי השפעה חיובית על מערכת החיסון. כמו כן, פעילותם תומכת במערכת ההורמונלית, מיתון רמות עודפות של אסטרוגן והפחתת נטייה לסרטן במערכת ההורמונלית.

 

 
תוסיפו עגבניה לאבוקדו
 תוסיפו עגבניה לאבוקדו   צילום: fortolia 
 

הכתבה אינה מהווה תחליף לייעוץ מקצועי

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by