בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
איזה תרגיל הכי טוב להוריד את הבטן מהר? 

איזה תרגיל הכי טוב להוריד את הבטן מהר?

 
בריאות וכושר |
 

וגם: איך אפשר לחטב רק העודפים בגב, מה אפשר לאכול אחרי אימון אם אין לנו זמן וכמה פעמים בשבוע כדאי להתאמן כדי להתחטב?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
איך מורידים את הבטן?
 איך מורידים את הבטן?   צילום: נענע10 
 
 

השאלה הכי נפוצה שאני נתקלת בה כמאמנת כושר היא 'איך נפטרים מהבטן'? או 'איזה תרגיל הכי טוב להיפטר מהבטן'? או 'איך נפטרים מהבטן התחתונה'? - סוגייה שמטרידה יותר נשים לרוב.

 

העניין הוא שלא משנה איזה תרגיל - הוא לא יחסל את העודפים, בין אן מדובר בבטן, בגב או בידיים. אצל כל אחד מאיתנו השומן מתחלק באופן שונה בגוף ובכדי לחטב איזור ספציפי, עלינו להוריד את אחוזי השומן בכל הגוף.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

ועל מנת להוריד את אחוזי השומן בגוף עלינו לעשות שני דברים עיקריים: לשנות את התזונה שלנו ולהתאמן. האימונים יתחלקו לאימוני אירובי שיורידו את אחוזי השומן, ואימוני כוח שיעלו את מסת השריר ויעזרו לנו לשרוף יותר שומן בגוף.

 

כמה פעמים בשבוע עלינו להתאמן?

איו נוסחה אחת שמתאימה לכולם, והכל תלוי בסדר היום והעדיפויות שלכם. אני מאמינה שכמו שאנחנו מצחצחים שיניים בכל יום, אוכלים בכל יום ומתקלחים בכל יום, כך אנחנו צריכים לזוז בכל יום, בין אם זה אימון אירובי כמו ריצה או ספינינג, אימון משקולות, יוגה או פילאטיס. בישיבה ממושכת הגוף שלנו אוגר שומן, ואנחנו מתחילים לסבול מכאבי מפרקים שונים. תנועה בכל יום תבטיח שנהיה בריאים יותר וכמובן - חטובים יותר.

 

 

 

Abs workout @homeabs @abs_at_home @fit_moms_of_ig

A post shared by Sharon Yanovski Kaplan (@sharon_yanovski) on

 
 

ומה עלי לאכול?

ישנם כמה חוקים שיעזרו לכם להוריד את אחוזי השומן בגוף: והסוד הוא כמויות ולהכין בעצמכם. במקום ארוחה אחת גדולה שגורמת לגוף לאגור שומן, אכלו הרבה ארוחות קטנות שמתחלקות באופן שווה במשך היום, הכינו את הארוחות בעצמכם, ותדאגו שבכל ארוחה יהיה לכם חלבון. אל תוותרו על ארוחת בוקר ונסו להימנע ככל שניתן מסוכרים ומאכלים מעובדים.

 

ומה אם אין לי זמן לבשל?

הכינו כריכים בריאים לעבודה, חזה עוף או דג סלמון עם בטטה (משהו שאפשר להכין בקלות ובמהירות בבוקר או בלילה קודם) או שתקנו לעצמכם סלט או כריך בריאות כשאתם מוודאים שלא מכניסים לאוכל שלכם שומנים וסוכרים. שימו לב, במאכלים רבים נמצאים סוכרים ושומנים שגורמים לנו להשמין בלי שאנחנו יודעים. תמיד תקראו מה שכתוב מאחורי האריזה. והכי חשוב - שתו הרבה מים והכניסו את האימונים ללו"ז שלכם מדי יום.

 

יש לכם שאלה לשרון? מוזמנים לכתוב לה כאן

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by