בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
אחרי האכילה הנקייה קבלו טרנד לוהט מהוליווד בהובלת גווינית' פאלטרו: שינה נקייה 

אחרי האכילה הנקייה קבלו טרנד לוהט מהוליווד בהובלת גווינית' פאלטרו: שינה נקייה

 
בריאות |
 

כמו שיש טרנדים בדיאטות ובבגדים, גם בשינה יש טרנדים שכדאי לכם ליישם כדי לשמור על רמת אנרגיה גבוהה ובריאות. גווינית' פאלטרו מובילת הטרנד טוענת שככה גם תאכלו פחות ותיראו צעירים

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מה זה שינה נקייה ואיך מיישמים?
 מה זה שינה נקייה ואיך מיישמים?   צילום: אימג בנק / Getty Images 
 
 

אם גם אתם חשים לעיתים עצבניים, רעבים, חרדים או דכאוניים וסתם מאשימים א החורף, ייתכן שאתם מאשימים את הגורם הלא נכון. מסתבר ששנת לילה טובה נקייה חשובה לא פחות מאכילה נקייה, דיאטות, ספורט והימנעות מעישון, כך טוענת גווינית' פאלטרו מובילת הטרנד. הדבר הכי חם בימים אלו בגזרת הלייפסטייל זה השינה הנקייה. אז מעבר לשינה בין 7-8 שעותף יש עוד כמה דברים שאתם צריכים לעשות עוד לפני שאתם מתחילים בכלל דיאטה.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל
10 קילו ב-8 שבועות: אימון הרצועות החדשות שכובשות את העולם

מינוס 19 קילו ב-4 חודשים: כל האמת על הדיאטה של ליהיא גרינר

 

המומחה לתזונה, ד"ר פרנק ליפמן, טוען כי לשינה לקויה ולא איכותית, יש השפעה ישירה על חילוף החומרים שלנו, שיבוש ההורמונים, עלייה במשקל, מצבי רוח משתנים, זיכרון לקוי ודלקתיות גבוהה בגוף. כל מה שאנחנו צריכים לעשות כדי להימנע מתחלואות אלו, לשמור על הגוף שלנו חטוב וצעיר (טיפולים קוסמטיים לא יערו לכם אם לא תישנו טוב) זה להקפיד על הדברים הבאים.

 

מדיטציה - כדי לישון טוב אנחנו צריכים להיות רגועים. עצמו את העיניים במיטה וסרקו את אברי גופכם באיטיות תוך כדי נשימה. אפקט ההירגעות חשוב ומשמעותי לפני השינה. הימנעו מטלפונים ושאר מסכים לפני השינה.


להפסיק לאכול מאוחר - הימנעו מארוחות כבדות ובכלל מארוחות מאוחרות. תהליך העיכול מפריע לשינה רגועה ושלווה. מומלץ לסיים לאכול בסביבות 20 בערב, אלא אם כן אתם עובדים בלילה. נחוצות 12 שעות לצום הלילה לתפקוד מטבוליזם תקין ושינה איכותית.

 


 
אל תלכו לישון עם המחשב
 אל תלכו לישון עם המחשב   צילום: אימג' בנק / Getty Images 
 

יוגה ומסאז' - פעילות גופניץ תמיד מומלצת לשינה טובה אבל לא לפני השינה. ניתן לבצע יוגה כשעתיים לפני השינה וממש לפני שאתם הולכים לישון, בצעו לעצמכם לחיצות בכפות הרגליים או באמצעות בן/בת זוגכם. הלחיצות צריכות להיות בתנועות מעגליות איטיות.

 

מתכות בכרית - מחקרים חדשים מראים כי שינה באמצעות סדינים וציפיות שעשויות ממתכות כמו נחושת, עוזרת לחידוש הקולגן בעור ולשמירה על עור צעיר ובריא.

 

טיפים נוספים שיעזרו לכם לישון היטב זה לנסות ללכת לישון באותה השעה בכל יום, להימנע ממתחים וריבים סביב השינה, הימנעות מקפאין ואלכוהול בסמוך לשינה ולהיות שמחים זה תמיד עובד. פאלטרו טוענת ששינה טובה היא הדרך הכי טובה לשמירה על הנעורים, הרגשה נהדרת ומשקל תקין.

 

 
גווינית' פאלטרו דוגלת בשינה נקייה
 גווינית' פאלטרו דוגלת בשינה נקייה   צילום: פרטי 
 
 

בוידאו: נזקי מחסור השינה חמורים משחשבתם


 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by