בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
זה מה שתעשו היום כדי להיפטר מהבטן אחרי החג 

זה מה שתעשו היום כדי להיפטר מהבטן אחרי החג

 
בריאות וכושר |
 

גם אתם אכלתם יותם מדי בחג, ועכשיו אתם תקועים עם כרס מבאסת? הנה כמה דברים שיוכלו לעזור לכם. תתחילו מזה שתעלו על בגדי ספורט היום

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

רגע לפני המימונה, ורגע אחרי שבוע עמוס חגים וארוחות חג כבדות, אם גם אתם מוצאים את עצמכם עם כרס קטנה של חגים, זה הזמן לפעול כדי לטפל בה. החכמה היא להתחיל לחזור לאיזון ולא לפצוח בדיאטות טרנדיות או צומות למיניהם שעלולים לגרום לגוף להיכנס למצב של סטרס, הנה כמה דברים שכדאי לכם להתחיל לעשות - ותתחילו בזה שהיום נועלים נעלי ספורט.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

זהירות השמנה: 8 מאכלים שגורמים לכם להיות רעבים
3 טריקים שיגרמו לכם לשרוף יותר שומן בכל אימון כושר

1. שורפים

הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות עבור עצמכם אחרי תקופה בה אכלתם יותר מהרגיל, היא להתחיל לאכול מאוזן ולזוז יותר. במקום לקבוע עם חברים עוד פיקניק או מסעדה - נסו לבחור בפעילות ספורטיבית מהנה כמו טיול שדורש הליכה, ריצה משותפת, אימון כושר משפחתי או כל מה שגורם לכם להיות פעילים. אל תרשו לעצמכם לרבוץ.

 

2. אימוני כושר

מעבר לזה שתבחרו להיות מעתה כמה שיותר בתנועה, בחרו דווקא באימוני כוח ולא רק באימוני אירובי. יש נטייה לחשוב שאימוני אירובי כמו ספינינג, זומבה, הליכות וריצה הם אלו שישרפו את הקלוריות ויגרמו לכם לרזות. בפועל, אימונים אלו עשויים דווקא לגרום לכם להיות רעבים יותר, שריריים פחות ולהשמין. עבדו על השרירים באימוני הפוגות - כלומר, אימונים קצרים יותר ועצימים הרבה יותר. אגב, לא חייבים חדר כושר כדי לעשות את זה - כל אחד יכול לעשות את זה לבד או עם חבר או מאמן בבית.

 

3. מים

זה אולי נשמע נדוש, אבל אחרי ימים בהם הכנסתם כמויות גדולות של אוכל, הדרך הכי יעילה לגרום לו לצאת בטבעיות מהגוף היא לשתות וכמה שיותר. הסתובבו עם בקבוק מים גדול ומלאו אותו כל הזמן. המים בקפה ובתה לא נחשבים, וגם לא המשקאות המוגזים או הממותקים וגם לא המיצים. היום תשתו כמה שיותר מים.

 

 
שותים מים ונמנעים מהמקרר
 שותים מים ונמנעים מהמקרר   צילום: אינסטגרם 
 

4. מצמצמים

זה לא אומר שאנחנו צמים, בכלל לא, אבל מהיום מתחילים לחשב ארוחות בכל 3 שעות. ארוחות קטנות בהרבה ממה שהורגלנו בחגים, יותר בריאות ואם אפשר פחות מבושלות. בחרו בהרבה סלטים עם חלבונים כמו סלט קטן עם ביצה או טופו מוקפץ מעט עם ירקות. לכו על דברים קלילים ודאגו שלא יהיו מעובדים. אל תגיעו למצב של התפוצצות.

 

5. ביי מתוקים

היפרדו לשלום מכל מה שמתוק, כי הוא לא מועיל לכם מבחינה בריאותית ובטח שלא לכרס שלכם. המתוק היחיד בחייכם צריך להגיע מפירות - וגם מהם נסו שלא להגזים. כשמתחשק לכם משהו מתוק נסו פירות יער, תפוח עץ ירוק, אגס או אשכולית.

 

6. הוסיפו חריף

אכילת חריף מזרזת את חילוף החומרים ועשויה לעזור לכם לרזות. אל תגיעו למצב שאתם סובלים מהאוכל, אבל הוספת צ'ילי לאוכל שלכם תסייע לכם לרזות.

 

 
כי כבר קיץ
 כי כבר קיץ   צילום: אינסטגרם 
 
 

והנה עוד 10 טיפים שיעזרו לכם


1. הירשמו מיד למסגרת ספורטיבית - לא משנה אם זה חדר כושר או קבוצה, זה יתן לכם את הפוש.

 

2. אל תדחו למחר מה שאפשר לעשות היום - התחילו כל יום בפעילות גופנית כלשהו ואל תאמינו לאנשים שאומרים לכם שזה לא בריא להתאמן בכל יום. אפשר להחליט על יום אירובי ויום כוח, אבל העיקר שתתחילו את היום בתנועה.

 

3. ידע שווה חיטוב - תקראו כל הזמן, תלמדו ותתאמנו עם אנשי מקצוע או אנשים שמבינים.

 

4. אל תבזבזו את הזמן - אם אין לכם הרבה זמן להתאמן, תבחרו באימון יעיל ואפקטיבי. זומבה זה אולי כיף אבל לא יהפוך אתכם לחטובים או רזים אם זאת המטרה שלכם.

 

5. שייק ירוק ביום - זה יעזור לכם לנקות את הרעלים מהגוף ויעשיר את גופכם בברזל שיתן לכם כוח להתאמן.

 

6. תשנו טוב בלילה - אנשים שלא ישנים טוב משבשים את מהלך ההורמונים בגופם ובכך משמינים.

 

7. אל תפחדו לקום מוקדם - רובינו אנשים עסוקים ולא תמיד יש לנו זמן להתאמן. עדיף להיכנס למיטה שעה קודם ולהתעורר לפני שמתחיל היום כדי שיהיה לכם זמן להתחיל את היום בתנועה.

 

8. השקיעו בעצמכם - תזרעו את התוצאות שלכם. השקיעו בעצמכם בכל תחומי החיים כולל בזמן איכות שכולל ספורט וכולל הכנת האוכל שלכם. אל תתנו לאחרים להכין עבורכם את האוכל. תפסיקו לקנות בחוץ, תשלטו במה שאתם אוכלים.

 

9. מוטיבציה - חפשו כל הזמן את הטריגר הזה שירים לכם את המוטיבציה להתאמן. זאת הדרך הכי טובה להתמיד. תזכרו למה התחלתם ותסבירו לעצמכם כל יום למה זה חשוב להתאמן, ומה זה גורם לכם להרגיש אחריו.

 

10. תגוונו - אם אתם רגילים לעשות בכל יום אותו אימון אז הגיע הזמן לגוון ולשנות. נסו לגוון כל הזמן כדי לאתגר את הגוף שלכם ולראות תוצאות.

 

ליצירת קשר עם שרון: נסו דרך האינסטגרם או המייל

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by