בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
הסיבה שתשכנע אתכם לעשות ספורט דווקא בחורף 

הסיבה שתשכנע אתכם לעשות ספורט דווקא בחורף

 
בריאות וכושר |
 

מתחת ל-17 מעלות, הגוף שורף יותר קלוריות: מספיק משכנע אתכם לצאת מהפוך בבוקר ולהעיף את עצמכם מהספה? הנה עוד כמה סיבות טובות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אימוני כושר בחורף הם קשים, כי מי בכלל רוצה לצאת מהפוך כשכל כך קריר בחוץ, גשום וחשוך? אז לידיעתכם, יש לא מעט סיבות בגללם כדאי לכם להתאמן דווקא בחורף. אז כן, מומלץ להתאמן כל השנה כבשגרה, אבל דווקא בחורף הגוף שלנו זקוק לזה יותר, אנחנו יכולים למנוע השמנה ואף לשרוף יותר. כן, קראתם נכון. הנה הסיבות להתאמן דווקא בחורף - והתלבשו בהתאם.


רוצות להישאר תמיד מעודכנות? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל
מה שהמאפרות מסתירות מאיתנו: מצאנו את הטריק לשפתיים חושניות

דיאטת מרק: איזה מרק הכי טוב לדיאטה?

 

1. מחזקים את מערכת החיסון. הריצה בחוץ, אופניים או כל סוג אימון אירובי כולל הליכה מהירה בקור מחזקת את מערכת החיסון, ולמרות שנהוג לחשוב שהקור הוא זה שמביא את המחלות אז לא, החיידקים הם אלו שגורמים לכם לחלות. התאמנו וחזקו את הגוף לחורף.

 

2. שורפים יותר. מחקרים מצאו שכשקר לנו אנחנו שורפים יותר קלוריות, אז ככל שיותר קר - אתם שורפים יותר. לא סיבה מספיק טובה כדי לצאת לרוץ עוד היום?

 

3. לשמירה על המשקל. מעבר לשריפה הממוקדת, בחורף אנחנו אוכלים יותר כדי להתחמם. פעילות גופנית יומיומית בחורף תמנע את תחושת הרעב המוגברת ואם תתאמנו לא תשמינו.

 

4. להגברת חילוף החומרים. עצירות, תחושות קור, עייפות ומערכת עיכול שלא עובדת כשורה הם תוצאה של חילוף חומרים איטי. התאמנו בחורף וזרזו את קצב חילוף החומרים בגוף.

 

5. נגד דיכאון. לאנשים מסוימים, מזג האוויר הקריר גורם לתחושת דכדוך ודיכאון, פעילות אירובי ארוכה תשמור גם על הגוף וגם על הנפש.

 

ואם ממש קר וגשום, תמיד אפשר להתאמן בבית.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by