בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
הסוד לחיטוב: מה המפורסמות שלנו אוכלות לארוחת בוקר? 

הסוד לחיטוב: מה המפורסמות שלנו אוכלות לארוחת בוקר?

 
בריאות |
 

מור סילבר מתחילה את הבוקר שלה עם תמר או ביצים, ג'ני צ'ארווני פותחת את היום עם מים, לימון ותפוח ירוק וחן טל והבן שלה חולקים דייסהאורגנית. סוד הגזרה החטובה מתחיל בבוקר והנה ההוכחה

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מור סילבר
 מור סילבר   צילום: אינסטגרם 
 
 

מור סילבר ילדה את בנה הבכור לפני כ-9 חודשים, והיא מעולם לא נראתה טוב יותר. סילבר, שהתחילה להתאמן ברצינות אצל אותו המאמן של בר רפאלי, ואותה התזונאית של בר רפאלי, שמטפלת בשיטת הזון, מתחזקת קוביות בבטן, גוף חטוב ובריא ובעיקר - מודעות הרבה יותר גבוהה לגוף שלה.

 

חלק בלתי נפרד ממודעות הוא להבין את החשיבות של ארוחת הבוקר שלנו. מחקרים מצביעים כי אנשים שמוותרים על ארוחת הבוקר נוטים לאכול יותר במשך היום ולסבול מהשמנה.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

 

בנוסף, יש חשיבות למה שאנחנו אוכלים בבוקר. ארוחות כבדות יגרמו לנו להיות עייפים ונפוחים, ארוחות עתירות בסוכר כמו דגני בוקר מסוכרים או קרואסונים למיניהם יגרמו לנו לרצות לאכול יותר מתוק וארוחות קטנות מדי, יגרמו לנו להגיע מורעבים לארוחת הצהרים. קבלו השראה מהמפורסמות החטובות שלנו, שיודעות בדיוק מה נכון לאכול בארוחה הכי חשובה ביום.

 

מור סילבר

הבוקר של סילבר מתחיל עם 2 כוסות מים לפני הכל. אם היא פותחת את הבוקר באימון, מור תאכל תמר או חצי חטיף זון. "אם יש לי זמן בבוקר אז אני אוכלת ביצה עם גבינה וירקות ופרוסת לחם קל אחד. אני מעדיפה לאכול ככה כי אז כל היום שלי מתחיל רגוע וכיף על בטן מלאה.

 

 

Shabbat Shalom 🚤

A post shared by Mor Silver Chebotar (@morsilver) on

 
 

ליהיא גרינר

גרינר, שהשילה לא מזמן 19 קילוגרמים ממשקלה והפכה את אורח חייה לבריא ומאוזן, אוכלת בכל בוקר את אותו הדבר: פנקייקים עם סירופ מייפל טבעי - "ליהיא לייט", כך היא קוראת להם. מה שיש בהם זה: קמח כוסמין, "שהוא מתעכל מעולה בגוף", טוענת גרינר, עם שמן קוקוס, 2 ביצים (חלבון), חלב אורז, אבקת אפייה ושקית אחת של סוכר וניל וטיפה מלח.

 

"לפעמים אני מוסיפה להם בננה או שוקולד צ'יפס, הילדים מתים על זה". אומרת חובבת הבריאות. "זה ממש משביע לאורך זמן. אם אני אוכלת את זה בסביבות 8, אז עד 11 באמת נוח לי בגוף והעיכול מהמם. בעלי והילדים גם אוכלים את זה בכל בוקר".

 

 
הפנקייק של ליהיא גרינר
 הפנקייק של ליהיא גרינר   צילום: אינסטגרם 
 

Wallaaaaaa! @wallanews @wallacelebs הצלמת המושלמת: @moraneizenstien @galita_fashion איפור @kanariinbal

A post shared by ליהיא גרינר Lihi Griner (@lihisunshine) on

 

נטע אלחמיסטר

אם תחטטו לאלחמיסטר בעמוד האינסטגרם או בסטורי שלה, ואנחנו בטוחים שאתם כבר עושים את זה, תגלו שהדוגמנית הכי רותחת שלנו דוגלת באורח חיים בריא והרבה מאוד ספורט, אליו נראה שהיא די מכורה. את הבוקר שלה היא פוצחת עם נס קפה ומיד אחריו היא אוכלת 2 פרכיות עם קוטג', ולפעמים היא מוסיפה ירקות ליד כמו מלפפון ועגבנייה. "אני קמה מוקדם מאוד ובגלל זה לא אוכלת יותר מדי כי ב-12 אני כבר מכינה לי ארוחת צהרים".

 

 
אוכלת פרכיות עם קוטג' וירקות
 אוכלת פרכיות עם קוטג' וירקות   צילום: אינסטגרם נטע אלחמיסטר 
 

#weekend 🎀💦

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

 

ג'ני צ'רוואני

קבלו השראה מצ'ראווני שעושה הכל בדיוק לפי ספר הבריאות של המחוננים: היא מתחילה את הבוקר עם מים ולימון סחוט, תפוח ותה ירוק. לאחר מכן לארוחת בוקר היא תאכל דייסת שיבולת שועל עם חלב אורז. "אם אין לי זמן אני עושה שייק ירוק ומוסיפה לו קצת שיבולת שועל או אם אני יודעת שיש לי יום עמוס אז אני אוכלת אורז מלא עם מלא פטרוזיליה, עדשים מונבטות, מלפפון, טופו ושמן זית".

 

 
 

חן טל

את זה שחן טל שומרת על הבריאות והטבעונות אנחנו כבר יודעים, אבל עכשיו גילינו שהבוקר שלה ממש בריא ואורגני. אושיית הרשת והאם החטובה לא מתחילה את היום בלי הדייסת קוואקר האורגנית שלה עם טחינה גולמית שעשירה בסידן ופרי משתנה. "אני הבן שלי אוכלים את זה ביחד. זה בריא מאוד, מפוצץ בויטמינים ומשביע בטירוף עד הצהרים".

 

 

Up to the north 🌴✈️

A post shared by Hental20 (@hental2o) on

 

Summer love ❤️

A post shared by Hental20 (@hental2o) on

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by