בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
למה דיאטת היו יו כל כך גרועה בשבילכם? 

למה דיאטת היו יו כל כך גרועה בשבילכם?

 
בריאות |
 

רגע אחרי העלייה הגדולה במשקל בעקבות החגים, הגיע הזמן לדעת אחת ולתמיד - מהן ההשלכות של משחקי העלייה והירידה במשקל על הגוף?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
עולים ויורדים כל הזמן? מסוכן
 עולים ויורדים כל הזמן? מסוכן   צילום: אימג'בנק/GettyImages 
 
 

דיאטת היו יו, זוהי בעצם דיאטת הבזק. הדיאטה שאתם עושים כי אתם חייבים להגיע ליעד מסויים ומהר, כמו למשל לפני חתונה, אחרי החגים, לפני הקיץ, ורגע לפני מסיבה חשובה לכם, שאתם מתים להתבלט. לרוב לאחר דיאטה מהסוג הזה - אתם תעלו במהרה במשקל בחזרה ולעיתים אף יותר. לא משנה אם תעלו הרבה בחזרה או לא - בכל מקרה, מדובר בדיאטה לא מומלצת ויש לה השלכות על הבריאות שלכם החל מריח שיבריח אנשים ועד נזק לבריאות הנפש. הנה כל הסיבות שבגללן כדאי לכם ללכת על תפריט מסודר ולא על דיאטת רעב.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל
חדשות האופנה: שי מיקה מעצבת קולקציית טבעות מפתיעה

אחת ולתמיד: אלה הדברים שמרחיקים אתכם מהקוביות בבטן

 

1. העלייה תהיה אכזרית

אם אתם חיים על אלף קלוריות ופחות ביום בדיאטת הבזק, הרי שתחזרו לאכול רגיל ונורמאלי אתם תעלו במשקל והרבה. הגוף ירגיש צורך בפיזוי והוא יעשה את זה בגדול. אף אחד לא יכול להישאר רעב לאורך זמן ולכן אם תרעיבו את עצמכם, אתם תמצאו את עצמכם מתנפלים בהמשך על פחמימות וסוכרים כדי למלא את החסך.

מה עושים: אוכלים ארוחות קטנות, מאוזנות ומסודרות.


2. השפעה על בריאות הנפש
אכילה מועטת משפיעה על הנפש, עלולה לגרום לדיכאון ולחרדה, ובעיקר שנמנעים מפחמימות. בנוסף, כשאתם מכריזים על דיאטה, אתם בעצם מוציאים את עצמכם ממעגלים חברתיים וזה עוד פן שעלול לגרום לכם להרגיש מדוכדכים ובעלי דימוי גוף נמוך.

מה עושים: איזון הוא שם המפתח. לא לעשות דברים קיצוניים, לא להרחיק את עצמכם מאירועים חברתיים רק בגלל דיאטה. במקום דיאטה - אכלו מאוזן.

 
לא להתבאס, כולה משקל!
 לא להתבאס, כולה משקל!   צילום: אימג`בנק / Getty Images 
 

3. רמות אנרגיה נמוכות

כשאוכלים מעט מדי, רמות האנרגיה פוחתות בצורה משמעותית. יש סיבה למה אנשים צריכים לאכול כמות מסויימת ביום כדי לתפקד וזה שונה בין גברים ונשים. כמות מספקת של אנרגיה ממקורות בריאים, תספק לגוף אנרגיה דרושה להתקיים, להצליח בעבודה/בחיים.
מה עושים: לספק לגוף מספיק קלוריות. מינימום 1,600 קלוריות לאישה ו-2,500 לגבר. משתנה מאחד לשני.

 

4. שרירים נעלמים

כשהגוף לא מקבל מספיק אנרגיה (קלוריות), הוא מתחיל לקחת לעצמו כזאת מהשרירים. כתוצאה מכך, כשמאבדים משקל בעצם מאבדים מסת שריר. התוצאה נראית פחות טוב, המטבוליזם יורד, ואתם שורפים יותר שריר מאשר שומן וזה הרבה יותר איטי.

מה עושים: לא מרעיבים את עצמכם.

 

5. ריח רע מהפה

מסטיק לא יעזור במקרה של הרעבה. מי שלא אוכל, שיצפה לריח איום ונורא שירחיק אותו מהחברה. אף אחד לא אוהב לעמוד ליד מי שמריח לא נעים. בנוסף, במקרים קיצוניים יתכנו אבנים בכיס מרה ובעיות בעיכול כמו עצירות.

מה עושים: יורדים במשקל באופן מבוקר, איטי ונכון.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by