בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
הדרך הטובה לעבור את פסח ולהישאר רזים: דיאטת הפליאו 

הדרך הטובה לעבור את פסח ולהישאר רזים: דיאטת הפליאו

 
בריאות |
 

במקום לחפש תחליפי לחם ולהעלות 2 קילוגרמים מלחמניות תפוח אדמה, אולי תנסו את דיאטת הפליאו? זה מה שאוכלים הפליאוליטים - אבל זה כולל גם פעילות גופנית, שלא תגידו שלא אמרנו

 
 
 
 
 
 
 
 
 
גבינות שמנות בלבד
 גבינות שמנות בלבד   צילום: Getty Images / אימאג'בנק 
 
 

יש לכם שתי אופציות לשרוד את החג מבלי להשמין: האחת, לאכול מעט מהכל, והשניה, לעבור לדיאטת הפליאו לפחות לתקופת החג הכי משמין בשנה.

 

נתחיל בזה שדיאטת הפליאו ממש לא מתאימה לצמחונים ובטח שלא לטבעונים, אז אם אתם לא מחובבי הבשר, תוותרו על הדיאטה הזו מראש.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

אז מהי בעצם דיאטת פליאו?
דיאטת הפליאו, שנקראת גם דיאטת האדם הקדמון, שהיא בעצם יותר אורח חיים מאשר תפריט דיאטה, הבנוי בעיקר ממאכלים נקיים, כלומר - שאינם מעובדים. בדיאטת הפליאו אוכלים הפליאוליטים הרבה בשר, שומן בשר, דגים, פירות ים, אגוזים וזרעים. בדיאטת הפליאו כמעט ולא אוכלים פחמימות, סוכר מזוקק, דגנים, מזון מעובד ומלח מחוץ לתחום. אנשי הפליאו מאמינים שמלבד מאכלים שמותר ואסור לאכול, יש לעשות ספורט כמו קרוספיט, אימוני משקל גוף כמו יוגה או אימוני CORE עצימים כחלק מדרך החיים שלהם, הם אינם שותים אלכוהול כי זה בעצם סוכר מיותר שנכנס לגוף, הם ישנים טוב, שותים הרבה מים, אף פעם לא מגיעים למצב של רעב, והם ממש לא מפחדים להשמין משומן.

 

 
בשר
 בשר   צילום: סטודיו דרור כץ 
 

לפני שאתם עוברים לאורח החיים הקדמוני, מוטב שתמדדו את ההיקפים שלכם במקום להישקל, כי אם תעשו הכל לפי הכללים, כולל הרבה ספורט, תראו את השינוי בעיקר בהיקפים שלכם.

 

למי לא מתאים: לצמחונים וטבעונים כמובן, לילדים, לנשים בהריון.

 

למי כן: למי שסובל מרגישות לגלוטן, לשומרי כשרות בפסח, למי שמעוניין לצמצם היקפים ולאלו מכם שסובלים מנפיחות בבטן, עייפות והשמנת יתר.

 

מה מותר לאכול: בשר, גבינות שמנות מעל 25% שומן, דגים, ביצים, אגוזים, פירות וירקות, בעיקר ירקות ירוקים.

 

ממה להימנע: שמנים צמחיים, מוצרי חלב רזים, סוכרים, מאכלים מעובדים, אלכוהול מכל סוג, קטניות, דגנים, לחם.

 

 

 
ביי מעובדים. מנשנשים נקי
 ביי מעובדים. מנשנשים נקי   צילום: GettyImages/אימג'בנק 
 
 

חוקי הפליאו: בדיאטת הפליאו לא סופרים קלוריות, אלא אוכלים נקי ובריא. הישארו רגועים והורידו סטרס, סטרס גורם לשיבוש ההורמונים והשמנה, מומלץ לישון בין 6 ל-8 שעות שינה, התאמנו בכל דרך אפשרית החל מהליכות ועד אימוני כושר עצימים, כמה שיותר פעילות וכמה שפחות ישיבה על התחת. גוונו בפעילות הגופנית שלכם, במזון שלכם וטיילו הרבה בטבע.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by