בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
היריון ולידה 
בלי תירוצים: ככה מתאמנים יחד עם התינוק 

בלי תירוצים: ככה מתאמנים יחד עם התינוק

 
היריון ולידה |
 

אימון כושר הופך להיות משימה בלתי אפשרית עבור אימהות טריות לתינוק שלא ישן. כדי להפוך אותו לאפשרי, הכניסי אותו למנשא והתחילו לעבוד על הישבן

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

בין אם התאמנתן במהלך ההיריון או שלא, בתום משכב הלידה, הגוף שלך כבר ממש יזדקק לאימוני כושר מחזקים. וזה ברור שלרובינו אין זמן, או כוח, או שעות שינה, אבל את גם ככה ערה, והתינוק שלך מסרב לישון או לרדת לך מהידיים, נסי להכניס אותו למנשא ולהתאמן ביחד איתו. ישנם יתרונות רבים של אימון משותף עם המנשא וביניהם קירבה לתינוק שלך שישמח להיות צמוד אלייך תמיד ובמיוחד שזה כולל תנועה ונדנודים, משקל התינוק ישמש לך למשקולת ובכך את מגדילה את הסיכויים שלך להתחטב וכמובן שאת שומרת על כושר בלי רגשות אשם.


רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

זה מה שיקרה לגוף שלכם ברגע שתפסיקו להתאמן

5 טריקים שיגרמו לכם לצאת להתאמן כבר

 

יש כמה כללים שאת צריכה לשים לב אליהם כשאת מתאמנת עם התינוק שלך: 1. בטיחות לפני הכל - גם שלך וגם של הבייבי שלך - שימי לב למנח גופו בתוך המנשא ולמשטח בו את מתאמנת. התאמני לאט ובזהירות 2. צרי קשר עין עימו לאורך כל האימון. 3. אימונים קצרים וממצים של עד 20 דקות. 4. אסיפה של הבטן ושרירי הליבה לאורך כל התרגילים על מנת למנוע כאבי גב מיותרים.

 

התחילי את האימון בהליכה מהירה של 10 דקות לחימום הגוף והמשיכי במגוון תרגילים לחיזוק הרגליים כמו סקווטים, לאנג'ים, סומו סקווט והרחקות ירך. בצעי כל תרגיל כדקה ועברי לתרגיל הבא. חזרי על כל התרגילים עוד כמה סטים לפי היכולת. לאחר אימון הרגליים, הורידי את התינוק מהמנשא, בצעי שכיבות שמיכה, תרגילים לחיזוק שרירי רצפת האגן ותרגילי בטן סטיים לחיזוק השרירים המייצבים.

 

יש לכם שאלה לשרון? מוזמנים לפנות אליה במייל

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by