בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
קטנים, מרעננים וממכרים: הנשנושים המחטבים של הקיץ 

קטנים, מרעננים וממכרים: הנשנושים המחטבים של הקיץ

 
בריאות |
 

כל הזמן רעבים ומחפשים מה לנשנש בקיץ, שגם ישביע וגם יהיה בריא? הנה 8 אופציות בריאות שאפשר לקחת אתכם לעבודה או לרכוש בסופרמרקט הקרוב כשאין לכם זמן להכין

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מה מנשנשים בקיץ?
 מה מנשנשים בקיץ?   צילום: אינסטגרם 
 
 

ארוחות כבדות וגדולות לא מטיבות איתנו בשיא החום והלחות, וכתוצאה מכך, הרבה פעמים אנחנו מוצאים את עצמינו פוסחים על ארוחות ומנשנשים כל היום פירות, ארטיקים, שייקים ואייס קפה שלרוב עתירים בסוכר וגורמים להשמנה. אז מה אפשר לנשנש במהלך היומיום כשאתם עסוקים, בעבודה ואין לכם הרבה זמן? הנה כמה מוצרים חדשים ופתרונות יצירתיים לארוחות קטנות ובריאות.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

ממצא מדאיג: האוויר בבית שלכם מסוכן

השתקמה מהפרעות האכילה בזכות המשקולות

 

1. גזר וביצה קשה

אתם לפני ארוחת צהרים ואחרי ארוחת בוקר? או שפשוט מתחשק לכם ארוחה קטנה, בריאה ולא משמינה? קחו אתכם בתיק ביצה קשה שתספק לכם חלבון ורכשו לכם שקית גיזרונים חתוכים וצבעוניים שיספקו לכם פחמימות בריאות, קלות ורק 34 קלוריות ל-100 גרם. השילוב של הגזר והביצה ימלא אתכם לשעתיים לפחות בזכות הסיבים התזונתיים אך ויעניק לכם תחושה קלילה.

 

בשקית הגזרונים תמצאו גזרים חתוכים בצבע סגול, כתום, צהוב ולבן העשירים בנוגדי חמצון וקרטנואידים. בנוסף, נמצא קשר בין מרכיבי הגזר לאיזון רמות הסוכר בדם ובכך הם יגרמו לתחושת שובע, לחיזוק שריר הלב, לשיפור וחיזוק הראייה, להאטת תהליכי הזדקנות (כולל המוח), ולמניעת מחלות שונות. כמה זה יעלה לכם? 9.90 שקלים לחבילת גיזרונים חתוכים + כמה שקלים בודדים לביצה.

 

 

 
גיזרונים צבעוניים חתוכים
 גיזרונים צבעוניים חתוכים   צילום: יחצ 
 


 

 

 
 

2. הגלידות של הקיץ הזה

אין ספק שגלידות הן המרענן הרשמי של כל קיץ, אבל כמעט בכל הגלידות שאתם קונים בחוץ, יש לא מעט סוכר ושומן צמחי, ששניהם לא מטיבים עם הבריאות והצלוליטיס. ובכל זאת, כל אחד מאיתנו חוטא בגלידות בעונה הלחותית.

 

אז אם כבר - נסו את החדשות של שטראוס, שהן על בסיס יוגורט בסגנון יווני עם פירות יער ורק 5.3% שומן. מדובר במהדורת קיץ מוגבלת להקפאה, וכל ארטיק מכיל כ-60 קלוריות. הגלידוניות טעימות וממכרות, אך להן שתי בעיות עיקריות: האחת, ברוב המקרים לא תסתפקו במנה אחת, ואם תאכלו 2-3, זה כבר עלול להחליף ארוחה שלמה ולא ממש משביעה. והשניה, זה שהם מאוד מתוקים והסוכר בסופו של דבר הופך לשומן בגוף שלנו. אז אם כבר גלידה, אין ספק שעדיף את אלו, הם מרעננים וכיפיים, רק במידה. כמה: 10 שקלים.

 

 
FROZEN של דנונה
 FROZEN של דנונה   צילום: יחצ 
 

3. חטיפי בריאות

חטיפי בריאות לא אמורים להחליף ארוחה, אך הם בהחלט עשויים להוות פיתרון טוב למקרים בהם אנחנו נמצאים שעות מרובות בעבודה, לפני אימון, מתחשק לנו משהו טעים עם הקפה או שאנחנו בטיסות וטיולים. רשת משקאות הבריאות והטפיוקה B-FRESH, משיקה לראשונה קולקציית חטיפי בריאות עם פירות אקזוטיים וסופר-פוד שפותחה על-ידי שף ותזונאי הרשת ויוצרה באופן עצמאי.

