בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
10 טריקים לאכול ג'אנק פוד ולהישאר רזים 

10 טריקים לאכול ג'אנק פוד ולהישאר רזים

 
בריאות |
 

דופקים את המערכת: ככה תאכלו צ'יפס, המבורגר, פיצה, אוכל סיני מתוק, סושי עם טמפורה ושווארמה בלי להשמין - אם רק תשתמשו בטריקים שלנו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
בר רפאלי יודעת איך לאזן נכון
 בר רפאלי יודעת איך לאזן נכון   צילום: אינסטגרם 
 
 

ג'אנק פוד, או אוכל מהיר אם תרצו, לרוב מכינים בכמויות גדולות,עם הרבה מאוד שומן, פחמימות פשוטות, סוכרים ונתרן - כל הרכיבים הלא בריאים שאנחנו לא רוצים להכניס לתפריט שלנו, ובכל זאת - כולנו אוהבים את הג'אנק הזה ואפשר ליהנות ממנו מדי פעם בלי להשמין ולצבור מאגרי שומן. אז אם תהיתם איך זה שדוגמניות דקיקות אוכלות פיצות והמבורגרים ונשארות רזות - אז אלו החוקים.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

שביט ויזל מגלה: הסודות הבריאים של הדוגמניות

ביי ג'חנון וחמין: מה אוכלים באביב כדי להרזות?

 

מינון

השתדלו לא בכל יום. אל תרגילו את הגוף לאכול מאכלים שמנים ומעובדים מדי יום. הסוד הוא לדעת להתפנק אבל לא להפוך את הפינוק הזה להרגל. תנו לעצמכם יום או יומיים בשבוע של פאן ובשאר תאזנו עם אוכל בריא וטרי, הרבו בסלטים, מים ושייקים ירוקים.

 

המבורגר

יש כמה דרכים לאכול ארוחת המבורגר ולא להשמין: או שתבחרו מנת המבורגר בצלחת עם שעועית ירוקה/סלט ירוק ובטטה, או שתאכלו את ההמבורגר עם חלק אחד של הלחמניה ואת השאר אל תאכלו. חייבים צ'יפס? וותרו על הלחמניה של ההמבורגר.

 

סושי

כן, גם סושי עלול להיות ג'אנק פוד אם אתם בוחרים בזה עם הטמפורה והטיגונים. או שתבחרו סושי נטול מטוגנים, או שתבחרו רול אחד מטוגן אבל תסתפקו באחד ולצידו תאכלו סלט אצות ומלפפונים או סלט מיסו.

 

 
שלומית מלכה יודעת למנן
 שלומית מלכה יודעת למנן   צילום: אינסטגרם 
 

פיצה

תבחרו תמיד בפיצות עם הבצק הדק ביותר, ואכלו ליד הפיצה שלכם סלט ירוק עשיר בירקות ירוקים. הסתפקו במשולש אחד או שניים.

 

שווארמה

בחרו מנת שווארמה בצלחת עם הרבה סלטים טעימים או שאם אתם חייבים פיתה - אכלו רק חצי ממנה ואת השאר בצלחת עם סלטים.

 

חומוס

בא לכם חומוס אבל מסוגלים לוותר על הפיצה? תמיד תוכלו להזמין סלט גדול ולאכול את החומוס עם הסלט במקום לנגב, זאת לא בושה וזה אפילו טעים וקליל בהרבה.

 

 

 

 
וותרו על הלחמניה
 וותרו על הלחמניה   צילום: אינסטגרם 
 
 

אוכל סיני

הבעיה העיקרית באוכל סיני או מוקפץ היא כמויות הסוכר שמכניסים למנה כדי שתהיה טעימה יותר לרוב האנשים. אם אתם מזמינים מוקפץ - בקשו שלא יוסיפו סוכר ומונוסודיום גלוטומט. נסו לבחור במוקפצים שכוללים הרבה ירקות טריים ירוקים עם מנת חלבון שאינה מטוגנת כמו עוף, בשר או טופו.

 

הכוס החשובה ביום

התחילו כל בוקר עם כוס מים חמימים, כף שמן זית וחצי לימון סחוט. כוס הבוקר הזו תסייע לסלק רעלים מהגוף ולפנות את הפסולת בקלות. בנוסף, המים הללו יחזקו את מערכת החיסון וימנעו עצירות.

 

שייקים ירוקים

הוסיפו במהלך היום שייק ירוק שכולל כמה שיותר ירקות ופירות ירוקים כמו תפוח עץ ירוק, מלפפון, כוסברה, פטרוזיליה, חסה, קייל, תרד, סלרי ונענע. כדי שיהיה טעים יותר הקפידו על נענע ותפוח, הוסיפו הרבה קרח, ואם אתם ממש חייבים הכניסו מעט סטיביה להמתקה.

 

הכינו בבית

כל ג'אנק אפשר להפוך לארוחת בריאות אם תכינו אותו בבית. פיצה יכולה להיות מקמח מלא, רסק ביתי וגבינה רזה, המבורגר יכול להיות מבשר דל שומן והרבה ירקות, הצ'יפס יכול להיות אפוי והחומוס יהיה נטול חומרים משמרים לצד פיתה מקמח שיפון. אם אתם לא עצלנים - תכינו לבד ותישארו רזים ובריאים עד לקיץ.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by