בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
ככה היא נראית 3 חודשים אחרי הלידה: הנה המתכון המדויק שלה 

ככה היא נראית 3 חודשים אחרי הלידה: הנה המתכון המדויק שלה

 
בריאות וכושר |
 

לא ייאמן: מאמנת כושר מאוסטרליה מציגה קוביות בבטן מעצבנות 3 חודשים לאחר הלידה. לטענתה לא מדובר בגנים סטייל גל גדות אלא בעבודה קשה ומפרכת

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לא נולדים עם קוביות בבטן
 לא נולדים עם קוביות בבטן   צילום: אינסטגרם 
 
 

גוף האישה גדל ומשתנה במשך 9 חודשי ההיריון, וכדי לשוב למימדיו לוקח לאישה כ-9 חודשים בממוצע לחזור לעצמה. תמיד יהיו את הנשים המרגיזות שיצאו מבית החולים כמו גל גדות או רותם סלע, ותמיד יהיו את אלו שיסחבו את העודפים כמה שנים טובות. מאמנת הכושר האוסטרלית הזו טוענת שאין להאשים את הגנים. לאחר משכב הלידה כדאי להתחיל לעבוד קשה מדי יום וזה אומר - אימוני כושר מפרכים.


רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל
10 דברים שאתם חייבים לדעת על מיץ עשב החיטה

זאת הסיבה בגללה אנשים מחליטים לעשות מרתון באמצע החיים

 

כבר חודש וחצי לאחר הלידה, תמי המברו, אימא ל-2 וגורו כושר עם 4.7 מליוני עוקבים, מפרסמת תמונת בטן שטוחה שלה ומעצבנת את עוקביה, אבל הגורו טוענת שיש לזה הסבר מאוד הגיוני. ראשית, אם תעלו הרבה בהיריון אז יקח לכם הרבה זמן לרדת בחזרה, וגם - תזונה נכונה, מנוחה ואימוני כושר הם אלו שאחראים על הקוביות בבטן כי לא נולדים איתם.

 

 
3 חודשים לאחר הלידה
 3 חודשים לאחר הלידה   צילום: אינסטגרם 
 

הגורו חטפה לא מעט ביקורות ברשת על כך שחזרה לעצמה מהר מדי לטענתם, מה שלא נראה אמין לעיני הגולשים ולא מהווה דוגמא טובה. בנוסף, היו גולשים שהאשימו אותה בפוטושופ ושאר פילטרים מרזים. והיו גם את המפרגנים שטענו שהגורו שלהם מעוררת השראה וקנאה.

 

בשורה התחתונה, אין פה פוטושופ, לא פילטרים ולא רזון חולני אלא אישה בריאה שבמהלך כל חודשי ההיריון שלה התאמנה ואכלה נכון ולכן הגוף שלה חזר לעצמו מהר מאשר נשים שאינם מתאמנות. כעת תמי מאמנת נשים אחרות לאחר לידה והיא פיתחה שיטת כושר ותזונה שעוזרת לנשים להתחטב לאחר הלידה.

 

 
תוצאה של עבודה קשה
 תוצאה של עבודה קשה   צילום: אינסטגרם 
 
 

"חשוב לאהוב את עצמכם בכל של בחיים", טוענת האם לשניים. תמי מודה שבמהלך היריונה הייתה בדיאטה קפדנית ומדוייקת ואימונים קשים וגם לאחר הלידה המשיכה בדיאטה מסודרת וכושר יומיומי. עוד היא הוסיפה: "כל גוף הוא שונה ומגיב אחרת להיריון אבל אם אתם תתאמנו הרבה הגוף שלכם יודה לכם ויחזיר לכם אהבה".

 

 
חודשיים לאחר הלידה. עצבנה את הגולשים
 חודשיים לאחר הלידה. עצבנה את הגולשים   צילום: אינסטגרם 
 

הדגשים של תמי לחיטוב לאחר הלידה

 

- אכילה נקייה. היא מכינה את האוכל שלה בעצמה ולא נוגעת במזון מעובד, מטוגנים, מתוקים ושאר ג'אנק.

 

- אוכלים לפי תפריט מסודר ולא מגיעים למצב של רעב. ארוחה בכל 3 שעות היא חובה.

 

- אימוני כוח יומיומיים וכשאין לה זמן כי היא עם שני ילדים בבית, היא פשוט מתאמנת בבית בין לבין הטיפול בהם.

 

- מנוחה כמה שיותר

 

בסרטון: חיטוב שרירי הבטן

 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by