 

החטיפים הטבעוניים הם בעלי 100% רכיבים טבעיים וביניהם: חטיף ספירולינה - שמכיל את אצת הספירולינה, אגוזים, שקדים, חמוציות, אוכמניות, גרנולה וצימוקים, חטיף מורינגה - עם עלי מורינגה, תמר, אגוזי לוז, בוטנים וקוקוס קלוי, וחטיף שוקולד חרוב - שבו שוקולד חרוב, תמר, אבקת חרובים, פולי קקאו, פולי קפה וקוקוס. יש לציין שמדובר בפינוק שיעלה לכם כ-150 קלוריות (לא מעט), והם לא מתאימים לרגישים לגלוטן. קחו בחשבון שהם מתוקים ולכן מומלץ לפני אימון אירובי או משקולות. כמה: 9 שקלים ליחידה.

 

 
קולקציית חטיפי בריאות ברשת B-Fresh
 קולקציית חטיפי בריאות ברשת B-Fresh   צילום: יחצ 
 

4. חטיפי חלבון

בדיוק כמו שחטיפי האנרגיה השונים מתאימים במקרים בהם אין ברשותכם אפשרות לבשל או לאכול ארוחה קטנה לפני אימונים או כשאתם זקוקים לאנרגיה, כך גם חטיפי החלבון יתאימו למקרים בהם אין לכם אפשרות או זמן לאכול ארוחה המכילה חלבון לאחר אימון או כשאתם בטיסות ונסיעות. רוב חטיפי החלבון טעימים מאוד ממש כמו קינוח מושחת, בעיקר בעקבות כמויות הסוכר הגבוהות וחומרי הטעם והריח שבהם, ולכן מומלץ לשמור אותם למקרים מיוחדים, ולמקרים שמתחשק לכם משהו מושחת שהוא בגדר הבריא. נסו למצוא חטיפי חלבון כמה שיותר מאוזנים מבחינת חלבונים, פחמימות ושומנים ועם כמה שפחות סוכר.

 

Nature Valley משיק לראשונה חטיף חלבון ללא גלוטן, המכיל 10 גר' ליחידה. לחלבון תפקיד חשוב בבניית תאי העור, השרירים, מערכת החיסון, הורמונים, תהליכי חילוף החומרים ועוד. חטיפי החלבון מגים בשני טעמים: בטעם בוטנים ושוקולד וקרמל מלוח, וימכרו במארז של 4 חטיפים. היתרון של החטיפים הוא בעיקר המחיר שלהם, שהרבה יותר זול מחטיפי חלבון אחרים: 24.90 שקלים למארז.

 

 
חטיף חלבון חדש
 חטיף חלבון חדש   צילום: יחצ 
 

5. אצות בקוביות

אחד מהטרנדים הכי חזקים בגזרת הבריאות בשנים האחרונות הוא טרנד האצות, שהן בעצם מזון על שבו חלבון, ברזל, מגנזיום, סידן, ברזל ויטמינים מקבוצת B ביניהם B6, B12, וויטמין C וערכים כגון: לוטאין, ליזין וזאקסנטין החיוניים לבריאות העין. אז איך אוכלים את אצות? פשוט מוסיפים אותן לשייקים ירוקים או לסלטים ומקבלים שפע של רכיבים תזונתיים, סיבים תזונתיים שמשביעים לאורך זמן, ונוגדי חמצון שמרחיקים מאיתנו את הזיקנה.

 

לעצלנים שבינינו, ניתן לרכוש את האצות בקוביות של סיקורה, המוכרים אצות אולווה קצוצות וקפואות המחולקות לפי מנות וניתן להכניסן לתוך הסלט או השייק שלכם. האצות מומלצות במיוחד לאנשים הזקוקים לברזל, לספורטאים, לאנשים הזקוקים לבוסט של אנרגיה (מי מאיתנו לא?) ולמי שלא מפחד מטעם של בריאות. כמה: 29.90 שקלים.

 

 
אצות בקוביות
 אצות בקוביות   צילום: יחצ 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by