בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
רזתה 12 קילו ב-3 חודשים: זה התפריט שלה 

רזתה 12 קילו ב-3 חודשים: זה התפריט שלה

 
בריאות וכושר |
 

למרות החולשה לפחמימות, אלינא השילה 12 קילוגרמים ממשקלה בזכות הקטנת הכמויות שהורגלה לאכול. מה דחף אותה לעשות את השינוי ומה התפריט שלה?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
לפני ואחרי: ירדה 12 קילו ב-3 חודשים
 לפני ואחרי: ירדה 12 קילו ב-3 חודשים   צילום: פרטי 
 
 

שם: אלינא פידלמן 
גיל: 26
עיסוק: מתמחה במשרד רואי חשבון
משקל לפני: 78
משקל נוכחי: 66


רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל
סוכריות קופצות וסקס: שלי ורוד מגלה את הסודות שיעלו את התשוקה
המהפך של נועה תשבי: החיים הבריאים באל איי

 

מה גרם לך לעשות את השינוי: "העלאתי הרבה במשקל אחרי הטיול לחו"ל. הסתכלתי במראה ולא זיהיתי את עצמי. פשוט לא אהבתי את מה שראיתי והרגשתי שאני חייבת לעשות שינוי ולנסות דיאטה ונתתי הזדמנות. כשעושים דיאטה ההתחלה מאוד קשה אבל ברגע שרואים ירידה פתאום יש חשק לעוד וזה מדרבן להתאמץ יותר. התנסתי עם דיאטות כל החיים וסוף סוף מצאתי אחת שהתאימה לי: בלי לבשל, בלי לשטוף כלים, בלי לחשוב יותר מידי, הכי נוחה, הכל מאורגן, מסודר, מקל מאוד על היום-יום. פשוט מחממים ואוכלים, בלי בישולים, קניות וספירות קלוריות, מחשבונים וכל מיני עזרים.

 

איך רזית: "בעזרת הדיאטה של ילנה מלישבה, בה מקבלים את האוכל לחודשיים ומחממים".


הכי קשה בתהליך: "רק בהתחלה היה צריך להתרגל לרעיון, המנות קטנות ואחרי כמה ימים הכל עובר והקיבה מצטמצמת. פתאום קלטתי שאני שבעה מלאכול כמויות קטנות מאוד של אוכל ובעיקר למדתי להקשיב לגוף שלי. תחושבת השובע הופיעה ולמדתי לכבד אותה".

 

 
לאט לאט מתרגלים לכמויות
 לאט לאט מתרגלים לכמויות   צילום: פרטי 
 

החולשות שלך: "פחממות".

הספורט שלך: "הליכות. מאוד נהנת מהן ולראשונה בחיי התמכרתי לספורט. אני מקפידה ללכת פעמיים שלוש בשבוע ולא מוותרת על זה. כשאני לא עושה מרגישה שזה חסר לי והגוף ממש "צריך" את זה".


התזונה שלך היום: "בוקר: או דיסה משיבולת שועל או שתי פרוסות לחם עם גבינה וירקות, קפה ליד. ביניים: פרי מפירות העונה. בצהריים: חזה עוף עם אורז/ מנה קטנה של ספגטי עם רוטב עגבניות / מרק, מקפידה על מנות קטנות. אחרי הצהריים: חטיף אנרגיה עם קפה. ערב: סלט / מרק/ 2 פרוסות לחם, מעדיפה משהו קל.

הטיפים שלי לאלו שרוצים לרדת במשקל: "לשתות הרבה מים, לאכול מנות קטנות. הגוף שבע ואנחנו אוכלים עם העיניים כי אנחנ בתרבות של שפע ומבחר. אפשר להוריד כמויות ולרזות".

 

בוידאו: שרון ינובסקי קפלן מדגימה: הוסיפו תרגילי בטן לאורח החיים הבריא שלכם

 

כמה עושים: 45 שניות מכל תרגיל, 15 שניות מנוחה.

 

 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by