בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
מחקר: אוכלים מה שרוצים בשעות האלו ומרזים 

מחקר: אוכלים מה שרוצים בשעות האלו ומרזים

 
בריאות |
 

מחקר מצא שאם תתחילו לאכול בשעה 8 בבוקר ותסיימו לאכול את כל הארוחות שלכם בשעה 14, הגוף שלכם ישרוף יותר שומן ואתם תרזו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
עד השעה 2 אוכלים מה שרוצים וזהו
 עד השעה 2 אוכלים מה שרוצים וזהו   צילום: אינסטגרם 
 
 

דיאטות ניקוי רעלים למיניהם, פליאו, דיאטת אורז או זון - לא משנה באיזו שיטה תבחרו כדי להוריד מעליכם כמה קילוגרמים עודפים, מחקר חדש מצא דרך חדשה וקלה יותר. אוכלים כל מה שרוצים, כל עוד זה בטווח השעות הללו, מהשעה 8 בבוקר ועד 14 בצהרים. נשמע טוב לא? אמנם חצי מהיום תרעבו, אבל לפחות בחלק הראשון שלו תרשו לעצמכם גם דברים שדיאטות מטילות עליהם וטו.


רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל
8 דברים שאתם עושים ולא יודעים שגורמים להשמנה

ללב, לנפש ולדיאטה: 15 תירוצים לאכול שוקולד

 

מדובר במחקר הראשון שמראה שלזמני הארוחות שלנו יש השפעה על התשוקה שלנו לאוכל, על חילוף החומרים ושריפת שומן. החוקרת הראשית ד"ר קורטני פיטרסון ומפתחת השיטה, טוענת שבשעות הבוקר עד הצהרים, אנחנו גם שורפים יותר קלוריות.

 
מותר עד 14
 מותר עד 14   צילום: אינסטגרם 
 

"כאשר אתם אוכלים בשעות הבוקר החל מ-8 בבוקר ועד 14 בצהרים, אתם אמנם אוכלים יותר, אבל אתם שורפים בשעות האלו יותר קלוריות ומאבדים יותר שומן, טוענת פיטרסון מאוניברסיטת אלבמה בבירמינגהם. עוד הוסיפה, שהאנשים שאכלו את כל הארוחות שלהם בשעות האלו, לא הרגישו צורך לאכול בלילה, ותחושת הרעב שלהם ירדה.

 

"הופתענו כי חשבנו שאנשים שיסיימו לאכול בשעה 14, יחושו תחושת רעב מוגברת בלילה", מודה פיטרסון. "חילוף החומרים הופך להיות יעיל יותר והגוף שורף הרבה יותר שומן בשעות הללו. אנחנו צריכים לאכול בהתאם לשעון הביולוגי של הגוף ורובינו מתפקדים יותר בבוקר. כאשר אנחנו עושים את זה, רמות הסוכר מתאזנות והיכולת של הגוף לשרוף שומן היא הרבה יותר גבוהה".

 

 
אכלו לפי השעון הביולוגי
 אכלו לפי השעון הביולוגי   צילום: Getty Images / אימאג'בנק 
 
 

החוקרים עקבו אחר המשתתפים במחקר שסבלו מעודף משקל במשך שמונה ימים. במשך ארבעת הימים הראשונים הם אכלו רק בין השעות 8 ל-14, ובארבעת הימים האחרונים, האם אכלו משעה 8:00 בבוקר ועד 20:00 בערב, שעות האכילה "המקובלות" שנחשבות לנורמליות בקרב רוב האנשים. החוקרים בדקו את השפעת חילוף החומרים, הקלוריות, שריפת השומן והרכב השומן בגוף והם גילו כי בימים שאכלו בטווח השעות הקצר, האנשים שרפו יותר שומן. ד"ר פיטרסון טוענת שיידרשו מחקרים גדולים יותר מזה, אבל המחקר הקטן הזה שכלל בסך הכל 11 אנשים, בהחלט מרמז על השפעת שעות האכילה על המשקל. במחקר התפרסם באתר WebMD

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by