בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
5 דרכים מהירות להורדת הכולסטרול 

5 דרכים מהירות להורדת הכולסטרול

 
בריאות וכושר |
 

מחקר חדש מצא כי חמאה עשויה להוריד את הכוסטרול. מבולבלים ממחקרים? אם יש לכם כולסטרול גבוה, אלו הדברים שיאזנו אותו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
חמאה וכולסטרול
 חמאה וכולסטרול   צילום: shutterstock 
 
 

מחקר נורווגי חדש מצא כי שומן רווי הוא טוב עבורינו ועבור הכולסטרול שלנו, ובמיוחד למי שסובל מהשמנה בטנית. רק ביוני האחרון מחקר קבע כי מחאה מזיקה לבריאות ועלולה להוביל למחלות לב. מחקרים יוצאים כל הזמן ועלולים לבלבל אותנו. כדי שזה לא יקרה, נסו לשמור על אורח חיים בריא ללא שינויים דרסטיים, להקשיב לרופא המשפחה שלכם, לעשות הרבה ספורט, לאכול ירקות מכל הצבעים, לנסות שמנים בריאים ולחיות בצורה מאוזנת ורגועה יותר, יוגה לא תזיק לכם.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

10 קילו ב-8 שבועות: אימון הרצועות החדשות שכובשות את העולם
רזתה 12 קילו ב-3 חודשים: זה התפריט שלה

 

1. מוציאים החוצה מזיקים
איברים פנימיים כמו כבד ובשר אדום לא מומלצים למי שסובל מעודף כולסטרול. הוציאו כמה שיותר מזון מהחי כולל מוצרי חלב מעל 3% שומן. ומצאו תחליפים מהצומח.

 

2. אוכלים סלט
נשמע מבאס? תוסיפו ירקות לכל מה שאתם אוכלים, תאכלו ירקות טריים, מבושלים או מוקפצים, הוסיפו דגנים מלאים, פירות, עלים ירוקים וקטניות.

 

3. מחליפים את השמנים
השתמשו רק בשמנים מכבישה קרה, נסו שמן קוקוס, שמן זית ופשתן ותשכחו מהחמאה, השמנת ושאר השומנים שאינם מן הצומח. צורכים אומגה 3: שלבו דגים בארוחות שלכם ונשנשו כריך עם טונה במקום ממתקים.

 

 
חלב קוקוס
 חלב קוקוס   צילום: Getty Images / אימאג'בנק 
 

4. הירגעו
המחקרים הוכיחו שלחץ וחרדה עלולים להעלות את רמות הכולסטרול בדם. השקיעו באהבה, יחסים טובים עם אנשים, עשו יוגה, תנשמו, תשנו שנ"צ ותעשו כל מה שגורם לכם להירגע. המתחים הורגים וזה מוכח.

 

5. איזה ספורט מומלץ לעשות?
מעבר לזה שספורט גורם להרגשה טובה ולמשל תקין, מוכח שפעילות גופנית משולבת תעלה את רמות הכולסטרול הטוב בדם. שלבו פעילות אירובית כמו הליכה, ריצה או שיעור ספינינג/קיקבוקס עם פעילות אנאירובית כמו משקולות בחדר הכושר, פילאטיס מכשירים או קרוספיט. מומלץ לבצע פעילות גופנית כל יום. התחילו מ-20 דקות ביום כ-3-4 פעמים בשבוע והמשיכו עד ל-60 דקות בין 5-7 פעמים בשבוע.

 

בוידאו: אין קשר בין מחלות לב לכולסטרול - הכתבה שתזעזע אתכם


 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by