בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
מחקר משמח: רק 4 דקות של דיווש מספיקות  

מחקר משמח: רק 4 דקות של דיווש מספיקות

 
בריאות וכושר |
 

המחקר הזה עשוי לשמח את העצלנים שביניכם שלא אוהבים לעשות ספורט לאורך זמן: נמצא שאתם צריכים בסך הכל 4 דקות של דיווש מהיר כדי לעצור את ההזדקנות ולשמור על הבריאות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
רק 4 דקות יספיקו
 רק 4 דקות יספיקו   צילום: GettyImages/אימג'בנק 
 
 

אם גם אתם לא אוהבים לבלות שעון במכון כושר, אבל חשוב לכם לעשות כל דבר שימנע מכם את סימני הגיל, תשמחו לגלות שנמצא שיספיקו רק 4 דקות ביום של רכיבה אינטנסיבית כדי לעצור את הזדקנות התאים. נמצא במחקר שלאימון קצר בעצימות גבוהה, יש השפעה חיובית על התאים, כך שכל מה שאתם צריכים זה להגביר את הקצב למשך 4 דקות.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

רק בת 3 וכבר שוברת את האינסטגרם עם הסטייל שלה

16 נשים ישראליות שכולכם מכירים הצטלמו בעירום מלא למען המטרה הזו

 

אנשים סבורים כי ככל שמשך האימון שלהם ארוך יותר, כמו ספינינג או ריצה שאינה נגמרת, הם האימונים הטובים והיעילים ביותר, אבל המחקר הזה שנערך במרפאת מאיו במינסוטה, ארצות הברית, מצא כי  דקות מאומצות על אופניים או אימוני התנגדות בעצימות גבוהה, אחריהן עוד 3 דקות של שחרור, במשך 12 פעמים בשבוע, זו הנוסחה המנצחת לעצור את הזמן.

 

 

 
לא צריך לסבול שעות במכון
 לא צריך לסבול שעות במכון   צילום: shutterstock 
 

אימון הפוגות בעצימות גבוהה, עובד יותר טוב מאשר טיול ארוך באופניים. אימון זה שומר על בריאות התאים ועשוי למנוע מחלות כמו סרטן, אי ספיקת לב ואף לעצור את סימני הגיל.

 

החוקרים בדקו 72 גברים ונשים בגילאי 18 עד 65, ומצאו שאימון הפוגות בעצימות גבוהה עוזר יותר לשרוף שומן, מזרזות את חילוף החומרים וגם לאחר שמסתיים האימון, האפקט נשאר.

 

לאחר שהחוקרים לקחו ביופסיה משתי קבוצות המתנדבים: אלו שהתאמנו לאורך זמן ואלו שהתאמנו באימונים עצימים וקצרים, המלצתם היא להתאמן כ-3 עד 4 פעמים בשבוע באימוני הפוגות של אירובי ואימוני התנגדות (משקולות), אימונים קצרים ועצימים, על מנת לעצור את ההזדקנות ולשמור על בריאות התאים.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by