בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
אחרי שהחבר של מעיין עזב אותה לטובת רזה וחטובה היא השילה 26 קילוגרמים והראתה לו מה זה 

אחרי שהחבר של מעיין עזב אותה לטובת רזה וחטובה היא השילה 26 קילוגרמים והראתה לו מה זה

 
בריאות וכושר |
 

תאכלו ופל בלגי, תשתו הרבה תה נענע ותישנו שנ"ץ אם אפשר. כשהחבר של מעיין עזב אותה לטובת רזה וחטובה, היא החליטה שהיא עושה את הכל בשביל לרזות ועל הדרך עשתה מזה קריירה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לפני ואחרי: מעיין השילה 26 קילוגרמים
 לפני ואחרי: מעיין השילה 26 קילוגרמים   צילום: פרטי 
 
 

שם: מעין לביא

גיל: 35
עיסוק: בעלת ומדריכת סדנאות הרזיה לנשים בקונספט ייחודי.
משקל לפני: 78
משקל נוכחי: 52

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל
10 דברים שאתם חייבים לדעת על מיץ עשב החיטה

חובה להכיר: המלאכיות החדשות והנכונות של ויקטוריה סיקרט

איך ירדתי במשקל: "בגדול, ירדתי במשקל בזכות אימוני כושר ושילוב של ארוחות מסודרות מוקפדות. הקפדתי גם על שתית מים מרובה, והכי הכי חשוב- שיניתי הרגלים ודרכי חשיבה".

 

 
מעיין אחרי השינוי
 מעיין אחרי השינוי   צילום: אינסטגרם 
 

מה גרם לי לעשות את השינוי: "החלום שלי מאז ומתמיד היה להיות אישה חטובה, אבל במפתיע גם עברתי משבר אישי בו נעזבתי ע"י בן זוג שמאוד אהבתי לטובת בחורה רזה וחטובה. המשבר הזה גרם לי להתעורר ולעשות כל מה שאני יכולה כדי לרזות".

הכי קשה בתהליך:
"רגעי השבירה שבהם הרגשתי חוסר מוטיבציה ושלא רציתי בכלל להתאמן".

החולשות שלי: "כמובן שאוכל. עוגות, מאפים, שוקולדים וצ'יפס בעיניי הם הדברים שהכי קשה לעמוד בפניהם".

הספורט שלי: "אני מאוד אוהבת לגוון בספורט שלי, אבל סוגי הספורט העיקריים בהם אני עוסקת רוב הזמן הם:
ארובי, ספינינג, עיצוב, משקולות, חדר כושר, הליכה וזומבה".

 

 
לא נתנה לרגעי המשבר לעצור אותה
 לא נתנה לרגעי המשבר לעצור אותה   צילום: אינסטגרם 
 
 

התזונה שלי היום: "בעיקרון התזונה שלי משתנה בכל יום, אך עקרונותיה אינם משתנים. אני מאמינה בשילוב של אוכל בריא לצד "לאכול בשביל הנפש". המאכלים הבריאים אשר אני מקפידה לאכול: תה נענע, כריך עם חביתה, פירות, ירקות, סלט ובתוכו חזה עוף. מקפידה לשתות המון המון מים! המאכלים "לנפש" אשר אני מרשה לעצמי לאכול הם פיצה, סופלה שוקולד, שווארמה, פלאפל, גלידה, וופל בלגי.

 

 
מעיין אחרי השינוי
 מעיין אחרי השינוי   צילום: אינסטגרם 
 

הטיפים שלי לאלו שרוצים לרדת במשקל: "לקבוע לו"ז אימונים מראש- ימים וגם שעות, לדעת שזה הדייט הקבוע שלך עם עצמך ולא לוותר על זה בשום אופן. לשתות המון תה עם נענע! לנסות להחליף את ה"נשנושים" הרגילים בפירות. אם אפשר- לישון צהריים ולנסות ללכת לישון כמה שיותר מוקדם.

 

 
תתאמנו, תאכלו ופל בלגי ותשתו תה נענע
 תתאמנו, תאכלו ופל בלגי ותשתו תה נענע   צילום: אינסטגרם 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by