בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
אימון הכדור שיחטב את כל הגוף ב-20 דקות 

אימון הכדור שיחטב את כל הגוף ב-20 דקות

 
בריאות וכושר |
 

את כדור ה-FITBALL אפשר למצוא בכל מקום החל מחדרי כושר ועד לחנויות הספורט, הנה 8 תרגילים מעולים שיעבדו על כל הגוף

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

הכדור הגדול שמשמש לא מעט פיזיותרפיסטים, נשים בהיריון ואפילו השתלט על חדרי הלידה, כבר מזמן הפך לאביזר חיטוב מנצח. בזכות כדור הפיטבול אנחנו יכולים להגדיל טווחי תנועה, לעבוד על שרירי הליבה בצורה יעילה יותר ולגייס יותר שרירים לעבודה בכל תרגיל. בחרתי הפעם 8 תרגילים שאמנם עובדים על כל שרירי הגוף אך מתמקדים בשרירי הבטן והישבן והירך האחורית. בצעו בין 15-20 חזרות מכל תרגיל או שהפעילו את הסטופר לחצי דקה לתרגיל. לאחר שתסיימו את 8 התרגילים, בצעו אותם מחדש לעוד סבב אחד או שניים.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

דגשים לעבודה על הכדור:

 

- התחילו את האימון בחימום כלשהו של 10 דקות כדי להגיע מחוממים למניעת פציעות.

- כדי שהכדור לא יחליק, ניתן לעבוד עם מזרן יוגה, אבל מה הטעם? כל המטרה היא להפעיל את שרירי הליבה.

- עבדו או עם נעליים או בלי גרביים. אימון פיטבול עם גרביים עלול להיות מסוכן.

- כל הזמן אספו את שרירי הבטן כדי למנוע נפילות.

- קחו את זה בכיף ובנהאה גם אם נפלתם. אימוני הכדור עלולים להיות מאוד מאתגרים בהתחלה ונפילות קלות הן חלק מהעניין, נסו ליפול בזהירות.

 

יש לכם שאלה לשרון? מוזמנים לפנות אליה במייל

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by