בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
דיאטת לחם ושוקולד: השילה 20 קילוגרם בקלות ממשקלה ברגע שהפסיקה לאכול בריא 

דיאטת לחם ושוקולד: השילה 20 קילוגרם בקלות ממשקלה ברגע שהפסיקה לאכול בריא

 
בריאות וכושר |
 

האם אליס היא זו שתנפץ לנו על כל מה שחשבנו על דיאטות? והאם הסוד לגוף חטוב חבוי בלחם, שוקולד ואימוני משקולות בלבד ללא אירובי?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לפני ואחרי
 לפני ואחרי   צילום: אינסטגרם 
 
 

אליס פילדס, 24, ממלבורן, אוסטרליה, רשומה למכון כושר כבר מגיל 15, אך למרות שהיא התאמנה 5 פעמים בשבוע ואכלה בריא לאורך כל גיל ההתבגרות שלה, היא הייתה גדולה מכפי שהיא רוצה להיראות. אליס נהגה לאכול כמויות גדולות של אוכל, עד שהגיעה למשקל 92 קילוגרמים. "כל הזמן הרגשתי לכודה בתוך הגוף שלי, כנערה הסתובבתי תמיד עם סוודר ענק גם בקיץ".


רוצות להישאר תמיד מעודכנות? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל
מה שהמאפרות מסתירות מאיתנו: מצאנו את הטריק לשפתיים חושניות

6 מאכלים שלעולם אסור לכם לאכול אם אתם רוצים בטן שטוחה

 

"ניסיתי לרוץ, להתאמן עם מאמן אישי, ואכלתי בריא אבל שום דבר לא עבד. הרופא שלי אמר שאני אחד האנשים הבריאים שיש, אבל המשקל לא ירד. הגוף שלי היה בריא אבל לא הפסיק לאגור שומן". אמרה אליס.

 

אליס שינתה את כל אורח חייה ועברה מאימוני אירובי אינטנסיביים לאימוני משקולות, ושינתה את התזונה שלה מהקצה אל הקצה.

 

 

 
אחרי המהפך
 אחרי המהפך   צילום: אינסטגרם 
 

משטר הפעילות הגופנית של אליס נראה כך: היא מתאמנת כ-4-5 פעמים בשבוע יחד עם מאמן אישי או עמיתיה לאימונים, כאשר עיקר עבודתה בחדר הכושר מבוסס על אימוני הנפות והרמת משקולות, כאשר החלק האירובי שבאימון מינימלי ביותר וכולל יציאה עם הכלב שלה לריצות קלות, היא אוכלת מה שמתחשק לה, אבל רק לאחר שאכלה את כל מה שהיא צריכה מבחינה תזונתית כמו פירות וירקות. "תאמינו או לא, אבל אני אוכלת חטיפי שוקולד, ארבע פרוסות לחם ביום, הרבה בשר, גבינות, ביצים וכל מה שאני רוצה ללא הגבלה.

 

 
עברה להרמת משקולות
 עברה להרמת משקולות   צילום: אינסטגרם 
 
 

"השינויים היו מיידיים ומטורפים, אני ממש זוכרת איך ראיתי שאחרי 5 חודשים בערך הישבן שלי הורם, העור שלי נראה מעולה, הרגליים נהיו חזקות וחטובות וזה גרם לי להרגיש מעולה".

 

 

בוידאו: האימון שיכניס אתכם לכושר


כמה עושים: 20 שניות מכל תרגיל כמה שיותר מהר


כמה סטים: חוזרים על 4 התרגילים בין 3-4 פעמים


דגשים: אספו בטן, נשפו בשעת הקושי, לנוח 10 שניות בין תרגיל לתרגיל


 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by