בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
5 דברים שכולנו עושים בתמימות והם גורמים לנו להשמין בלי שנדע 

5 דברים שכולנו עושים בתמימות והם גורמים לנו להשמין בלי שנדע

 
בריאות וכושר |
 

אנחנו אוכלים יותר מדי כי התאמנו ונראה לנו שמגיע לנו, מנשנשים בלי סוף כי נראה לנו שאנחנו צריכים לאכול ארוחות קטנות ואוכלים יותר מדי מאוכל בריא

 
 
 
 
 
 
 
 
 
מתאמנים ואוכלים כמה שרוצים? טעות
 מתאמנים ואוכלים כמה שרוצים? טעות   צילום: אינסטגרם 
 
 

מכירים את זה שנראה לכם שאתם עושים הכל לפי הספר - אוכלים בריא, מתאמנים, אוכלים בין הארוחות, לא נוגעים בממתקים - אבל עדיין המשקל שלכם לא זז? כנראה שאתם כמו רוב האנשים, עושים את הטעויות האלו. הנה 5 טעויות נפוצות שהרבה אנשים עושים והן גורמות להשמנה.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

לידיעתכם: זה מה שקורה לגופכם אחרי שאתם אוכלים גזר

שערורייה: המסעדה שתשקול אתכם בכניסה

 

1. אוכלים הרבה בימי אימונים

רצתם 10 קילומטרים ומעלה או שנקרעתם בשיעור ספינינג או משקולות? זה לא אומר שאתם יכולים לבלוס את כל המקרר. אנשים רבים חושבים שאם הם סבלו באימון אז מגיע להם צ'ופר שלעתים כולל ג'אנק פוד וכל מיני מנות שחיתות רק כי אתגרתם את הגוף, אבל אימוני כושר נועדו כדי לחזק אתכם ולא כדי להחליש אתכם ולכן - חשוב לאכול בריא לאחר אימון ולהתחזק. אחרי אימון כושר אכלו ארוחה מאוזנת שכוללת חלבון, פחמימה מורכבת וירקות. ממתקים לא מומלצים גם לאחר אימונים.

 

2. אוכלים עגבניות

קבלו הפתעה: גם ירקות הן פחמימות ועלינו לאכול מהם במתינות. עגבניות, גזר, סלק ותפוח אדמה למשל, הם ירקות שמכילים כמות גדולה של סוכר. אתם בהחלט יכולים לאכול מהם אבל צרפו אליהם חלבון ושומן כדי שהסוכר יהיה מאוזן ואל תפריזו בצריכתם. כן, גם אוכל בריא עלול להשמין.

 

 
מתאמנים ואוכלים בריא
 מתאמנים ואוכלים בריא    צילום: אינסטגרם 
 

3. אוכלים בריא

קינואה, בורגול, לחם מקמח שיפון, טחינה, אגוזים ושקדים הם מאכלים בריאים מאוד, אבל לעתים נדמה לנו שאם אנחנו אוכלים בריא, מותר לנו לאכול יותר. לאוכל הבריא והמלא לא מעט קלוריות ועלינו לאכול ארוחות בינוניות ומאוזנות. גם יותר מדי שקדים עלולים לגרום להשמנה למרות שהם עשירים בסידן.

 

4. מנשנשים

אין ספק שעדיף לאכול 6 ארוחות בינוניות ביום במקום לאכול 3 ארוחות גדולות ביום. אבל זה לא אומר שאנחנו צריכים כל היום לנשנש בלי הפסקה. גם הארוחות הקטנות צריכות להיות מסודרות ובשליטה. אל תנשנשו מהסירים, תקחו ביסים מחברים, תנשנשו עוגיות בעבודה או תטעמו שוקולדים שהחברים במשרד הביאו. הישארו נאמנים לתפריט הקבוע שלכם.

 

5. חטיפי אנרגיה

לחטיפי האנרגיה יש שם מאוד מטעה, כשהם בעצם ממתקים במסווה בריאות. ברוב חטיפי האנרגיה יש כמות גבוהה של סוכר ושומן. אם אתם צריכים אנרגיה לפני אימון העדיפו תמר עם שקדים מאשר חטיף מעובד עתיר בסוכר. ובכלל, מי שאוכל בעזרת תפריט מאוזן, לא זקוק לבוסטים של אנרגיה.


 
 


 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by