בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
תופעה: גם אם תתאמצו לא תצליחו לזהות בן כמה האיש הזה 

תופעה: גם אם תתאמצו לא תצליחו לזהות בן כמה האיש הזה

 
בריאות וכושר |
 

דוגמן שעשה הסבה לצלם, הפך לתופעת רשת שלא מפסיקים לדבר עליה והכל בגלל המראה הצעיר שלו. אתם תהיו בהלם כשתגלו בן כמה הוא

 
 
 
 
 
 
 
 
 
תופעה: גם אם תתאמצו לא תצליחו לזהות בן כמה האיש הזה
 תופעה: גם אם תתאמצו לא תצליחו לזהות בן כמה האיש הזה   צילום: אינסטגרם 
 
 

צ'ואנדו טאן מסינגפור, מוכיח לנו מחדש ש-50 זה ה-20 החדש, והופך לאיש החטוב הכי מדובר ברשת. תודו שבחיים לא הייתם מעלים על דעתכם שהוא בן 50. צ'ואנדן הוא צלם שעשה הסבה מתחום הדוגמנות, כאשר בשנות ה-90 היה אחד מהדוגמנים המובילים והמצליחים בסינגפור.

 

להזעת יתר וטיפול במיגרנות: 8 דברים שבחיים לא ידעתם שבוטוקס יכול לעשות

רוצים להישאר תמיד מעודנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל
מאמנת השבוע: שר סנדה לא מאמינה בטריקים מהירים לגוף חטוב

 

לצלם החתיך עם הקוביות בבטן, יש גוף מעורר קנאה של מקסימום בן 20, והוא נהנה להשוויץ בו בסלפי מראה בכל הזדמנות בעמוד האינסטגרם השמנמן שלו עם מעל 280 אלף עוקבים. בנוסף, לסינגפורי שהגיע מתחום האופנה לצילום, יש גם סוכנות דוגמנות בבעלותו.

 

 

"Hope but never expect. Look forward but never wait" #lifelessons ??????

A post shared by CHUANDO (@chuando_chuandoandfrey) on

 
 

 

טאן, המתנשא לגובא 1.85, מודה שמלבד הגנים המשובחים, הוא מודע מאוד לאורח חיים בריא עוד מתקופת הדוגמנות שלו. הוא הולך לישון מוקדם לרוב ומוותר על בילויים ליליים, אוכל מדי יום חזה עוף דל שומן עם אורז, מתאמן 4 פעמים בשבוע בקביעות ושוחה.

 

 

 
 

רוצים להיות חטובים וצעירים כמו צ'ואנג? אמצו את הטיפים הבאים:

 

1. שינה - הקפידו על 8 שנות בלילה לפחות ונסו ללכת לישון ולהתעורר בזמנים קבועים.

 

2. ספורט - תמצאו את הספורט שגורם לכם הנאה ותתמידו בו לאורך זמן לפחות  פעמים בשבוע. בשאר ימי השבוע נסו להישאר פעילים, לעשות הליכה יזומה, העדיפו מדרגות על מעלית ואל תשבו במשך שעות בלי לזוז.

 

3. שתייה - שתו המון מים והימנעו מכל משקה ממותק או מוגז. ניתן להוסיף טעמים למים כמו נענע, פירות יער, לימון, תפוז או לואיזה. וותרו על שתייה אלכוהולית שגורמת לגוף להשמין ולהזדקן בטרם עת.


4. אוכל - תשכחו מ-3 ארוחות גדולות וכבדות ביום ועברו ל-6 ארוחות בינוניות וקבועות. אכלו אוכל בריא נטול שומן והשתדלו לבשל בעצמכם. אל תתפתו לקנות אוכל בחוץ שעלול להיות מלא בשומן.

 

5. משמעת והקפדה - אל תתפתו לדיאטות חפוזות. הפכו את ההרגלים הבריאים של ארוחות בריאות ומסודרות, ספורט ושינה טובה לאורח החיים שלכם ותראו את התוצאות לאורך זמן.

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by