בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
להתניע ולרזות: 6 דברים שחייבים להכניס לפה בבוקר 

להתניע ולרזות: 6 דברים שחייבים להכניס לפה בבוקר

 
בריאות וכושר |
 

התחילו את הבוקר שלכם עם אשכולית לשריפת שומן ועירנות מוגברת, סלמון לזיכרון, וחמאת בוטנים לתחושת שובע: כל מה שכדאי לאכול לארוחת בוקר כדי להתחיל את היום ברגל ימין

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מה לאכול בבוקר כדי להשיג כזו בטן?
 מה לאכול בבוקר כדי להשיג כזו בטן?   צילום: אינסטגרם 
 
 

רבים מאיתנו נוהגים לחשוב שאם נוותר על ארוחת בוקר, אולי נאכל פחות, נהיה רזים יותר וקלילים יותר, אבל מדובר בטעות נפוצה שאף עלולה לגרום לגוף לאגור יותר שומן. מטרת ארוחת הבוקר היא לשבור את הצום של הלילה, להתניע את הגוף בצורה בריאה ונכונה, לספק לנו דלק, עירנות, ואף לעזור לנו לשפר את המטבוליזם ולרזות. הנה 6 דברים שחשוב לאכול בבוקר.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

מחקר חדש מצא: ככה תשפרי את הסיכויים להיכנס להיריון

10 קילו ב-8 שבועות: אימון הרצועות החדשות שכובשות את העולם

 

1. אגוזים ושקדים
האגוזים הם מקור לשומן איכותי ובריא השומרים על רמות הסוכר בדם יציבות לפרק זמן ארוך. האגוזים גם ישביעו ויגרמו לכם להפסיק לנשנש. מומלץ להוסיף כמה סוגי אגוזים ושקדים מכל מיני סוגים מדי בוקר לארוחת הבוקר. השומן גם ישמור על הסוכר יציב בדם וימנע עליות חדות ולא מומלצות.

 

 
חופן בבוקר
 חופן בבוקר   צילום: shutterstock 
 

2. פחמימות מורכבות

העשירו את ארוחת הבוקר שלכם בפחמימות מורכבות המכילות סיבים תזונתיים כמו לחם שיפון, לחם מחיטה מלאה, או דייסת קוואקר. האקדמיה לתזונה ותורת התזונה מאשרת כי הפחמימות המורכבות יספקו לגוף אנרגיה קבועה לאורך זמן ושומרות על תחושת שובע לשעות ארוכות.

 

3. ביצים

מקושקשת, עין או חביתה: לא סתם שמציעים לכם ארוחת בוקר עם ביצים בכל בית קפה או מסעדה. בביצים חלבונים באיכות גבוהה, ויטמינים מקבוצת B, וחומרים מזינים החיוניים להתפתחות המוח ותפקודו. הוכח גם שמזונות העשירים בחלבון ברמה יציבה גורמים לתחושת שובע.

 

4. אבוקדו

האבוקדו ידוע כפרי עשיר בשומן צמחי חיוני. בנוסף האבוקדו מכיל 20 ויטמינים ומינרלים הכוללים בין היתר את הויטמינים: C, E, B6 ואומגה 3, וחומצות שומן. האבוקדו מכיל שמונה אחוזים מצריכת הסיבים היומיים המומלצת שלנו, מה שיעיל למערכת העיכול, חיוני לבריאות העין, מסייע בהגנה על תאי עצב ומשפר את תפקוד מוח.

 

 

 
התחילו את היום עם חביתה
 התחילו את היום עם חביתה   צילום: אימג'בנק/GettyImages 
 
 

5. סלמון

הדג העשיר והטעים, הוא מקור מצוין ומרוכז של חומצת השומן אומגה 3, אשר מסייעת לבנות מחדש את תאי מוח, משפרת יכולת קוגניטיבית איטית, ונותנת זריקת חיזוק לזיכרון, מצויין לקראת מבחן חשוב. הכניסו דג סלמון לכריך מהקמח שיפון שלכם לבוקר עירני.

 

6. אשכולית

מחקר שנערך על ידי הספרייה הלאומית האמריקנית לרפואה, הראה שאפילו הריח של אשכולית יכול לעזור בהפחתת התיאבון. בנוסף, האשכולית היא מקור מצוין של ויטמין C, שיכולה לגרום גם לתחושת עירנות. ריח פירות ההדר מעולה לגירוי מנטלי והעלאת רמות אנרגיה.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by