בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
יצאתם מהשגרה? טריקים בטוחים לחזור לכושר 

יצאתם מהשגרה? טריקים בטוחים לחזור לכושר

 
בריאות וכושר |
 

מתחילים את היום מוקדם יותר, קובעים עם חבר, מקימים קבוצת ריצה או מתאמנים מול המחשב: יצאתם מהשגרה בגלל החופש הגדול? ככה תחזרו לכושר

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

את זה שחופש גדול הוא תענוג לילדים אבל אתגר לא פשוט להורים, כולנו יודעים. הבעיה מתחילה כשאנחנו נכנסים ל'שגרת חופש גדול' יחד איתם שכוללת לרוב אכילת ג'אנק פוד מרובה, הרבה שאריות שנחטפות על הדרך ופחות מדי ספורט וזמן לעצמינו. אז אם לא הצלחתם לשמור על כושר בחודשיים האלו, והתעייפתם רק מלחשוב על ספורט אחרי שכל היום ניקיתם אחריהם ותיזזתם בין לונה פארק לתערוכות דינוזאורים בחום, הגיע הזמן להתחיל לחשוב על חזרה לגזרה ולאורח חיים בריא.


רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

טרנד הריצה סוחף את העולם בגלל הסיבות האלו

ככה תגרמו לילדים לעשות ספורט בחופש הגדול

 

מתחילים מוקדם

להתחיל להתעורר מוקדם בבוקר, לנסות לפני שכל הבית מתעורר, ולצאת להליכה/ריצה/יוגה או כל פעילות ספורטיבית שממלאת אתכם. הפעילות הכי זמינה שתמיד פתוחה עבורכם ולא תלויה בשום כיס או מכון כושר היא הליכה או ריצה אפשר פשוט תמיד לעשות בכל זמן נתון. אפשרות אחרת היא לעשות את הספורט שלכם אחרי שהילדים הולכים לישון, אבל זה לרוב פחות עובד אחרי יום שלם של עבודה וטיפול בילדים.

 

 
 
 

פרטנרים לאימונים

קבעו עם חבר או חברה לאימון, הקימו לעצמכם קבוצת אימון משלכם או הירשמו לקבוצה קיימת. היתרון בלהקים קבוצה חדשה הוא בעיקר בזמנים. אם זה הורים, אז מוקדם בבוקר תמיד עובד יותר. תוכלו לצאת להליכה/ריצה או לקחת מאמן כושר יחד לאימון כושר/TRX, ריצה או פילאטיס.

 

אימון במזגן

מתאמנים בבית איתם או בלעדיהם. פותחים את היו טיוב, שם יש שפע של סוגי אימון החל מטבטה והיט ועד ליוגה רגועה וכיפית שמחזירה את השקט לחיים, רק צריך לבחור. בזמן שהילדים משחקים או רואים סרט בטלוויזיה, אפשר להניח מזרן על הרצפה בחדר שינה או בחדר אחר ולהתאמן. תנועה יכולה להיות בכל מקום ובכל זמן. מנסיון, כשהילדים שלי רואים אותי מתאמנת, הם רוצים גם וזה הופך להיות אימון משפחתי וכיפי.

 

מכינים תכנית

נכנסים למסגרת של תזונה ואימונים. כמו שהילדים שלנו זקוקים למסגרת גם אנחנו צריכים את המסגרת הזו ולכן מומלץ לכתוב לכם מה אתם מתכננים לאכול בכל יום כולל שתיה וכמה פעמים בשבוע אתם מתכננים להתאמן ומה סוג האימון אותו תרצו לעשות. בסוף כל יום כדאי לבדוק שפעלתם לפי התכנית שלכם.

 

 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by