בערוץ
 
 
 
 
 
 
 
בריאות וכושר 
כמה חלבונים בדיוק אנחנו צריכים לאכול ולמה זה חשוב? 

כמה חלבונים בדיוק אנחנו צריכים לאכול ולמה זה חשוב?

 
בריאות וכושר |
 

אם עד היום הומלץ לנו לאכול יותר פחמימות, כעת מומלץ להרבות בחלבונים ולעיתים גם על חשבון הפחמימות. אז כמה בדיוק עלינו לאכול ומה היתרונות הבריאותיים באכילת החלבונים?

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ההמלצות הבסיסיות כיום הן לצרוך 0.8 גרם חלבון לקילוגרם. ההמלצות האלו מהוות מינימום אצל אדם בוגר לשמירה על הבריאות. אנחנו רוצים לעבור להמלצות אופטימליות ולא מינימליות של 1.2-1.5 גרם לקילוגרם. בהמלצה המינימלית אדם השוקל 80 קילוגרמים זקוק ל-64 גרם שזה קופסת טונה, ביצה, יוגורט וכמה כפות גבינה, שזה לא מספיק כדי לשמור על מסת שריר ובעיקר בגיל השלישי ולכן כדאי לצרוך יותר חלבונים כדי לשמור על מסת השריר שלנו.

 

רוצים להישאר תמיד מעודכנים? עשו לנו לייק בפייסבוק של נענע10 לייפסטייל

יצאתם מהשגרה? טריקים בטוחים לחזור לכושר

טרנד הריצה סוחף את העולם בגלל הסיבות האלו

 

דוגמא לחלבון היא מנת בשר אחת של 200 גרם המכילה כ-40 גרם חלבון. גם צמחונים יכולים לצרוך חלבונים מביצים ומוצרי חלב, אבל טבעונים צריכים להקפיד יותר על צריכת חלבונים מן הצומח. איכות החלבון מהצומח היא פחותה ולכן כדי לקבל חלבון איכותי ומלא עלינו לשלב קטניות יחד עם דגנים כמו לדוגמא שעועית עם כוסמת או אורז עם עדשים.

 

 
במנת בשר של 200 גרם יש 40 גרם חלבון
 במנת בשר של 200 גרם יש 40 גרם חלבון   צילום: פוטוליה 
 
 
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ ilan @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
 
 
תגובות
הוסף תגובה0 תגובות
הוספת תגובה
מאת
 
נושא
 
תוכן
 
 
 
 
תודה! תגובתך התקבלה.
התגובה תתפרסם בכפוף לתנאי האתר.
 
 
 
 
 

כל הזכויות שמורות 2011 © נענע 10 בע"מ
 
 
 
 
כל הזכויות שמורות © Nana10 בע"מ
Video powered by