בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
מומלצי נענע 10 
מנהלים סטודיו לחוגים או קליניקה קטנה? שירות מענה אנושי הוא גם בשבילכם 

מנהלים סטודיו לחוגים או קליניקה קטנה? שירות מענה אנושי הוא גם בשבילכם

 
מומלצי נענע 10 |
 

איך תשמרו על האנשים שהיו איתכם כבר מהיום הראשון, איך אף פעם לא תפספסו שיחה ומהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת בלי לשבור את מסגרת התקציב שלכם?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 צילום: ביגסטוק 
 
 

כבעלי עסקים קטנים כמו סטודיו ספורטיבי או קליניקה רפואית פרטית אתם יודעים שמלבד מחירים תחרותיים, שירות אישי והקפדה על מקצוענות ברמה הגבוהה ביותר - היתרון הכי גדול שלכם הוא להיות שם בכל שעה שבה הלקוחות שלכם צריכים אתכם. כל שיחה חדשה היא לקוח פוטנציאלי וכל פנייה היא דרך לחזק את הקשר עם הלקוחות הוותיקים שלכם.

 

אז איך תשמרו על האנשים שהיו איתכם כבר מהיום הראשון, איך אף פעם לא תפספסו שיחה ומהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת בלי לשבור את מסגרת התקציב שלכם? התייעצנו עם ליאור עזרא, מנכ״ל חברת קולביז המספקת פתרונות מענה אנושי לעסקים והבאנו לכם את כל התשובות.

 

 

שעות פעילות? לא סיבה להפסיד לקוחות חדשים

יצאתם לחופש או שפשוט סגרתם את המשרד מוקדם יותר ? זה לא אומר שלקוחות חדשים מפסיקים לצלצל אליכם. ״כדי לא לפספס אף עסקה ולהעניק ללקוחות הוותיקים שלכם את התחושה שאתם נמצאים שם תמיד בשבילם, מומלץ להשתמש במענה אנושי בהתאמה אישית.״ מספר עזרא, ״באופן זה, אתם יכולים להיות זמינים גם מעבר לשעות הפעילות הסדירות ולחזור ללקוחות בזמן ובמקום שמתאים לכם".

 

חסכון בעלויות - תתחילו לחשוב כמו עסק גדול

הקמה של מערך שירות לקוחות איכותי הוא פשוט לא כדאי לעסקים קטנים אבל זה לא אומר שאתם צריכים להישאר מאחור. כדי לנצל באופן אפקטיבי את התקציב העומד לרשותכם כדאי לשקול שימוש בחברות אשר מספקות שירות איכותי על פי שעה או על פי מספר השיחות שנענו בפועל. במילים אחרות אומר עזרא: ״אם אתם מפרסמים סדנה חדשה, עוסקים בטיפול אלטרנטיבי או דווקא בקווצינג' - אם לא הייתם שם כדי לענות לשיחה ולספק מידע רלוונטי בזמן אמת, רוב הסיכויים שהמתחרים פשוט ייהנו ממהפקר".

 

חסכון בזמן - מפנים זמן לדברים שבאמת חשובים

אתם לא תמיד פנויים לענות לכל שיחה ולספק את המענה המיידי והאיכותי שמגיע ללקוחות שלכם. בין אם אתם מספקים ייעוץ אישי, נמצאים בהשתלמות מקצועית או עסוקים בעבודה בשטח - שימוש במענה אנושי יספק לכם את האפשרות לנצל את הזמן שלכם בצורה הטובה ביותר, להתעסק בדבר שאתם הכי טובים בו ולתת למישהו אחר לטפל בכל העניינים האדמיניסטרטיביים.

 

לא אנשי שיווק טובים? לא נורא!

בעלי עסקים רבים נחשבים למקצוענים בתחומם אך הם אינם אנשי המכירות הטובים ביותר. בפנייה אל לקוח חדש קיים אלמנט מכירתי, שברוב המקרים הוא לא הפן החזק אצל חלק מהאנשים המוכשרים והחכמים ביותר שיש. ״כיום ניתן לנצל את היכולות של אנשי שיווק איכותיים כדי להמיר שיחה לפגישה.״ מספר עזרא ומוסיף, ״שימוש במקצועני מכירות ואנשי טלמרקטינג מוכשרים הם אחת האופציות הטובות כדי לעזור לכם לסגור עסקה או להשיג את הפגישה הראשונה שבה המקצוענות שלכם כבר תבוא לידי ביטוי.״

 

 
 צילום: ביגסטוק 
 
 

קביעת תסריטי שיחה - זה לא הקול שלכם אבל זה בדיוק המילים שלכם

בחירה בשירותים משלימים לעסק שלכם זו לא בחירה קלה ולכן כדאי להקפיד על בחירה של תסריט השיחה הטוב ביותר. בחרו בעצמכם מהו תסריט השיחה האופטימלי ואל תתביישו לשמוע את השיחות בפועל. עזרא טוען: ״במוקדים איכותיים ישמחו לספק לכם שירות של ייעוץ והקלטה של כל השיחות שמגיעות אליכם כדי ליצור שיפור מתמיד בשירות ולהיות עם היד על הדופק גם במקרים שאחרים עונים לטלפון במקומכם.״
אחרי הכל, זה העסק שלכם ואתם רוצים לספק את חווית השירות המושלמת עבור לקוחות הליבה שלכם ועבור מתעניינים חדשים.

 

מזכירה אישית במחירים שאתם יכולים להרשות לעצמכם

כיום אתם ממש לא צריכים משרד מפואר ומזכירה אישית כדי לספק ללקוחות שלכם את הרושם הרצוי. ״שירות מזכירה אישית זה מאפשר לכם ליהנות ממזכירה איכותית שעונה בשם של העסק שלכם״ מספר עזרא, ״ היא רושמת את ההודעות ומאפשרת לכם לנהל את היומן האישי שלכם בלחיצת כפתור ישירות מהסמארטפון שלכם. זה שירות משנה חיים למנהלים״.

 

לסיכום, בעידן של תחרות קשה על כל לקוח, עסקים קטנים חייבים לספק ערך מוסף ושירות אישי ברמה הגבוהה ביותר. זמינות, מענה מהיר ושיפור תמידי בחוויית השירות הם הסיבה שיותר ויותר עסקים קטנים בוחרים בשירותי מענה אנושי עבור העסק שלהם.

 

מידע נוסף לגבי השירותים שעומדים לרשותכם בעלי העסקים, תוכלו למצוא באתר חברת קולביז בכתובת: www.callbiz.co.il/

 

 
 צילום: ביגסטוק 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by