בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
אחת ולתמיד: אלה הדברים שמרחיקים אתכם מהקוביות בבטן 

אחת ולתמיד: אלה הדברים שמרחיקים אתכם מהקוביות בבטן

 
בריאות |
 

כל הטעויות שאתם עושים ולא מבינים למה הבטן לא הופכת לשטוחה: לא עושים אירובי, מכורים למתוקים, אוכלים בלילה ומפחדים ממשקולות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
למה אתם לא מצליחים להשיג קוביות?
 למה אתם לא מצליחים להשיג קוביות?   צילום: נענע10 
 
 

כבר חודשים מתאמנים ולא רואים את הקוביות בקצה המנהרה? אתם לא לבד. מדובר בשילוב של גנטיקה ועבודה קשה. זה לא דבר שקורה ביום, אבל אם תעבדו לפי הכללים, גם הבטן שלכם תתקרב למטרה שהצבתם לעצמכם. אז איך עושים את זה? קודם כל תפסיקו לעשות את הטעויות הבאות.


רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

חדשות האופנה: שי מיקה מעצבת קולקציית טבעות מפתיעה

7 שילובי מזון שביחד הם הרבה יותר בריאים לכם

 

תזונה לא נכונה

אתם יכולים לגור בחדר כושר, ולהתאמן מהבוקר עד הערב, אבל אם אתם תסיימו את היום עם דלי פופקורן וגביע גלידה אתם בצרות. לא רק שלא תראו את הקוביות, אתם עלולים להשמין בצורה מסוכנת באזור הבטן.

מה עושים: לא זוללים, אוכלים ארוחות קטנות ומסודרות, עדיף לפי תפריט קבוע שכולל יותר חלבונים מפחמימות ומעט שומנים מהצומח. היעזרו באיש מקצוע שיעזור לכם לבנות תפריט לפי המטרה שלכם.

 

רק כפיפות

כפיפות בטן יעזרו לכם לחזק את שרירי הבטן, אבל לא יעזרו לכם להיפטר מהשומן שיש מעל ומסתיר את הקוביות. עליכם לשלב תרגילים נוספים מלבד כפיפות, כמו למשל פלאנקים ותרגילי קור, ולהוסיף אימונים מכל מיני סוגים כמו אירובי וכוח.

מה עושים: מורידים את אחוזי השומן בגוף באמצעות אירובי ואנאירובי.

 

 

פלאנק! מסוג התרגילים שאפשר לעשות בכל מקום מתי שרק מתחשק

A photo posted by Sharon Yanovski Kaplan (@sharon_yanovski) on


 
 

לא עושים אירובי

אם יש לכם אחוזי שומן גבוהים בגוף, הדרך המהירה ביותר והיעילה היא לבצע פעילות אירובית. כל פעילות אירובית בדופק מתון מעל 40 דקות תעזור לכם לשרוף שומן.

מה עושים: נכנסים לספינינג, מבצעים הליכה של מעל שעה וחצי, או רצים מעל שעה. כמה: יום כן ויום לא.

 

מפחדים ממשקולות

משקולות הן בעיקר אימת הנשים, אבל בעצם המשקולות הן אלו שעשויות להוביל אתכן לבטן שחלמתן עליה. רוב האנשים שרוצים בטן שטוחה עובדים רק על הבטן ומזניחים את שאר הגוף.

מה עושים: לפחות פעמיים-שלוש בשבוע עובדים על כל הגוף. מבקשים ממאמן מוסמך לבנות עבורכן תכנית אימונים מסודרת.

 

יש לכם שאלה לשרון? מוזמנים לפנות אליה כאן

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by