בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
7 דברים שכדאי לכם לאכול בבוקר כדי לנקות רעלים ולרזות 

7 דברים שכדאי לכם לאכול בבוקר כדי לנקות רעלים ולרזות

 
בריאות וכושר |
 

רגע לפני פסח: הגיע הזמן לניקוי פנימי והשלת הקילוגרמים העודפים מהחורף. התחילו את הבוקר עם מים חמימים עם לימון, שתו שייק ירוק או אכלו דייסה עם תפוח וקינמון

 
 
 
 
 
 
 
 
 
תסחטו את הלימון בבוקר
 תסחטו את הלימון בבוקר   צילום: JWS - Fotolia.com 
 
 

בקרוב כולנו נתחיל להכין את הבית וסביבתו לנקיונות פסח (אולי חלקכם כבר לגמרי שם), אבל  מה דעתכם על ניקוי פנימי שכולל תשומת לב למה שאתם מכניסים לגוף מהרגע שאתם מתעוררים בבוקר? הנה כמה דברים שעשויים לכם להתחיל את הבוקר עם אנרגיה גבוהה, לניקוי רעלים, לשמירה על המשקל, להרזייה ולחיזוק מערכת החיסון.


רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

זכתה בניתוחים בחינם ועברה מהפך מטורף

מחקר משמח יגרום לכם לרצות לשתות בירה יותר מתמיד

 

1. מים עם לימון

כדי להניע את המטבוליזם שתו כוס מים פושרים עם חצי לימון שיפעיל את הקיבה ויעזור לכם ללכת לשירותים בבוקר. מומלץ לא לשתות את הקפה מיד אחרי המים, אלא להמתין כ-20 דקות לפחות. המים עם הלימון יגרמו לגוף לשמור על רמות סוכר מאוזנות, יעזרו לגוף לפנות פסולת ביעילות, יחזקו את מערכת החיסון וימתנו את תחושת הרעב אחרי הצום של הלילה.

 

2. אגוזים ושקדים
האגוזים הם מקור לשומן איכותי ובריא השומרים על רמות הסוכר בדם יציבות לפרק זמן ארוך. האגוזים גם ישביעו ויגרמו לכם להפסיק לנשנש. מומלץ להוסיף כמה סוגי אגוזים ושקדים מכל מיני סוגים מדי בוקר לארוחת הבוקר. השומן גם ישמור על הסוכר יציב בדם וימנע עליות חדות ולא מומלצות.

 

3. שייק ירוק

עלים ירוקים מכילים כלורפיל שיש לו יתרונות בריאותיים רבים וביניהם העלאת האנרגיה, הם עשירים בברזל, הם מנקים את הרעלים מהגוף, תורמים לתחושת שובע וליריה במשקל. בנוסף, הירוקים מרחיקים ריחות רעים מהגוף, הם אנטיבקטריאלים ומחזקים את מערכת החיסון. הכניסו את השייק הירוק לתפריט שלכם כדי לשמור על אנרגיה גבוהה ובריאות. הכניסו לתוכו חסה, פטרוזיליה, כוסברה, מלפפון, תפוח עץ ירוק, תרד, סלרי וכל מה שירוק.

 

 
אל תתעצלו להכין שייק ירוק בבוקר
 אל תתעצלו להכין שייק ירוק בבוקר   צילום: פוטוליה 
 

4. ביצים

אחרי ששתיתם מים חמימים עם לימון, שתיתם קפה או תה ירוק יחד עם תמרים ואגוזים, יצאתם לאימון בוקר וחזרתם רעבים, אכלו פרוסת לחם שיפון עם ביצה וירקות. נמצא שאכילת ביצים שומרת על תחושת שובע לאורך זמן, היא תעניק לכם את כמות החלבון הדרושה לגוף ותמלא את הגוף באנרגיה לכל היום. תמיד העדיפו ביצה קשה על מטוגנת לצורותיה.

 

5. אשכולית

באשכולית נוגדי חמצון רבים שמסייעים לחיזוק הגוף, למניעת מחלות, להאטת ההזדקנות וגם לסילוק של הרעלים מהגוף. אכלו מדי בוקר או במהלך היום אשכולית אדומה שעשירה גם בסיבים תזונתיים ותגרום לתחושת שובע וניקוי הפסולת מהגוף. מחקרים מצאו שאכילת אשכולית באופן קבוע, עוזרת לשרוף שומן גם במנוחה.

 

6. תפוח עץ ירוק

התפוח מטהר ומנקה את הגוף, ומומלץ לאכול אותו ראשון על הבוקר. נטורופתים ממליצים להשתמש בו לתפריטי ניקוי הגוף מרעלים בזכות יתרון זה. לתפוח כמות גדולה של סיבים תזונתיים המקלים על עבודת מערכת העיכול, להם יש יכולות ריפוי וחיזוק המעיים. בתפוח בינוני כ-80 קלוריות, אך כמות הסיבים הגבוהה שבו, עוזרת לשמור על תחושת שובע לאורך זמן, ולכן אכילת תפוח או שניים ביום, עוזר לשמור על משקל תקין וגם מסייע בהורדה במשקל.

 

 
אשכולית לשריפת שומן
 אשכולית לשריפת שומן   צילום: Getty Images/ אימג'בנק 
 
 

7. שיבולת שועל

אופציה נוספת לארוחת בוקר מזינה, משביעה ולא משמינה היא השיבולת שועל שמאזנת את רמות הסוכר, מסייעת לחילוף חומרים תקין ותחושת שובע לאורך זמן. אנשים רבים מוסיפים לדייסה שלהם דבש, פירות יבשים, סילאן או הרבה חלב ואז הם לא מבינים למה הם נפוחים ועולים במשקל. נסו במקום כל אלו לאכול את הדייסה שלכם עם מים חמים או יוגורט, הוסיפו לתוכה תפוח עץ ירוק וקינמון שימתיקו ויעשירו את הדייסה בטעמים בריאים ומזרזי הרזייה. במקרה הצורך, זלפו מעט דבש.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by