בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
איך לרזות יותר בזמן שאתם ישנים? הטריקים שבחיים לא חשבתם עליהם 

איך לרזות יותר בזמן שאתם ישנים? הטריקים שבחיים לא חשבתם עליהם

 
בריאות |
 

כולנו שורפים קלוריות בזמן שאנחנו ישנים, אבל יש דרכים וטריקים שיעזרו לגוף שלכם לרזות יותר בזמן שאתם חורפים. ככה תגבירו את המטבוליזם

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אם נגלה לכם שאתם יכולים לרדת במשקל תוך כדי התרכבלות תחת הפוך החמים, לא תבלו יותר במיטה? ובכן, זה נשמע טוב מדי כדי להיות אמיתי, אבל כולנו שורפים קלוריות במהלך שנת היופי שלנו - ויש לנו דרכים לעזור לגוף לשרוף אפילו יותר שומן במהלך הלילה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשפר את הרגלי השינה שלכם כמו לישון בעירום, ללגום מיץ ענבים לפני השינה או אפילו לנשנש חטיף.


רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל
מינוס 800 קלוריות בלי לזוז: טיפול המומיה שמהדק ומחטב את הגוף
אחת ולתמיד: אלה הדברים שמרחיקים אתכם מהקוביות בבטן

 

תישנו בעירום

מחקרים מראים כי שינה בעירום עשויה להאיץ תהליכי הרזייה בשעות הלילה, ולא בגלל מה שתעשו או לא תעשו מתחת לסדינים. נמצא ששינה בעירום מגדילה את קצב חילוף החומרים של הגוף, ככל הנראה בשל האנרגיה שהגוף מוציא על מנת לחמם את עצמו בלילה הקריר. הגוף בעצם מייצר שומן כדי להתחמם, תהליך שמעלה את המטבוליזם ושורף קלוריות.


 
לישון בעירום זה גם מרזה
 לישון בעירום זה גם מרזה   צילום: fortolia 
 

תנשנשו לפני השינה

זה אולי נשמע מוזר ובניגוד לכל מה שאי פעם אמרו לכם, אבל לאכול משהו קטן לפני השינה, עשוי לעזור לגוף לשרוף יותר. "להימנע מאכילה לחלוטין לפני השינה, מזיק לבריאות ולמטרות שלכם", אומרת התזונאית מישל בראודה לדיילי מייל. "כשהולכים לישון על בטן מקרקרת, מתעוררים רעבים הרבה יותר וזה גורם לכם לזלול יותר בבוקר". אז זה לא אומר שמעכשיו תחגגו על פיצה לפני השינה, אבל נשנוש של עד 300 קלוריות לפני השינה כמו חטיף או יוגורט/דגנים/גבינה עם ירקות, עשויים לעזור לכם לישון ולשרוף. כשאתם הולכים לישון על בטן מלאה, אבל לא מפוצצת, אתם ישנים יותר טוב והמטבוליזם שלכם בגוף עובד בצורה יעילה.

 

 
נשנוש לילי
 נשנוש לילי   צילום: shutterstock 
 
 

תתאמנו לפני השינה

אימון כוח (משקולות/חדר כושר/פילאטיס עצים), מגביר את חילוף החומרים בזמן מנוחה גם לאחר שהנחתם את המשקולות וסיימתם להתאמן. מחקרים מצאו כי ישנה עלייה חדה בקצב חילוף החומרים בגוף לאחר אימון, שנמשכת כ-16 שעות לאחר שסיימתם להתאמן. אם אתם מאלו שקשה לכם להירדם לאחר אימון מפרך, אולי כדי שתתאמנו הרחק משעת השינה או בבוקר. בכל מקרה, אימוני משקולות שמטרתם להגדיל את מסת השריר, יעזרו לכם לשרוף יותר גם בזמן שאתם ישנים.

 

 
קצת משקולות לפני השינה
 קצת משקולות לפני השינה    צילום: אינסטגרם 
 

יין/מיץ ענבים לפני השינה

במחקר שהתקיים באוניברסיטה בוושינגטון בשנה שעברה, נמצא כי רזרבטול, החומר המצוי ביין, ענבים, אוכמניות, תותים ותפוחים, עשוי להפוך שומן רע לשומן טוב. אתם לא צריכים לשתות כל ערב כמויות של יין או מיץ, אבל כוס יין או ענבים לפני השינה, מדי פעם, תעזור לכם לשרוף קלוריות בשנתכם ולישון טוב יותר.

 

שינה בחדר חשוך

זה אולי נשמע ברור מאליו, הרי מי בכלל הולך לישון בחדר מואר - אבל מסתבר שמחקר שנערך באוניברסיטת אוקספורד מצא כי לנשים שישנו בבית מלון מוחשך, היה סיכוי נמוך ב-20 אחוז להשמנה מאשר אלו שישנו בחדרים מוארים. הסיבה לכך היא שהמלטונין, הורמון שהגוף מפריש באור, מפריע לאיכות השינה, אז אנחנו עייפים יותר ואוכלים יותר. מסקנה - החשיכו חדרים.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by