בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות 
זה התרגיל הכי יעיל לחיסול השומן במותניים 

זה התרגיל הכי יעיל לחיסול השומן במותניים

 
בריאות |
 

תראו, אמנם אין תרגיל קסם אחד כזה שישמיד את השומנים בצדדים ברגע, אבל שילוב של התרגילים האלו, והקפדה על החוקים האלו - תוך 30 יום המותניים שלכם יצטמצמו בוודאות

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אולי זה יבאס אתכם, אבל עדיין אין תרסיס קסמים, תרגיל פלא או כדור מבטיח שמעלים את השומנים בצדדים, אבל זה לא אומר שאי אפשר לצמצם היקפים בעזרת עבודה קשה והתמדה. אצל כל אחד מאיתנו, נוטה השומן להתפזר באופן שונה בגוף מסיבות שונות וכדי להוריד שומן באזור מסויים עלינו לעבוד על כל שרירי הגוף. נשמע מוזר, אבל כדי להוריד את הבטן לא יעזרו לכם רק כפיפות בטן, ובשביל לחטב את הישבן - לא יעזרו רק הסקווטים. אז מה כן?

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

לידיעתכם: זה מה שקורה לגופכם כשאתם אוכלים סלק

הצרות ממשיכות: מה קרה לפנים של אנג'לינה ג'ולי?

 

הדבר החשוב ביותר שאתם יכולים לעשות עבור עצמיכם הוא להתאמן בכל יום ולעבור לאורח חיים בריא, שכולל ארוחות בריאות, שינה טובה, וכמה שיותר תנועה.

 

אחת המחלות הכי גדולות של הדור שלנו הוא ההשמנה שהגיעה בעקבות הישיבה הממושכת על הישבן, וככל שאנחנו יושבים יותר, כך עלינו לאזן את הישיבה עם פעילות פיזית. ישבתם שעה? קומו מהכיסא לרבע שעה של תנועה. לפני העבודה התחילו את היום עם פעילות פיזית ונסו לסיים את היום שלכם עם הליכה.

 

 

פלאנק צידי, ללא ספק התרגיל האהוב עלי. אחד מהם..

A post shared by Sharon Yanovski Kaplan (@sharon_yanovski) on

 
 

אצל רוב האנשים שיושבים זמן רב במהלך היום שלהם, השומן יצטבר באזור המותניים או הישבן ובכדי להיפטר משומן זה עלינו להיות יותר בתנועה ולאכול פחות ג'אנק. הנה 8 דברים ותרגילים שיעזרו לכם להוריד את השומן המותני.

 

1. ארוחות קטנות - הסיפור הזה של לאכול קצת לאורך כל היום הוא לא מיתוס. מה שקורה כשאנחנו אוכלים ארוחה אחת או שלוש גדולות ביום, הגוף נוטה לאגור את האוכל שהוא לא זקוק לו כדי להתקיים (לאנרגיה) ונהפך בגוף לשומן. תחשבו שבכל פעם שאתם אוכלים ארוחה גדולה עד שאתם מרגישים עייפים וכבדים, הגוף שלכם אוגר עוד ועוד שומן. אז בשביל למנוע את זה, פזרו את הארוחות לאורך כל היום כך שבכל 2-3 תאכלו משהו קטן עד בינוני. דוגמאות לארוחות בריאות ובינוניות: פרוסת לחם שיפון עם טחינה גולמית, ביצה קשה וירקות או דייסת קוואקר עם יוגורט ותפוח.

 

2. ביי מתוקים

כמו שהארוחות הגדולות גורמות לגוף לאגור שומן, כך גם הממתקים, הגלידות, העוגות, הקרואסונים, ואפילו המיצים הממותקים. כדי להיפטר מהשומן המותני - היפטרו מכל מה שמתוק. מתוקים שאפשר לאכול: פירות (העדיפו תפוח עץ ירוק, אגס, פירות יער, דובדבנים ואפרסק על פירות מאוד מתוקים כמו מנגו), פירות יבשים או שוקולד מריר עם 85% מוצקי קקאו והעדיפו אותם בעיקר לפני אימון.

