בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
זה מה שיקרה לגופכם אם תאכלו אפרסק 

זה מה שיקרה לגופכם אם תאכלו אפרסק

 
בריאות |
 

אפרסק קריר עשוי לשפר את המצב רוח, לגרום לתחושת שובע, לסלק ליחה מהגוף, לספק אנרגיה זמינה ולשפר את ביצועי הכושר שלכם

 
 
 
 
 
 
 
 
 
אפרסק
 אפרסק   צילום: Getty Images / אימג'בנק 
 
 

בחום הלוהט של הקיץ שלנו, בתוספת הלחות המעיקה, אנחנו כל הזמן מחפשים מאכלים טעימים שיצננו אותנו ויתנו לנו קצת אנרגיה זמינה שלא תגרום לנו להשמין. האפרסקים יענו על הצורך שלנו בצורה המושלמת. הם מתקתקים במידה, מרעננים (במיוחד אם הם קרירים - נסו להקפיא אותם מעט למרקם ארטיקי), והם יתנו לכם בוסט של אנרגיה.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

מהפך הגבות המטורף של מיטל דה רזון

6 דרכים בטוחות להוריד את השומן הבטני

 

1. כמה קלוריות?
אפרסק אחד יעלה לכם כ-40 קלוריות לכל היותר. כך שמדובר בנשנוש בריא, מזין ומשביע שלא יעלה לכם בהשמנה. אפשר ומומלץ לאכול אפרסק אחד לפחות מדי יום.

 

2. לשיפור הראייה
אפרסק מכיל כמות גבוהה של ויטמין A, המשפיע על מערכת הראייה וכמו כן גם על ראיית לילה.

 

3. לעור הפנים
הויטמין A שנמצא באפרסק גם ישמור על עור בריא ובוהק, ויטמין A משפר את האלסטיות של העור, מסייע בשמירת רמת הלחות שלו, מאיץ את קצב התחדשות התאים ומונע את ההתחמצנות שלהם.

 

 
אפרסק לעור פנים בריא ובוהק
 אפרסק לעור פנים בריא ובוהק   צילום: אימג`בנק/gettyimages 
 

4. להורדת הכולסטרול
באפרסק מצויים חומרים הנקראים פיטוסטרולים, אלו חומרים דמויי כולסטרול שמקורם מהצומח ופועלים להוריד את רמת הכולסטרול בדם.

 

5. ביי רעלים
האפרסק מומלץ למגוון מצבי בריאות כגון: אבני מרה, כולסטרול גבוה, אנגינה פקטוריס, מחלת לב כלילית, אקנה, עודף רעלים ועוד.

 

6. להוצאת ליחה, טיפול בשיעול ונגד שפעת
בפרי הקייצי יש שפע של ויטמין C, ויטמין השומר ומחזק את המערכת החיסון, מונע שפעת וצינון. בנוסף, לאפרסק תכונות התורמות לטיפול בשיעול והוצאת ליחה.

 

7. לשיפור אימון הכושר
לפני אימון מומלץ לאכול אפרסק להעלאת האנרגיה ושיפור הביצועים. באפרסק ישנו המינרל אשלגן, ההכרחי בתזונה יום יומית, הוא עוזר בתהליך ההתכווצות של השרירים ובשמירה על נוזלים.

 

8. לחיזוק העצמות
בנוסף, אשלגן נקשר עם סידן ומונע את בריחתו מהגוף. כשיש מחסור באשלגן, הדבר גורם להיווצרות שיניים חלשות, ובהמשך לדלדול עצם.

 

9. תחושת שובע
מעבר לכך שהאפרסק הוא נשנוש טעים ודל בקלוריות, הוא עשיר בסיבים תזונתיים ומים, מה שיעזור לשמור על תחושת שובע לאורך זמן.

 

10. בטן שטוחה
הסיבים התזונתיים באפרסק חוץ מלהשביע, אחראים להורדת תחושת הנפיחות בבטן ולתחושה נעימה של בטן שטוחה, אם לא תפריזו באכילה כמובן.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by