בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
3 טריקים שיגרמו לכם לשרוף יותר שומן בכל אימון כושר 

3 טריקים שיגרמו לכם לשרוף יותר שומן בכל אימון כושר

 
בריאות וכושר |
 

אחת הסיבות העיקריות שמצליחות להוציא את רובינו לאימון גם כשקר וגשום בחוץ זאת העובדה שאימון עוזר לחטב את הגוף ולשרוף שומן. ככה תגבירו את שריפת השומן

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

בוידאו: אימון כושר מהיר עם אביזרים. כל תרגיל עשו 30 שניות עד דקה. חזרו על התרגילים 3 פעמים.

 

עד שכבר התלבשתם, נעלתם נעלי ספורט ויצאתם מהבית בחוסר חשק להתאמן, כדאי שתמקסמו את התוצאות לא? טוב, לא כולם כל כך סובלים אימון הכושר שלהם, וזה לא אמור להיות ככה. אימוני כושר אמורים להיות מהנים ויעילים לקראת המטרה שלכם. ואם אחת מהמטרות שלכם היא לשרוף יותר, הנה כמ דרכים שיעזרו לכם לעשות את זה.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

לרוץ מהר וקל: כל החידושים בעולם הריצה
אימון ה-TRX שיכסח לכם את הישבן

 

1. אירובי אחרי משקולות

ראשית, פעילות אירובית היא פעילות נפלאה לאלו מכם שרוצים להיפטר מהשומנים שהצטברו להם במשך החורף, אבל לא כל פעילות אירובית ולא בכל דופק. כלומר, אם אתם רוצים לרזות, עליכם לעבוד בדופק בינוני לאורך זמן כמו למשל ריצה/הליכה מהירה/אופניים בדופק בינוני קבוע למעלה משעה. אבל, אם אחרי אימון משקולות תסיימו עם 20 דקות של ריצה מהירה או אופניים - תוכלו לשרוף יותר קלוריות באותו אימון.

 

2. משקל כבד

אם גם אתם מרימים את אותם המשקלים בחדר הכושר במשך שנים ולא מבינים למה אתם לא רואים תוצאות, לא באימונים ולא בגוף שלכם, ככל הנראה שאתם צריכים להעלות את המשקלים שאתם מרימים. משקלים גבוהים יעזרו לכם לשרוף יותר קלוריות במנוחה גם לאחר האימון. אימוני משקולות מאוד יעילים לשריפת שומן. התאמנו בין 3-4 פעמים בשבוע לפחות ואתגרו את הגוף בעוד סט, מכשור נוסף כמו גומיות, TRX, וכל מה שהגוף שלכם לא רגיל אליו.

 

 

Fitness day = perfect day

A post shared by Sharon Yanovski Kaplan (@sharon_yanovski) on

 
 

3. אימונים קצרים

נשמע מפתיע נכון? רוב האנשים עדיין סבורים משום מה, שאימוני כושר (לא אירוביים), צריכים להיות ארוכים ומייגעים אך במקרה של שריפת שומן, אימונים אנאירוביים שמשלבים בתוכם עבודה עם דופק גבוה, הם אלו שיעזרו לכם לשרוף יותר. אז אין צורך לשרוף שעה מזמנכם, 20 דקות אינטנסיביות ללא מנוחות של הרמת משקולות בשילוב תרגילי משקל גוף בדופק גבוה, הם אלו שיעזרו לכם לשרוף יותר שומן.

 

יש לכם שאלה לשרון? מוזמנים לפנות אליה במייל או לאינסטגרם שלה

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by