בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
בלי להרוס את הדיאטה: 5 רעיונות גאוניים לחטיפים בריאים וממכרים משוקולד 

בלי להרוס את הדיאטה: 5 רעיונות גאוניים לחטיפים בריאים וממכרים משוקולד

 
בריאות |
 

אחרי שהבנו ששוקולד הוא חבר טוב, בתנאי שמשתמשים בשוקולדים עם לפחות 70% מוצקי קקאו, קבלו 5 רעיונות בריאים איך לשלב את השוקולד בתפריט שלכם

 
 
 
 
 
 
 
 
 
השתמשו רק בשוקולד מריר
 השתמשו רק בשוקולד מריר   צילום: אינסטגרם 
 
 

ממש לאחרונה התפרסם מחקר בדנמרק שקבע כי שוקולד מריר בריא לנו ובעיקר ללב שלנו. השוקולד המריר מכיל הרבה פחות סוכר, הוא אינו מכיל חלב ויש בו הרבה יותר מוצקי קקאו, שבהם אנטי אוקסידנטים שנלחמים בהרס תאים בגוף.

 

העדיפו תמיד לבחור בשוקולד איכותי שמכיל מעל 70% מוצקי קקאו ללא סוכר ולאכול ממנו בכל יום כדי לשמור על הבריאות, לקבל אנטיאוקסידנטים, לעורר את התשוקה המינית, למצב רוח טוב ואפילו לדיאטה. אם לא מתחשק לכם סתם קוביית שוקולד, נסו את הרעיונות האלו - 5 חטיפי שוקולד טעימים ובריאים.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל
גודל המנות המדויק שאתם צריכים לאכול כדי לרזות

6 דברים שדבש יכול לעשות עבור היופי שלכן

1. מקפא שוקולד מריר ותותים

המיסו שוקולד מריר מעל 70% מוצקי קקאו כמובו, כסו תותים, פירות יער, קיווי או תפוחים בשוקולד, הקפיאו ותקבלו את הארטיק המושלם לקיץ. אכלו בין 1 ל-2 ביום כדי לא להרוס את הדיאטה.

 

 

Nice idea ??? @alldeliciouscom

A post shared by ALL ABOUT CHOCOLATE ? (@chocolate_videos) on

 
 

2. פונדו

פונדו עשוי להיות מאכל מושחת למדי, אבל לא אם תשתמשו בשוקולד מריר איכותי ופירות שלא מכילים הרבה סוכר כמו למשל אגס, תפוח ירוק, תות שדה, פירות יער או אשכולית, הוא עשוי להיות הקינוח המושלם מבחינת בריאות וטעם. חלקו פונדו יחדיו כדי למזער את הקלוריות.

 

 

Loucura, loucura, loucura... #casalqueseama #presentinho #masobbsodepoisdeagosto #kiwi #fondue #foodporn

A post shared by Luciano Vasconcellos Carvalho (@manogabbia) on

 

3. פנקייק עם שוקולד

עוד קינוח שנשמע מאוד מושחת, אבל למעשה יכול להוות ארוחת בוקר מושלמת לספורטאים לפני או אחרי אימון כושר. נסו את הפנקייקים הבאים (מתכון של הנטורופתית ענת אשר): ערבבו 3 כפות קמח תופח מלא עם 3 כפות סקי ו-3 ביצים והניחו על המחבת עם מעט שמן קוקוס או התיזו מעט ספריי שמן. על הפנקייק זלפו מעט שוקולד מריר והנה לכם ארוחת בוקר בריאה של ספורטאים העשירה בחלבונים.

 

 

4. ארוחת בוקר בקערה

אם אתם אוהבים דגני בוקר עם חלב, נסו להחליף את הקערה בגרנולה טבעית ללא סוכר, פירות יער, תותים, בננות, קוקוס ושוקולד מריר. במקום להטביע את כל זה בחלב, אכלו את מנת הבריאות שלכם עם יוגורט או חלב שקדים.

 

 
 

5. שוקולד שקדים

שוקולד ושקדים זה שילוב טעים, בריא ולא משמין אם אוכלים ממנו במידה, הבעיה נמצאת מוצרים התעשייתיים שמכילים הרבה סוכר והרבה פחות מוצקי קקאו. הכינו לבד שקדים עטופים בשוקולד: ממיסים שוקולד מריר 85% מוצקי קקאו, טובלים את השקדים ומקררים. אכלו 2-3 הפתעות מתוקות כאלו במהלך היום ותזכו לבריאות.

 

 

#chocolatealmonds #tasty #goodfood #fooddiary #foodjournal #milkchocolate #almonds #sweets

A post shared by Well Aware (@_well_aware) on

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by