בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
עסוקים מדי בשביל לעשות ספורט? הדרכים להוריד באחוזי השומן בלי חדר כושר 

עסוקים מדי בשביל לעשות ספורט? הדרכים להוריד באחוזי השומן בלי חדר כושר

 
בריאות וכושר |
 

התירוץ 'אין לי זמן', כבר מזמן שמור לכולם. אז מה עושים אם בכל זאת רוצים לשמור על הבריאות ולהתחטב? הנה כמה דרכים שישמרו עליכם בריאים וחטובים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
להיות בכושר בלי לעשות ספורט
 להיות בכושר בלי לעשות ספורט   צילום: אינסטגרם 
 
 

יש אנשים שמבלים במשך ימים ושעות בחדרי הכושר והם לא נראים חטובים כמו אלו שיושבים כל היום במשרד ומוותרים על העינוי. אז איך זה קורה, והאם אפשר להוריד באחוזי השומן בלי מכון כושר? כן. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשמור על תפריט תזונה מסודר ולהכניס את התנועה לחייכם. הנה כמה דרכים שיעזרו לכם להוריד את אחוזי השומן בגוף בלי מכון כושר או חוגים כאלו ואחרים.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

לכבוד יום ההליכה הבינלאומי - אחת ולתמיד: מה עדיף, לרוץ או ללכת?

3 וימים ודי: הכירו את דיאטת ניקוי הלימונדה

 

1. חוסכים אבל מבזבזים

אם אתם גרים רחוק מהעבודה, אבל אתם עדיין יכולים לחסוך בכסף על הגעה ברכב, מונית, או אוטובוס, נסו להגיע לעבודה באופניים או בהליכה מהירה. בכך, תחסכו כסף, שעת כושר ותבזבזו יותר קלוריות. אין לכם זמן? התעוררו מוקדם יותר ויהיה לכם.

 

2. טיולים יוזומים

מה אתם עושים כשאתם חוזרים מהעבודה? רגע לפני שאתם נכנסים למצב ספה, צאו להליכה של 20-30 דקות לפחות. זה יכול להיות טיול לבקר חבר, הליכה בפארק, סידורים, שופינג או סתם טיול בשכונה. הליכה תשפר את המטבוליזם, תגרום לכם לחשוב בבהירות על היום שעבר עליכם, תסדר את המחשבות, ובעיקר - לאורך זמן תחטב את בגוף ותעזור לכם להוריד את אחוזי השומן.

 

 

Self discipline I wish there was a pill that makes it

A photo posted by Sharon Yanovski Kaplan (@sharon_yanovski) on


 
 

4. באמצע היום

הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות עבור עצמכם זה לחלץ את העצמות כל שעה, לצאת לטיול, לעלות במדרגות, לבקר חברים בעבודה, ובעיקר לזוז. הישיבה הממושכת מסוכנת לבריאות, גורמת לחילוף החומרים להיות איטי ולגוף לצבור שומן באיזור הבטן.

 

5. מאכלים "שורפים"

אכלו בכל 3 שעות ארוחה בינונית והימנעו מארוחות כבדות וגדולות. הכניסו לתפריט שלכם מאכלים שעוזרים לגוף לשרוף שומן כמו: אשכולית, שייק ירוק, ברוקולי, סלמון, שוקולד מריר, אספרגוס, שיבולת שועל ופלפל חריף. אלו יתנו לכם אנרגיה ויגבירו את חילוף החומרים.

 

6. אימוני היט או טבטה

שלבו בבית אימונים קצרים ואינטנסיביים. זה יכול להיות אימון קצר של 5-20 דקות בדופק גבוה. מחפשים אימון כזה? נסו את זה

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by