בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
10 דברים שישפרו את הסיכוי להרות 

10 דברים שישפרו את הסיכוי להרות

 
בריאות |
 

עישון, גיל מאוחר, לחץ, צריכה מרובה של קפאין ואלכוהול, עלולים להקטין את סיכויי הפוריות. הנה 10 דרכים שיעזרו לכם להגדיל את הסיכוי להרות - וגם לגבר שלך יש תפקיד

 
 
 
 
 
 
 
 
 
כך תגדילו את הסיכויים להרות
 כך תגדילו את הסיכויים להרות   צילום: אינסטגרם 
 
 

לפני שאתן מתכננות להרות, יש כמה דברים שכדאי שתדעו: אמנם מדובר בתהליך טבעי של הגוף, אבל בכדי להצליח לשאת עובר במשך 9 חודשים, הגוף שלכן צריך להיות חזק ובריא. התחלתם לחשוב על ילד ראשון/נוסף? הימנעו מצריכת קפאין שעשויה לגרום להפלות, תשנו טוב, תנוחו, תאכלו טוב, תעשו יוגה ותפסיקו להתבליין. הנה 10 דרכים לשפר את הסיכויים להרות.


רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

10 דברים שאתם חייבים לדעת על מיץ עשב החיטה

הלם: אישה קנתה מזארה שמלה שתפור עליה עכבר

 

1. ביקור רופא

אם החלטתן שזה מה שאתן רוצות - לכו להיבדק אצל רופא, ערכו בדיקות מקיפות גם עבור הגבר, והחלו לנטול חומצה פולית או ויטמינים אחרים לפי בקשת הרופא.

 

2. עברו לתה

צריכת קפאין מוגברת, עלולה להעלות את הסיכון להפלות מוקדמות. הסתפקו בכוס אחת ביום, הימנעו מצריכת משקאות כמו קולה ועברו לתה ללא קפאין.

 

3. משקל תקין

עלייה מוגזמת במשקל, עלולה לשבש את ההורמונים בגוף ולהקשות על הגוף לשאת היריון, כנ"ל לגבי ירידה דרסטית במשקל. שמרו על משקל תקין כדי לאפשר לגוף תנאי היריון.

 

 
שמרו על משקל תקין
 שמרו על משקל תקין   צילום: shutterstock 
 

4. גיל

אל תחכו יותר מדי. ככל שהגיל עולה, הסיכוי לכניסה להיריון פוחת ודורש התערבות רפואית, סיבוכים והפלות מוקדמות. אם יש לכן יכולת תדחו את ההיריון.

 

5. תזונה

הורידו מהתפריט שלכם מתוקים, מטוגנים, מאפים עם שומן טראנס ועברו לתפריט מסודר ובריא. התפריט הבריא ישמור

 

6. פעילות גופנות

התחילו לעשות ספורט עוד לפני ההיריון, כדי לשפר את הפוריות וגם בכדי שתוכלו להמשיך להתאמן במהלך ההיריון. ספורט מאומץ מדי הוא פחות מומלץ. נסו הליכה, ריצה קלה, יוגה או פילאטיס.

 

7. בלי דיאט

מחקרים מצאו שהממתיקים המלאכותיים עלולים לפגוע בסיכויים להרות ולגרום להפלות מוקדמות. הורידו מהתפריט מסטיקים, משקאות ממותקים, יוגורטים דיאט וסוכרזית.

 

 
תתחילו להתאמן
 תתחילו להתאמן   צילום: אינסטגרם 
 
 

8. הירגעו

לחץ הוא אחד הגורמים העיקריים לחוסר פוריות. עליכן להיות רגועות ושקטות, לעשות יוגה אם צריך, לקחת פסק זמן ביום לעצמכן ולא להיות טרודות כל היום. מצאו את הדברים שמרגיעים אתכן ועשו אותם.

 

9. בריאות הגבר

כן, גם הגברים צריכים להירתם למשימה בהתאם וזה אומר להפסיק לעשן, להימנע מצריכת קפה מוגזמת, לעשות ספורט ולעבור לאורח חיים בריא.

 

10. שינה

אחרי שחישבתם את ימי הביוץ, מומלץ לקיים יחסי מין יום כן, יום לא או בכל יום כמה ימים לפני הביוץ ומעט אחריו, התנוחה פחות חשובה, אבל כן לנוח אחרי קיום יחסי מין ולישון טוב בלילה. שינה לא מספקת עלולה לפגוע בסיכוי להרות.

 

 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by