בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
5 הרגלי בוקר מנצחים שיעזרו לכם לרזות 

5 הרגלי בוקר מנצחים שיעזרו לכם לרזות

 
בריאות |
 

התחילו את הבוקר עם מים ולימון, תשכחו מהקרואסון ותתחילו להתאמן בבוקר כדי שלא יאגור שומן. הנה 5 הרגלי בוקר בריאים שיעשו עבורכם פלאים לגוף

 
 
 
 
 
 
 
 
 
שתו מים בבוקר
 שתו מים בבוקר   צילום: fortolia 
 
 

לכל אחד מאיתנו, שגרת בוקר שונה, שכוללת הרגלים טובים ורעים שפיתחנו במהלך החיים. לשגרת הבוקר יש חשיבות ומשמעות על הבריאות והמשקל שלנו, ולעיתים מספיקים שינויים קטנים מאוד על מנת להרגיש ולהיראות יותר טוב. הנה 5 מוצלחים שיעזרו לכם לראות שינוי מיידי במשקל.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

1. שתו מים
כדי להניע את המטבוליזם שתו כוס מים פושרים עם חצי לימון שיפעיל את הקיבה ויעזור לכם ללכת לשירותים בבוקר. מומלץ לא לשתות את הקפה מיד אחרי המים, אלא להמתין כ-20 דקות לפחות. המים עם הלימון יגרמו לגוף לשמור על רמות סוכר מאוזנות, יחזקו את מערכת החיסון וימתנו את תחושת הרעב אחרי הצום של הלילה.

 

2. שעון מעורר
תשכחו מיקיצה טבעית, היא לא באמת בריאה לשעון הביולוגי שלכם. הגוף שלנו אוהב סדר וארגון, ולכן נסו להתעורר כל יום באותה שעה. אנשים שמשנים את שעות הקימה שלהם עלולים לסבול מהשמנה ובעיות מטבוליות. הפעילו את השעון לאותה השעה בכל יום ועדיף לא מאוחר מדי. נסו לישון 8 שעות בלילה.

 

3. את הקרואסון השאירו לצרפתים
הקרואסון, הבוקרסים, העוגות ושאר מאפים עתירי שומן טראנס מזיקים לבריאות שלנו, ובעיקר לבטן שלנו. אל תסתמו את המעיים על הבוקר עם מאפה כבד. לאחר הקפה או התה, אכלו ארוחה מזינה כמו קוואקר עם פירות, או לחם מלא עם ביצה. הימנעו ממטוגנים ומאכלים כבדים מדי בבוקר.

 

 

 

 
רוצים שהשומן יזוז? ביי קרואסון
 רוצים שהשומן יזוז? ביי קרואסון   צילום: Getty Images / אימאג'בנק 
 

4. התאמנו
אחד הדברים שיניעו את הגוף שלכם לשרוף שומן גם במנוחה זו התעמלות בוקר ולא משנה מאיזה סוג. ישיבה ממושכת לאורך היום אינה בריאה וגורמת להשמנה. נסו להרגיל את גופכם להיות פעיל על הבוקר. ספורט בריא לבוקר: הליכה נמרצת, ריצה, אופניים, יוגה, פילאטיס או אימון משקולות. שימו לב להרגשה שלכם אחרי אימון שנשארת יום שלם לעומת יום בו לא התאמנתם.

 

5. אנרגיה בכל 3 שעות
צומות לא רק שמזיקים לבריאות שלכם, לרמת העירנות והריכוז ולקיבה שלכם, הם עלולים לגרום להשמנה. הגוף צם במשך הלילה ובבוקר הוא זקוק לשתייה ומזון, אם לא תתנו לו תשמינו. התחילו את הבוקר עם מים ולאחר מכן תאכלו משהו קטן ובריא, התאמנו ואכלו ארוחת בוקר מזינה. צאו לעבודה כשאתם טעונים באנרגיה. במשך היום דאגו לאכול ארוחות קטנות בכל 3 שעות כדי לשמור על סוכר מאוזן בגוף ולמנוע צבירת שומן.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by