 

3. נמנעים מאכילה לילית

הסיבה שלא כדאי לתקוע בלילה, ובטח שלא מתוקים, היא הסיבה הפשוטה שבערב ובלילה אנחנו הרבה פחות פעילים ולגוף אין צורך באנרגיה אז מה הוא עושה? ניחשתם נכון? אוגר את כל מה שאכלתם בלילה למחסני השומן, שיהיה לו לאחר כך.

 

 


 

 

 

Fitness day = perfect day

A post shared by Sharon Yanovski Kaplan (@sharon_yanovski) on

 

4. שינה

לשינה יש השפעה גדולה על המראה וההרגשה שלנו. כשאנחנו עייפים ולא ישנים מספיק, אנחנו עושים הרבה פחות ספורט ואוכלים הרבה יותר. דבר שגורם להשמנה ובעיקר באיזור המותני. נסו להקפיד לישון לפחות 7-8 שעות בכל לילה.

 

5. מים

שאנחנו לא שותים מספיק הגוף שלנו צובר יותר רעלים שמצטברים כשומנים. שתיית מים מרובה גם תעזור לכם לחילוף חומרים טוב יותר ולאכול פחות. פעמים רבות אנחנו מרגישים כל הזמן צורך בנשנושים כשבעצם הגוף שלנו בסך הכל רוצה מים.

 

6. אירובי

פעילות אירובית עוזרת לגוף לבזבז קלוריות, ואם נוציא יותר קלוריות ונכניס פחות קלוריות, בסופו של דבר תראו שינוי בהיקפים. הקפידו על פעילות אירובית יומיומית של מינימום 20 דקות עד שעה. זאת יכולה להיות הליכה, ריצה, אופניים, שחייה או כל פעילות אירובית אחרת שתעזור לכם להתמיד. החל מ-40 דקות ומעלה, הגוף שלכם ישרוף יותר שומן.

 

7. כוח

אימוני התנגדות (משקל גוף) ומשקולות בדופק גבוה יעזרו לכם לשרוף שומן. כדי לעשות את זה אתם לא צריכים להתאמן שעה בחדר כושר. גם 10-20 דקות ביום של תרגילים עצימים ומהירים עשויים לעזור לכם להתחטב. התאמנו בשיטת הטבטה (20 שניות של תרגיל עצים ו-10 שניות מנוחה כפול 8 סטים) או לפי 3 סטים מכל תרגיל כ-15-20 חזרות כדי לשרוף שומן. תרגילים לדוגמא מהוידאו: סקווט עם קפיצה, פלאנק צידי, פלאנק עם פושאפ וריצה בפלאנק.

 

8. מאכלים ששורפים

לא מדובר במאכלי קסם שאם תאכלו אותם כל השומנים יעלמו, אבל אם תוסיפו אותם לתפריט במקום המטוגנים, המתוקים והמאכלים המעובדים, תראו שינוי בגוף לאורך זמן. התחילו את הבוקר עם מים חמימים, חצי לימון סחוט וכפית שמן זית, אכלו כף שיבולת שועל לפחות ביום, הוסיפו סלמון ובטטה לתפריט שלכם, פירות יער והרבה מאוד ירקות ירוקים או לשייק ירוק מדי יום.

 

וגם אם אתם לא רואים תוצאות מיד, אל תתייאשו, המשיכו להתאמן, לאכול בריא, לישון טוב, לשתות הרבה מים ולהימנע ממאכלים מזיקים ואלכוהול, אתם תרגישו מיד יותר טוב ואת התוצאות תראו עם ההתמדה.

 

יש לכם שאלה לשרון? יכולים לשלוח לה למייל או לאינסטגרם

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by